Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

pientä pettymystä ja kiukkua havaittavissa ilmakehässä täällä suunnalla. Supparit loppu ku seinään eilen päivällä ja eipä ole takas ilmaantunu vaikka kovasti yritin touhuta. No hyvää tässä oli jotta nukuin 10tuntia yhdellä vessa reissulla vaan. Eli odottelua vaan edelleen, huoh!
Palailen taas jos jaksais kirjotella vähän enempi sitten.

Hyvää lauantaita!
 
Kirsikka86, mä jaan sun turhautumisen tunteet! Eilen illalla tuli muutama niin voimakas suppari että olisin uskonut toden olevan kyseessä jos olisivat jatkuneet voimistuen. Mut ei :/ Silti koko ajan tuntuu että mahassa olisi painava kivi. Kävin puolen tunnin kävelylenkillä ja se oli aikamoista lyllertämistä... nivuset ja reidet tosi kireellä, pitäisiköhän vähän venytellä?

Miten nää raskaudet voikin olla niin erilaisia, esikoisen kanssa ei ollut mitään ennakoivaa - kun synnytys alkoi niin se alkoi, nyt tuntuu että koko ajan supistelee mutta mitään ei tapahdu oikeasti [:@]

Niin, ja esikoisen kanssa heräsin 40+0 aamuna ja ajattelin että "nyt ois sit se laskettu aika", tuli limatulppa ja synnytys alkoi! Syntyi sitten seuraavan vuorokauden puolella.
 
Voi kun jaksais innostua tästä menkkapolttelusta mutta ei enää jaksa sekään kiinnostaa, mä haluisin jo takas ne kunnon supparit. Innostun seuraavan kerran vasta kun oon laitoksella ja kätilö sanoo jotta saa ponnistaa! [:@][:D]

PojanÄiti: Kurja jotta pojalle tuli näppyjä, toivottavasti häviää loputkin nopsaa! Ja kunnon yö unet ootta jo saanu, kivaa!

HaniMami: Kiva kuulla jotta siellä voidaan ihan hyvin!

Mammaaliina: Toivotaan jotta maito nousisi kunnolla!

Kaika: Ahkera oot ollu ku jo oot jaksanu leipoakkin. Mokkapalat, ne on kyl hyviä. Mäkin just joku päivä sit leivoin niitä mut laitoin päälle sellasen mansikkakuorrutuksen sen normin sijasta ja olihan hyvää sekin. [8D]

Ainomieli: juu ei oo mullakaan ollu mitään ennakoivaa ekan kanssa, nyt niitä on jo ollu monta viikkoa... olisin vaan jo niin valmis jakautumaan

Ihme väsy vaivaa, sen toissa yön nukuin niiden supistelujen takia huonosti ja sen jälkeen oon ollu ihan niinku öö aapisella, viime yönä tosiaan nukuin niin tosi hyvin ja nyt vielä nukuin päikkärit 2,5tuntia ja aina vaan unettaa. [8|]
Ottaa aivoon ku ei pääse lenkille ku sataa, sais vähän ajatuksia kokoon ku pääsis ulkoileen. Ja isäntä on oikee taliaivo, siis sillä loppuu sen kytky liittymä kännykästä ens kuus ja nyt sen on PAKKO muka saada uus puhelin(joku tosi hieno ja ylikallis), ja sen puhelimes ei oo mitään vikaa. En siis tajua miks puhelimen pitää olla joku tosi sikasiisti ku perus kännyllä kyllä pärjäis, argh mä en vaan tajuu!!!
No joo jos yrittäis piristyä ja nyt mä lähen hakee sitä hiusväriä kun en eilen saanu aikaseksi, ellen saa ketään värjäysapua niin sohin sit ite(voi kyl tulla kaunis pesukarhu look jos näitä pitkiä hiuksia yrittää ite värjätä)
 
Moikka!

Mitäs Kirsikka, jos nyt on se "tyyntä ennen myrskyä"-vaihe? Että jotta nyt unta kuulaan ja hyvää ravintoa, että jaksat sitten.
Nam, kuulostaa hyvältä toi kuorrutus [8D]
Noista puhelimista..miehet ja vempaimet- go figure[8|]

ainomieli: sanoppa se, miksi ovat niin erilaisia..taas toisaalta, siinä se ihanuus onkin.. saa jännätä.
(juu..et varmaan halua nyt kuulla tommosta, kun olisit mielelläsi jo varmaan tositoimissa...[&o])


Onpas täällä hiljaista!
Ovatkohan muut vauvojen lumoissa tai synnytys hommissa...[;)]
 
Pikaseen!

2 päivää sairalassa unetonta... Tänään päästiin jo kotiin taivaan lahjan kanssa [;)] Väsyttää vietävästi, joten nyt lepäilen ukkoni hellässä huomassa. Tulen kirjoittelemaan enemmän, kunhan jaksan ja tissihirmu päästää mamman koneelle [:)] Hyvin Voidaan [:D] Nyt mulla on neljä maailman ihaninta ukkelia *Huokailua*
 
Lauantai-iltaa!

Tulipa käytyä pyörähtämässä naistenklinikalla lauantai päivän iloksi. Eilisestä illasta asti tullut jotain isompaa kirkasta vuotoa, jota sitten
lapsivedeksikin vähän epäilin. Soittelen sitten klinikalle ja halusivat tarkistaa asian. Siellä otettiin sitten se tikkutesti, joka varmisti ettei
kyseessä ole lapsivesi. Todennäköisesti siis nyt vain aiempaa runsaampaa valkovuotoa, limatulpasta johtuvaa vuotoa tms. Kotona siis nyt taas seuraavaa reissua odotellen [:)] Viime yön unet meni kyllä taas niin reisille, että olin hyvilläni kun sain kotiin palata lepäämään ja nukkumaan.

Nyt sen tikkutestin ja alapään tarkistuksen jälkeen pissiminen tehnyt todella kipeää [&:] Pientä veristä vuotoakin on, josta kätilö kyllä osasi etukäteen varoittaa. Onko muilla tuon tikkujutun jälkeen ollut paikat kipeinä? Oli kyllä yksi ikävimmistä tuntemuksista koskaan tähän mennessä sen tikun pyörittely...[:@]

Ihanaa kun Mammakin on vihdoin saanut vauvelin ja päässyt jo kotiin asti [:)]

Kirsikka: väsy on täälläkin. Otetaan siis nyt vikat energialataukset ja sit aletaan hommiin! [:)]
 
Yokottavaan asiaan taytyy neuvoo kysya... jos oli perjantaina muutenkin huono paiva, niin asia ei parantunu kotiin paastya laakarista. En viela aamulla ollu huomannu, mutta nyt olen saanut seurakseni perapukaman. Tosi kivaa 10 pv ennen laskettua. Ei ole viela kipea, mutta onkos teille neuvolassa annettu jotain neuvoja noiden suhteen???  Koko ultra+laakari on kylla ma, mutta ajettelin josko vertaistukea loytyy ennnen sita.
 
mo!

Menossa oltu koko pvä. Kävästiin kaverin kolmekymppisillä ,mistä riehuin viimeksi että on se kun meidän odotetaan sinne osallistuvan vaikka vasta viikko LA:sta menny, mutta nyt kun toveri ilmaantuikin viikon etukäteen nin jaksettiinkin lähteä vauvelin kanssa, joka nukkui bileiden ohi vaunuissaan[:D]
Mutta harvinaisen tylsät juhlat...[&o][&o] ei pal kostuttu niistä. Yhden åttå drinkeron, valko keinäläisen, join. Sitten istuttiin iltaa anoppilassa. Vanhempi jäi mummolaan yöksi. nyt siis eka yö vain kolmisin...[:D]

Kaika poikaa jouduttiin pitämään ilmakylvyssä jatkuvasti ihon takia,
vaikka kyllä se oma mirrikin ulkona käy[8D][:D][8D][;)]
Mut nyt siis iho lapsella täysin toipunut. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo...

Oih mikä "miestaivas" mammalla siellä on!!! tervetuloa takaisin![:D]

Ainomieli mulla ihan sama juttu, esikoisessa ei synnytys imotellu mitään ennenkuin alkoi ja nyt tän kanssa supisteltiin monta kuukautta kivuttomasti ja kolmepäivää ennen synnytystä ihan kipujen kanssa!! On se vaan jännä asia! Ja raskaudetkin olivat kuin yö ja päivä!!

Ja taas ruokaa...
 
Sunnuntaita...

Täällä on kanssa ihan armoton väsy päällä koko ajan [8|] nukun päivällä vähintään kahden tunnin päikkäreitä ja yöt menevät sitten miten menevät. nyt kuitenkin pari yötä olleet semmosia että uneen on päässyt ilman että johonkin jomottas. Sitten vaan herään yöllä niihin ilmaantuneisiin jomotuksiin! Käytiin eilen mökillä ja automatka puolesta välistä alkaen oli yhtä tuskaa (matkaa mökille vaivaset 60km) supisteli NIIN kipeästi ja tuntu välillä ettei laukea ollenkaan koko kipu!! Perillä ei sitten mitään. Takaisin tullessa autossa sama juttu, ja sitten olikin loppuilta ilta taas puuskuttamista että sai jalan toisen eteen...

Äh, nyt ei vaan tuu mitään, pitää mennä tuonne sohvalle möllöttämään [>:]
 
Nää päivät on yhtä selviytymistä, odottelua ja turhautuneisuutta....ymmärrän hyvin jos menis yliaikaseks et pää alkais hajoon. Jotenkin sitä vaan koko ajan kyttää tuntemuksiaan. Ja mihinkään ei huvita enää lähteäkään tän mahan kanssa, jotenkin kivempi olla vaan kotona löysissä kotivaatteissa.
Nyt on tukkassa uus väri, ei tarvi hetkeen murehtia. [;)]

On niin ihanaa lukea teidän vauva arkea, kateellinen tietty oon ku omankin jo haluais alottaa mutta kyllä se oma nyytti varmasti pian saapuu...korkeintaan 3viikkoa enään!

Mamma: Tervetuloa takasin [;)]

Custos: Josko se tikkutestin tekeminen saisi asioita etenemään ja pääsisit pian jo takasin oikee tosi toimiin!

Jaa että PojanÄiti on jo juhlimaankin päässyt, kiva juttu. [;)]

Piia: Täälläkin tuo autossa istuminen aiheuttaa suppareita, rasittavaa vaan ku ne ei voi jatkua...

Jos jatkais selvitymistään tästä päivästä...
 
Mulla on siis niin tylsää jotta ajattelin tänään ottaa käyttöön vielä viimoisen kerran S-tekniikan kokeiluun vaikka siitä jo ajattelin luopua ku ei oo ollu hyötyö...ainut mitä en oo kokeilllu vielä tähän mennessä on se miellyttävin S ja se on hoidettu [8D][:D], seuraavaks alan heiluun hulluna imurin kans ja pesasen vähän lattioita, sen jälkeen jos käväisis lenkillä ja illalla saunaan. Jos mitään ei tapahdu, luovutan ja sit vaan oottelen näitä tylsääkin tylsempiä päiviä kuluviksi!

Vähän piristystä tähän päivään:

Vanha pariskunta istuu kirkossa kuuntelemassa saarnaa, kun vaimo kuiskaa miehelle:
- Minulta pääsi hiljainen pieru, mitä minä nyt teen?
Mies kuiskaa takaisin:
- Ihan aluksi hommaa uusi patteri kuulokojeeseesi...


Mitä yhteistä on leikkisähköjunalla ja rinnoilla?
-Kumpikin on tarkoitettu lapsille, mutta isit niillä kuitenkin eniten leikkivät.


Tarjoilija blondeille:
-Anteeksi, mutta ravintolassamme ei saa syödä omia eväitä.
Blondit katsoivat toisiaan hetken ja vaihtoivat eväänsä.


- Mitä pitemmälle raskauteni etenee, sitä useammin tuntemattomat hymyilevät minulle. Miksi?
- Koska olet yhä useammin heitä lihavampi.


- Siitä lähtien kun tulin raskaaksi, minun rintani, takapuoleni ja jopa jalkani ovat kasvaneet. Onko mitään, mikä pienenee raskauden aikana?
- Kyllä, virtsarakkosi.
 
Täällä ollaan kanssa niiiiiin turhautuneita tähän odotteluun ja varsinkin siihen kun jatkuvasti joku kyselee MILLOIN meinasin lähteä synnyttämään tai joka toinen sanoo että et voi synnyttää kun vasta silloin ja silloin kun mulla on menoa, joo vitsiä toi on mutta kuitenkin[:@] YÖt menee mukavasti siihen kun jostain syystä oon asennoitunu just siihen että synnytys alkaa yöllä ja odottelen että jokohan kohta..

sori valitus virrestä..
 
Kaikille vielä jakautumattomille kovasti suppareita! Custos, oltaiskohan me yhtä aikaa sit siellä naistenklinikalla synnyttämässä? LA:t sattuu aika yksiin. Vaikka saattaa olla että kirit mun edelle jos tuo tikuttelu vaikutti [;)]

Kiva että PojanÄiti pääsi jo vähän juhlissa kääntymään! Mamma, tervetuloa kotiin! Kirsikka, toiv, s:ät tepsii [:D] Raizkillekin tsempityksiä loppusuoralle! Piian oireet kuulosta lupaavilta!

Täällä niin tylsistynyt olo, että lähdin vielä tänään uimahalliin vaikka olin jo päättänyt etten mene enää. Mutta en oikein kävelemäänkään viitsi, kun siitä niin kipeytyi nivunen eilen. Lapsivettä ei tihku, joten eiköhän se vauva siellä kalvojen suojissa ole eikä pöpöjä uimahallin vedestä pääse häneen. Olikin aivan ihana vesijuosta, teki hyvää kireille nivusille ja reisille. Vesi on ainoa paikka missä ei toi maha ole tiellä [:D]
 
Se on sitten taas sunnuntai ja yksi viikko mennyt.
Meillä on mies nuhassa ja yskässä ja sen kyllä kuulee.... Koko ajan kertomassa sitä mulle (valittaa kuin kipee on) vaikka mulla kyllä on silmät ja korvat edelleenki [:@] MIEHET!!! Itellä oli jo onneks toi tauti ja toivon että toista kertaa ei tule.

Täällä on kanssa kauhee väsymys kausi meneillään ja eilen oli vielä lisäks kunnon kiukkukin päällä, no mut onneks se on jo ohi ja jäljellä vain väsymys[:)]

Tänään päästään vihdoin ja viimein saunomaan meidän rempattuun saunaan jiihaa eli voisenkin S nyt testata kun muut ei ainakaan viellä ole auttanut.

Nyt lähden paistelemaan lettuja ja nauttimaan mun miesten seurasta ennen kuin taas saapuu maanantai ja joutuu yksin kotona päivät kökkimään.
 
kirsikka, joo tää odottaminen (kun vois vaan olla oottamatta!!) on ihan pyllystä, ei oo oikein mitään mitä vois tehä(olla möllötän vaan kotona) ja hankinnat on nyt tehty. Leipasin tänään taas vaihteeksi vadelmapiirakkaa ja hyvin näytti maistuvan niin miehelle kuin vieraille [:)]
Kyläilyjä oon ja ollaan koitettu harrastaa mutta tosiaan nuo automatkat ei mulle oo enää mitään herkkua ja mä jo tosissani mietin että ajellaanko KOKO YÖ jos ne vaikka jatkus! [8D] mutta sitten piti miettiä taas oikeesti sillä vähäsellä järellä että ehkäpä ne sitten tulee jatkumonaki ku aika on (muttaku se oottaminen edelleen!) Miehen isän vaimoke totes eilen ettei menis enää montaa päivää, oon kuulema sen näkönen, no mä oon omasta mielestä ollu jonku näkönen jo kohta kaks kuukautta [:D] Nyt vääntäydyn väkisin tuon ukkelin mukaan ulos vähän kävelemään jos nuo selkäsäryt antas periksi. vasen ALA selkä tosi kipeä...
 
Hihuli hei!

Kylläpä tää aika menee nopsaan!

uninen: Todellakin! miehet! Noissa juteuissa ne on ihan vauvoja...mun mies tokaisi laitoksella ekan yön jälkeen (jonka minä valvoin), että onpas väsynyt olo...mä en viittiny vastata tohon mitään.
(tosin huomasi hetken päästä, minkä sammakon päästi.)

ainomieli: ihan rauhallisin mielin uimaan vaan, niin mäkin oli noilla viikoilla.
Nyt on kurja, kun ei vielä pääse uimaan jälkivuodon takia..

raizki laittaa vaan niitä valituksia tänne; sitä varten me täällä ollaan[;)]

Hyvä, että iho on kunnossa, PojanÄiti!
Ja juhlissa käyty- mahtavaa! valkovenäläinen nammmm[8D]

iines: eikös niihin kurjimuksiin saa jotain lotionia laittaa?

Mammalle tervetuloa kotio!!

Meitsi nukkuin tänään klo 11:10 saakka[:)][:)]
Ja sitten tulikin vieraita ja niiden lähdettyä tankattiin taas (siis vauva tankkasi- soryy puhevamma...vauva=me[:D][;)]) päiväunia varten..olipa ihanaa käydä reippaalla kävelyllä koko perheen voimin.
Entäs hikoilun määrä!![:D][:D]..hah haa, en edes tienny, että on mahdollista hikoilla niin paljon.

Vauvelilla on huomenna punnitus. Jännittää, miten on paino noussu lähes viikossa.

Kaikille S:iin paljon tehoja, jotta plop plop saataisiin vauvoja lisää!!
 
Kaika, ihanaa että täältä löytyy toinenkin uimari joka symppaa mun uimista [:)] Mäkin murehdin jo, kun sitten synnytyksen jälkeen ei pääse uimaan. Ajattelin, että jos nyt lakkaan käymästä ja tää meneekin kaks viikkoa yli, niin kyllä sit ketuttaa [:@] 

*uninen*, joo sairastelevat miehet [:@] Mun mieskin (joka muuten on kovin reipas) valittaa kuumeessa ollessaan kuinka hänellä on "kylmä selkä", hui kauheeta...

Pitäisköhän sitä itsekin ottaa jo s:iä käyttöön ja katsoa, josko niillä lähtis? [;)]
 
Plop plop vauvoja lisää....
Kolme yötä mennyt tytön kanssa hyvin valvoten, kun rintaraivareita saa ja ei malta olla rinnalla välillä. Sit on niin malttamaton nuori neiti että....
Onneksi mies antoi tänään mun nukkua ihan rauhassa ja oli ruokkinut tytön jo[:)]

Juu täälläkin peräpukamat[:@][:@] Huomenna apteekkiin sitten hakemaan helpotusta.
Raizki: Anna tulla tänne vaa.. Helpottaa kummasti purkaa.

Hyvä toi Kirsikan sähköjuna/rinta vitsi[:D]

Mutta nyt herättelee neitii syömää...
 
Sitä vaan viel änäin iltaa kohden, että oli pakko lähtiä ostamaan ekaa kertaa tän raskauden aikana rennietä [&:] HYH! ja samalla sitten niitä pamolin suussa sulavia että saa mahd. pian vähemmälle tuon säryn ja autossa nakkasin jo pillerin suuhun (autto muuten tosi hyvin!)

Sitten tuossa pari tuntia sitten harrastin jumppapalloa vähän aikaa ja kantaessani alas sitä palloa (takasin paikalleen) päätin ottaa lentoa portailla [:(] luulin olevani jo viimeisellä portaalla kun siinä olikin vielä yksi astuttava ja enkös lentänyt polvilleni lattialle. vasen jalka nyt vähän hellänä kun jalkapöydän ulkosyrjä vähän venähti ja reisi on jotenki ihan hapoilla ja jäykkänä lihakset. Onni onnettomuudessa tajusin laittaa sen julmetun ison pallon eteeni kun lensin niin en käsilläni tai ylävartalolla ottanut osumaa lattiaan vaan pallon päälle [8|] kyllä siinä säikähin minä ja mieskin, HUH!

no joo, nyt nukkumaan ettei enää mitään tulis tälle iltaa....
 
Takaisin
Top