Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma_76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Celina: toivottavasti uskallat sanoa, miltä tuntuu. Toivottavasti sulla pian jotakin tapahtuu, kun oot saanut ihan riittävästi jo kipuilla. Samaan komppaan kuin Purri, että kättärin henkilökunta on tosi ammattitaitoista ja heille voi sanoa miltä tuntuu. 
 
Erittäin huonosti nukuttu yö takana, mutta onneksi sain korjailtua tilannetta päiväunilla. Katsotaan miten ensi yön käy.
Verottaa kyllä aika hirmuisesti jaksamista jos ei saa kunnon yöunia nukuttua, olo on ihan kummallinen.

Tänä aamuna mulla oli lisäksi pahoinvointia pitkästä aikaa, mutta onneksi meni sit päiväunilla ohi. Aamulla ei tehnyt mieli syödä mitään.
Turvotus on saapunut sitten tännekin, viikossa painoa +1,4kg [:-] Huh huh, enkä mielestäni ole edes herkutellut viime viikon aikana juurikaan.

Painetta alavatsalla, supistuksia varsinkin iltaisin ja hurjaa myörintää tuolla masussa. Niin ja jatkuvaa vessassa ravaamista. Tuossa tiivistettynä viime päivien tapahtumat.

Joko ainomieli on päässyt tositoimiin, kun ei ole kuulunut mitään?

Nyt pienelle kävelylle koirien kanssa ja sit kuulostelemaan supistuksia sohvalle [:)]

Illan jatkoja!
 
Custos, täällä vielä yhtenä kappaleena... tilanne edelleen sama, supistaa, supistaa, muttei mitään tapahdu. Eilen olin jo perua tapaamisen kaverin kanssa kun tuntui niin tuskaiselta liikkua yhtään mihinkään, mutta hän tulikin hakemaan mut autolla niin päästiin pariksi tunniksi kahville.

Olen tässä aikani kuluksi lueskellut ihmisten synnytyskertomuksia jo muiltakin kuukausilta. Aika hurjaa meininkiä joillakin, toivotaan että sitä omalle kohdalle tulisi yhtä hyvä synnytys kuin esikosen syntymä [:)] Vaikka välillä tuntuu, että ihan sama miten se menee kunhan pääsisi jo vihdoin eroon tästä mahasta [:D]

Celina, hyvä homma kun pääset juttelemaan!

Supparituulia Kirsikka, Iines, uninen, pikatsu ja muut jotka vielä odottelee nyyttiään! Ehkä joku teistä onkin jo tositoimissa?? [:)]

Huomenna olisi ohjelmassa illallinen esikoisen päiväkotikavereiden vanhempien kanssa, edes jotakin ohjelmaa tiedossa tähän tylsyyteen. Ehkä se on sit mun ja miehen viimeinen yhteinen ravintolareissu vähään aikaan... Yksi niistä vanhemmista päiväkodilla kommentoikin jo, että toivottavasti ei mun vauva sitä ennen synny, mutta mä kyllä priorisoisin synnytystä ennen kaikkea muuta [8D]
 
Moikka!

Täällä edelleen yhdessä koossa. Selässä tuntuu juilimista ja eilen en saanut nukuttua päikkäreitä kun tuli "vannemainen" kipu selän ja vatsan alueelle. Ihan pientä menkkakipuilua välillä ja jotain pistoksia tuolla alapäässä. Eli ehkäpä tämä pikkuinen vielä joskus haluaa pihalle. Mieskin odottelee kovasti, että alkaisi tapahtua vaikkakin samalla toivoo, että pääsisi vielä viikonloppuna metsälle. Noh lohduttelin ukkokultaa, että tuskimpa tässä ennen viikonloppua mihinkään synnytyshommiin lähdetään.

Celina: Rohkeasti kerrot vaan mitä ajattelet ja miltä tuntuu. Eiköhän se sitten helpota pelkoa, kun ammattilaiset kuuntelevat.

Iines: Jännä juttu tosiaan, että siellä oltaisiin jo kännistetty. En olisi minäkään ollut vielä tilanteessasi valmis.

Custos: Toivottavasti saat ensi yönä paremmin nukuttua.

Ainomieli: Minäkin olen lukenut nuita synnytyskertomuksia. Kieltämättä vähän hirvittää, kun joillakin on tosi hurjia tarinoita, mutta samalla odotan sitä jo tosi paljon!

Huomenna olisi sitten neuvola. Pienellä jännityksellä odottelen onko alapäässä tapahtunut mitään ja kuinka paljon paino on noussut viimeisellä viikolla kaiken herkuttelun jälkeen.

Supparituulia täältäkin kaikille!!
 
KAIKA ja MILAMARIAA nuorin sisko (täti) on 15v. ja meidän poika tekee mitä vain mitä se pyytää, kesällä se sai pojan opettelemaan uimaan. Johtuu varmaan juuri tuosta nuoresta iästä ja siitä että sisko on koululainen miks palvoo sitä, me aikuiset ei olla koululaisten rinnalla mitään [:D]. Mä aina vahingossa sanon että sillä on tarhapäivä niin joka kerta se korjaa salamana että se on esikoulu eikä mikään tarha (iso poika).

Olen käyny lukemassa täällä jo vauvan saaneiden kirjoituksia ja joku sielä kirjoittikin noista neuvoloiden käyrien tuijotteluista, syömisestä ja kasvusta. Muistan aina kun multa kysyttiin paljon poika juo maitoa (3kk ikäsenä) ja kun kerroin määrän niin rupes heti valittamaan että ei niin paljon saa antaa että jossain lukee että niin ja niin paljon saa antaa maitoa tuon ikäiselle. Mulla meinas pinna palaa siihen mummelliin ihan täysin, ensin se sanoo että pojan paino suhteessa pituuteen on juuri oikea, tosin aina kasvanut käyrien yläpuolella. Jos poika kasvaa käyrien yläpuolella niin miten voi olettaa että sille riittää keskikäyrällä kasvavan ruoka määrä. Ja vielä kun ei ollut ns. ylipainoinen.

Mulla kanssa koko ajan pyörii synnytys mielessä tai siis tuolla jossain syövereissä... nyt on synnytys unissakin jo mukana. Välillä huomaa kun tuohuu jotain niin yht äkkiä huomaa miettivänsä jotain synnytys juttua. Viimeaikoina olen miettinyt että jos epiduraali viimneks vei kivut mutta tuli ihan törkee ponnistamisen tarve niin vaikuttaako se samalla tavalla ens kerralla.... pitäis varmaan yrittää muistaa kysyä sitä vaikkapa neuvolassa ens kerralla.

Celina mulla on kanssa ongelmia sanoa mitä oikesti ajattelin ja tunnot kun rupeen aina vaan vollottamaan, jonka jälkeen kertomisesta ei tule enään yhtään mitään. Viime aikoina olen vollottanut aina vain helpommin... aina olen kyllä suunnitellut että mitä sanon mutta sitten kun on vuoro aukaista suu niin sieltä ei tule mitään vaan rupeen itkemään, eikä mun asian tarvii olla kummoinen. Tänään soitin miehelle että tulis ajoissa kotiin ja sekin rupes itkettää [8|] .
Ei ole helppoa[:D] mutta kyl tää tästä helpottaa sitten joskus keväämmällä viimeistään.

Leivoin juuri sämpylöitä NAM ja kohta pääsee saunaan JEE!!!
 
Hejssan ihanaiset mammat ja vauvat!

Vihdoinkin pääsee katsomaan teidänkin kuulumisianne. Tsemppiä kaikille odottelijoille ja onnittelut kaikille vauvautuneille. Päivittelinkin synnytys-dekkarimme tuonne omaan osioon ja nyt alan ahmimaan Teidän juttujanne.

Loistavia vointeja Teille kaikille!
 
Hei vain!

Kovasti näyttää olevan hiljaista täällä, ja odottavaa tunnelmaa[:)]


Masusta: Täälläkin naapuri kysäs rapussa pari päivää kotiutumisen jälkeen et etkö ole vieläkään lähtenyt, meni noloksi kun sanoin että juurihan mä tulin.. Vaikka kyllä näyttää masu edelleen siltä et siellä vielä yks vauva saattaa olla[:D]

Omaa: Ruokahalu on tyystin kadonnut, parina päivänä illalla 7-8aikoihin tajunnut etten ole muistanut syödä yhtään mitään, maidon tuloon vaikuttanut niin ettei ihan valu mutta täytyisi yrittää syödä edes jotain ettei kokonaan lopu maito. Nyt kun tulee vähempi hirveän vaikea arvioida paljonko neito syö, välillä mietityttää saako tarpeeksi... Pitäisi olla tuossa tissien välissä sellainen bensamitatri mistä näkisi paljonko menee [:D]
Täällä on hillitön hulabaloo päällä, koira pyörii matolla ilemisesti tuntuu mukavalta tuo matto kun karvanlähtö (musta matto on ihan valkoinen karvoista vaikka eilen tuuletettu[:@]) ja toinen koira hyppii ja haukkuu innoissaan ympäri kämppää, tyttö senkun vetää sikeitä ei varmasti heräisi vaikka mitä tapahtuisi.. Ilmeisesti tottunut masussa nuitten piskien riehumiseen.

HaniMami: Meillä tyttö myös tykkää kakkia ja pissata hoitopöydällä kun vaipan ottaa pois, ja siinä rytäkässä menee sit vaatteet pesuun välillä mammaltaki jos ei oikein nopsa ehdi olla..

Milamariaa: Ompas ikävää tuo exäsi äidin toiminta..Sinulla on pojan kanssa varmasti kädet täynnä työtä ja muuta mietittävää kun hänen murheensa, suosittelen minäkin että jätät vastaamatta ja pistät puhelimen yöksi äänettömälle ettei soitoillaan häiritse ja herätä teitä.
 
Anteeksi oma napa:

Kätilö, aivan ihana ja sympaattinen ihminen, kuunteli ja vastaili mun esittämiin kysymyksiin. Totesi hetken päästä, että kyllä tuo nyt siltä kuulostaa, että et kohta jaksa sitä lasta synnyttääkään kun kivuilta ja huolilta et unta saa. Mentiin polille, jossa lääkäri pahoitteli, että on tosi kovasti jonoa ja menee useampi tunti, ennen kun ehtii katsomaan. Vaihtoehdot oli, että olisin mennyt jollekin osastolle nukkumaan lääkkeiden avulla tai sitten kotiin.

Tiedän itseni sairaalaympäristössä sen verran hyvin, että ei siitäkään mitään tulisi, vaikka lääkkeet annettais. Vessassa ravaan kumminkin ja täällä sentään voi sitten keksiä jotain tekemistä itselleen, jos oikeesti ei halua sängyssä maata. Yliaikaisuuskotrolli on maanantai aamuna (jos sinne asti päästään) ja olen itse varautunut siihen, että jään sairaalaan ja tää penska otetaan musta pihalle vaikka sitten väkisin.

Kysyin sitten kätilöltä vielä, että miten toimii, jos käynnistykseen menee. Tuskin sinne Haikaranpesään päästään. Hän sitten kierrätti ja näytti oman kotiosastonsa meille ja kertoi, että heillekin on mahdollista isien jäädä tueksi. Helpotti tuokin tieto ja se, että itse näki miltä siellä muualla näyttää. Sanoi vain lähtiessä, että jos olo jatkuu yhtä pahana ja voimat loppuu kesken viikonlopun aikana, niin rohkeasti vaan tulet päivystykseen, siellä on ihmiset töissä sitä varten, että voivat auttaa ja helpottaa oloa.

Et tämmöstä täällä tällä kertaa. Vauva-arjen iloja odotellessa... [8|][&o][&:]
 
Celina: hyvä et oli positiivinen kokemus toi Kättärillä käynti [:)] toivottavasti pian pääset vauva-arkeen kiinni, ni vähän helpottaa[;)] vaikkei helpotakaan tota väsymystä, mutta kuitenkin[:)]
 
Celina: Hyvä tosiaankin oli käyntisi..nyt on tiedossa helpotusta, kun tarvitset sitä.
Ja tosiaankin- olen synnyttänyt kaksi lasta kättärillä, enkä kumpaakaan haikaranpesässä ja olen todella tyytyväinen molempiin kertoihin ihan normi osastolla; henkilökunta ohjaa ja tukee koko perhettä, ei pelkästään äippää.
 
Huomenia!

Täällä tunnettiin eilen ensimmäinen kunnon kivulias supistus, ja se oliki sitte siinä. Iltaa kohti taas jomotteli muutamaan otteeseen ja maitoa virtas konsanaan [:'(], tuo maitovirtaus on kyllä jatkunu taas näin aamulla...ihme hommaa. Kävin koirien kanssa kunnon lenkin tälle aamua ja oikein niinpäin päätin kiertää että ylämäkeen raahasin itteeni minkä kerkesin(koulupäivä näytti olevan ala-asteelaisilla ja neki käveli jokainen vuorollaan mun ohitte). Maha on vihdoin alkanu toimimaan kunnolla, johtunee kaikesta siitä luumumäärästä minkä oon nyt syöny kolmen päivän sisään ja syön kyllä vielä tänäänki! [:D] jotain pinetä tekemistä koitan itelleni keksiä tälle päivää... jos vaikka lähtis käymään mammuttimarkkinoilla cittarissa, tai jotain  [:)] Nyt kuitenki suihkuun ja pötyä mahaan että jaksaa taas suunnata etiäpäin [:D]
 
Hyvää Päivää!

Nyt kun vihdoin ehdin pikaiseen koneella käymään, niin ajattelin tulla pikkuisen kuulumisia kertoilemaan.

Poika kasvaa hyvin, ja syytä onkin tuolla syömisellä. [:D] Alkuun meinasin olla aivan rikki/poikki/katki kun jäbä heräsi 1-2tunnin välein syömään, ja rauhoittui vaan mun sylissä huudoillaan. Eli yöunet meni täysin, ja aivan pakko nukkua päivällä pariin otteeseen mukelon kanssa.
Nyt alkaa pikku hiljaa elämä voittaa, ja yöllä nukutaan jo parit 3:n tunnin jaksot, samoin tässä päivällä.[;)] Sylivauvahan tuo napero on, mies sanoi ettei tarvis koko aikaa sylitellä,ettei aivan totu. Sanoin siten,että hetken on pieni ja muutoman viikon kun enemmän sylitellään, niin huomaa etttei me minnekkään kadota [:D] Siinä oltiin samaa mieltä. Suloinen suppusuu poika on, ja kovasti katselee ja kuuntelee. Kakat tulee yhtä kovalla äänellä, kuin ison miehen pierut ja pariin otteeseen olen saanut pissat kaaressa päälleni [:D] Eli velipoikiinsa on tullunna...Jotka on muuten aivan haltioissaan pienistä varpaista, tuhinasta ja mahtavista ilmeistä vauvalla <3
Karvakamut on päässyt nuuskuttelemaan vaipan kohdalta tuoksuja, ja ekana päivänä lähinnä ihmettelivät mikä tuo ääni on joka lähtee äiteestä [:D] Nyt eivät välitä, paitsi tuo nuorin kamumme, joka tahtois kovasti leikkikaveria jo...
Ihokontaktiin en päästä vielä pitkään aikaan...

Ruokahalut on täälläkin aika minimissä, mutta pakko koittaa jotain syödä että maitotuotanto pysyy hanskassa, eikä mene hanskat hukkaan. Väsymys yllättää vieläkin aika ajoin, ja arjen pyöritys ei ole vielä kunnossa. Ilman ukkoa itkisin varmana nurkassa mukelo kainalossa.

Hirvittävä Halipula on melkein koko ajan, ja kun on jäänyt aika vähiin tuo meidän yhteinen halittelu.

Kerpele sentään,vettä sataa nyt sitten urakalla kun saatiin lupa rullailla pihalla!!![:@] Piristäs Kummasti mieltä!

Peukkuja ja supparituulia niille joilla vielä plopsahtaminen edessä. Voimia jo vauvansa kanssa touhaaville äideille [:)]

Nyt pientä hiukopalaa ennen seuraavaa tissirumbaa (sambaa) [;)]
 
Iltaa,

Täällä edelleen olellaan yhdessä koossa. Eilen imuroin, pesin lattiat, leikkasin nurmikon (2,5h), kävin kaupassa, ajatin äitiä autoja katsomassa.... ja silti ainut mitä tästä aiheutui oli pari nopeaa kramppia eli poju siis tykkää vain vauhdista. Tänään tuli taas pyörittyä kaupoilla ja nyt poju hötkyilee mahassa.

Hassua miten sitä tänään havahtui kun äiti sanoi minulle että ens viikonloppua sulla saattaa olla vauva jo kotona. Kyllähän minä koko ajan olen ajatellut että syntyis jo ja olis niin ihana saada poika tuhisemaan syliin ja kohta se syntyy mutta silti.

Vietetään laatuaikaa miehen kanssa kahdestaan kun esikoinen halus ehdottomasti jäädä mummille. Syötiin äsken ja nyt mies kuorsaa tossa sohvalla eli vietän loppujen lopuks laatuaikaa tän tietokoneen kanssa.

Pitänee lähteä viemään koiraa ulos, samalla vois viedä roskat ja hakea mainokset postilaatikosta.
 
AAAAAARRRGHHHH!![:@] Nyt ottaa päähän ja kunnolla.. Piti tuon ukon tekeleen kanssa lähteä hakemaan vauvalle ihanaa korisänkyä mutta sitten ukon veli soitti että telkkarista tulee formula kisat ja sinnehän mies häipy murto-osa sekunnissa. Nyt täytyy sitten soitella sängyn myyjälle että sori ei voida tulla sovittuun aikaa kun telkkarista tulee formulat. Nyt jos ikinä toivon että alkais synnytys niin en varmasti soittais kun viime tingassa ukolle että pitäis lähtee.. Ei muuten ottais varmaan näin paljon aivoon mutta kun on muutenkin mieli niin matala kun ei tuo vauvakaan varmaan ikinä suostu syntymään[:(][:(][:@].. olisi ukko nyt voinu kerrankin unohtaa nuo helkkarin formulat ja tehä minun mieliksi ihan vaikka sen takia että sekin nyt ois piristäny vähän päivää.. (kaikkia varmaan kiinnostaa hirveesti mutta päätin kuitenkin avautua) [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
 
Raizki: Anna tulla vaan[:)] Helpottaa oloa, ku tänne purkaa [:)] Ja mä tekisin ihan täsmällee samoin, ku sinä, jos meil ois tommonen tilanne päällä ja lapsi päättäis syntyä. En tosin varmaa soittais ennen ku vasta ku oisin jo matkalla synnärille, et "vauva syntyy".. Tai sit pyytäisin kätilöitä soittamaan ukolle [;)] 
 
Ja sunnuntai huomenta --- ööh --- iltaa. [:-]

Alkuunsa kiitos kaikille kannustuksia antaneille. Ilman teitä tämä olis aikas helevettiä. [:(][:)]
Ihanata on ollut lueksia teidän muiden vaivakuulumisia - ja samassa tilanteessa olevien kanssa hajoamisia.

Täällä kuuluu nyt semmosia, että aika haipakkaa mentiin aamusta 9 jälkeen Kättärille kun herätessä oli niin tuskanen kipukohtaus, että oksat pois ja poika ei kyllä liikkunu ei yhtään. Kipu ei lakannut liikkumisella, ei suihkuttelulla. Kävelin tosiaan kun olis ollut tonni tiiliä harteilla. Lopulta sitten soitin päivystykseen itkua vääntäen, että ei kykene tätä. Paikan päällä kohtaus helpotti ja käyrillä notkuttiin oma aika. Suppareita tuli ihan kivasti ja lääkäri vilkas miltä näyttää. Kohdunkaula oli pehmeä ja vain ihan ohuet reunat jäljellä. Auki oltiin 1-2 cm. Painoarvio tällä kertaa 3,7 kiloa, että maltillisesti on kasvanut. Istukassa oli havaittavissa jo selkeää kalkkiutumaa.

Lääkäri ei kuitenkaan suostunut ottamaan kantaa käynnistykseen, päivystävänä kun oli. Sanoin kyllä ihan suoraan, että alkaa olemaan oikeesti kuppi aika tyhjänä. Ja mies todisti vierestä, että nukun vajaan tunnin pätkissä yön ja olen ihan zombi päivät. Huomenna sitten äitiyspolille, jossa sama tutkimusrumba ja syvempi väittely tuon käynnistämisen tarpeellisuudesta ja tavasta. Kyllä, luitte oikein. Ei ole mitään takeita, että käynnistävät vielä huomennakaan. [8|][:@][&o] Nyt oli vaan puhetta kalvojen puhkasusta tilanteeseen sopivana ja suositeltavana käynnistystapana...

Että semmosta. Jos sitä vaikka tästä lähtis hölkkälenkille seuraavaksi... [:-][:D][:@]
 
Celina, tsemppiä sinulle edelleen, josko sitten huomenna asiat alkaisivat edetä!

Ovatkos piia84, ainomieli ja Pikatsu vielä odottavalla linjalla?

Raizki, ymmärrän niin hyvin fiiliksesi. Nyt olisi kyllä miehen tärkein työ olla sinun tukenasi ja luonasi. Tsemppiä!

Täällä ollaan vielä kotosalla, suppareita satelee yöllä mutta sitten heikkenevät aamuun mennessä. Ihme meininkiä. Monena yönä olen ollut jo varma, että aamulla lähdetään, mutta ei. Jossain vaiheessa aamuyötä saankin ihmeellisesti nukahdettua ja sitten on ihan rauhallista taas [&:]

Kyllä alkaa pikku hiljaa olemaan NIIN valmis lähtöön ettei ole tosikaan. Mulla on viime päivinä ollut tosi usein myös niitä sähköniskumaisia iskias kipuiluja oikean lonkan seudulla. Ovat melkein inhottavamman tuntuisia kuin supistelut. Jalka meinaa kokonaan hävitä alta pois kun sellainen kipupiikki iskee oikein kunnolla.

Päänsärkyily on edelleen päivittäistä mutta onneksi Panadol on vienyt pahimman jomotuksen. Turvotusta alkanut olemaan nyt sormissa ja kasvoissakin. Taitaa alkaa kropalla tulemaan raja vastaan tässä lasketun ajan merkiksi [:)]

Huomenna olisi laskettu aika, vaan taidetaan yli mennä ja vauhdilla. Mutta toivo elää vielä, ettei tarvitsisi ihan sitä kahta viikkoa enää odotella [:)]
 
Custos: Täällähän sitä ollaan edelleen yhdessä koossa. Tänään olisi The Day, mutta yli mennään täälläkin! Tosin siihen olen ollut asennoitunutkin, mutta hirveältähän tuo kuulostaa että voi vielä mennä kaksikin viikkoa! [:@] Suppareita ei ole juurikaan ollut, mutta selkäkipua, päänsärkyä ja huonoa oloa. Samoin tuo vatsa on toiminut melko kiitettävästi. Tuota ihmeellistä ylävatsakipuilua ja koko vatsan pingottumista (mistä jo eilen kirjoittelin tuonne toiseen ketjuun) on esiintynyt tänäänkin. Onkohan se ihan normaalia? Täytynee varmaan aamulla ottaa se neuvolassa puheeksi. Leppoisaa tämä odotus on ollut tähän asti, mutta kuten arvelin jo aikaisemminkin niin kyllähän nyt alkaa täälläkin jo riittää. Olo on viikossa muuttunut selkeästi paljon tuskaisemmaksi ja tuo liikkuminen ja hengittäminen on jo niin tukalaa. Onneksi suhteellisen hyvin olen saanut kuitenkin nukuttua vaikka tuo uni ei mitenkään laadukasta olekkaan.

Celina:
Tsemppiä sinne, toivotaan että se nyt käynnistyisi itsekseen kun eivät kerran ala käynnistelemään!

Raizki: Tänne on hyvä purkaa nuo vidudukset. Täytyy sanoa, että tuossa vaiheessa itselläkin voisi jäädä ilmoittamatta synnytyksen käynnistys. Täälläkin on tuo ukko ottanut päähän viime päivinä. Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä on nuo pihahommat ihan puolitiessään ja talvi painaa päälle. Ukolla ei näy olevan mitään hätää, kun ilmeisesti kuvittelee että kaikki saa tehtyä sitten isyysLOMALLA! Avauduinkin tässä yksi päivä aiheesta, että isyysloma ei ole tarkoitettu siihen että hän saa kaikki rästihommansa tehtyä! Argghh!! [:@]

Ainomieli taitaa olla jo synnytyshommissa, mutta mitenköhän Piia84 ja uninen??

Nyt katsomaan tanssiohjelmia ja sitten kovasti saunomaan! Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!! [:)]
 
Täällä vielä ollaan ja odotellaan...

Uskalsin lähteä tänään hyvinkäälle katselemaan kisoja vaikka yö ekaa kertaa meni tuskasesti ja koko päivän vähän supistellut, juilinut, ollut kipuja alapäässä, mutta totesin aamupäivällä että hitot tää viellä tänään tulee ja minähän en kotona istu. Olen tässä vähän ajatellut ja päättänyt että käynnistyy ens yönä (niin varmaan [:D] )

Viime yön unet meni vähän keturalleen joten kohta on pakko mennä nukkumaan kun ei enään pysy silmät auki, sitä ennen oli kumminki pakko käydä lukemassa täällä :)
 
Sunnuntaita vaan kaikille [:)] juu, täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena, kiitoksia vaan kaikille, kiva kun välitetään[:)][:)][:D][:)][:)]
Mullakin noita ilta ja yösupistuksia tulee ja oonkin ottanut tavaksi jo että pamol on patjan alla oottamassa yöllä jos ei supistuksiin niin sitte näihin iki-ihaniin lonkkakipuihin mitkä kans yöllä iskee!! Mulla on nyt tullut takasin nää... ööhh.. liitoskivut(?) no loppu jo ihan totaalisesti aikaa sitte, mutta nyt aina otattaa niin p****leesti kun tuolla vasemmalla jalalla astuu että... nilkat on turvoksissa, jalkapöytiin ei vielä oo tullunna hirveesti nestekertymiä mutta tuo maha!![:@] kutiaa niin PIRUSTI tuosta navan alapuolelta että mä tuun hulluksi! ei auta rasvat tms. Noh, huomenna taas aamulla neuvolaan noitten verenpaneitten takia... katotaan mitä sillä kierroksella löytyy, tuskin mitään... Kaikenlisäksi syötättäs ihan sikana koko ajan... no tänään en oo syöny oikeeta ruokaa mutta tein sitte puuron x2 itelleni ja kaikki muut mätöt päällensä vielä.... ja oon ruvennu päivisin nukkumaan vähintään kahen tunnin päikkäreitä (WOOT!?? eipä oo kuulunu meikäläisen elämään kyllä aiemmin...)

Ja mie oon kans heilunu ku leppäkeihäs koko viikonlopun että paikat ees venys suuntaan tai toiseen aina aamusin käyny himolenkin koirien kans, iltapäivät touhunnu jotain muuta, eilen juoksin marketeilla ja kylässä ja tänään tein puolet pihatöistä (juu, asutaan vaan rivarissa mutta tässä päädyssä onki sitte sen eestä tekemistä! tai ainaki musta tuntuu siltä...), imuroin jne. huomenna sitte vaan olla mötkötän sen neuvolan jälkeen varmaan ihan yhtä vattuuntuneena tähän olotilaan ku aiempinakin päivinä...

no joo, vetäydyn kattomaan piratesia tuonne sohvan pohjalle [:)] lueskelen huomenna sitten tarkemmin ja kommentoin enempi!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Takaisin
Top