Sydänääniä dopplerilla

Mulla oli viimeks istukka takana. Vatsa kasvoi maltillisesti ja hitaasti, liikkeet tuntui joskus rv17 lähtien ja vauvan potkut ei ikinä sattuneet. Epäilen kyllä, että se potki enemmän selkään päin ja mulla on myös pitkä selkä, joten silläkin osansa varmasti vatsan kokoon. Istukkakaan ei ollut mikään kookas:grin

Samaa mieltä kyllä, jos aikaisin rupee jo kokeileen sydänäänten löytymistä, niin kannattaa kyllä asennoitua siihen ettei välttämättä kuulu :) täällä niitä ei neuvolassakaan kuunnella ennen ensimmäistä lääkärineuvolaa.

Mulla oli istukka edessä ja tunsin potkut rv16-17 myöskin! :)

Mä oon jo muutaman kerran nyt koittanut löytää sydänääniä, mutta eipä ne vielä kuulu :F

Oon muutes huomannut tässä kuunnellessa että juurikin aiemmin mainittu neuvo rakko täytenä, mutta myös vatsa tyhjänä kuulen itse vaan äänet. Nyt kun ajattelin äsken nauhoittaa kännykkään jumputusta, niin ei kuulunut pihaustakaan, mutta aamulla kuului oikein selkeästi ja löyty n. 20sekunnissa myös :) kai mun mahalaukku on niin venynyt tässä syödessä että tulee äänien eteen jos on vähääkään täytettä :D

Täällö kokeiltu äsken doppleria. En saanut mitään kuuluviin. En edes mitään kohinaa. Ääh! Virhe hankinta toi laite. Oon taas ihan paniikissa.

Mikä viikko jennie? Mää olen nyt llyyäny tänään ja eilen lähestulkoon samointein äänet! Ja ylempää kun vois kuvitella. Mulla on nyt kuulunu tossa navan ja häpyluun välissä aika keskellä noin 3cm luun yläpuolla. Ja sillä angelsoundsilla (jossai ei ole näyttöä vaan on ne stereokuulokkeet) niillä kuulokkeilla en kuule vieläkään. Vaihdoin sihen samsungin puhelimen kuulokkeet ja johan kuuluu! Että kuulokkeilla on aivan valtava merkitys,olen huomannu

Onko geeliä välissä paljon? Kyllä kai nyt edes jotain pitäis kuulua? Mä heivasin kanssa ne angelsoundsin kuulokkeet mäkeen ja samsungeilla kuuluu, kun taas niitä omia piti samalla painaa korvaa vasten että kuulis jotain :)

Mä löysin 9+4 eli eilen ekan kerran, ja tänä aamuna yritin miehelle esitellä niin eipä kuulunu mitään :wacky:
Mutta voi jösses kylläpä helpotti kun en mihinkään ar ultraan ole mennyt :Heartred

Mä oon kans yrittänyt pariin otteeseen kuunnella, mutta ainakin näillä vehkeillä kohinaa on niin paljon etten saa mitään selvää kuulumaan. Tänään olin kuulevinani taustalta jotain, mutta en ole varma kuulinko oikein. Tänään siis 8+4.

No, ens ke on lääkäriaika, toivottavasti siellä tutkisivat jotain.

Mikä viikko jennie? Mää olen nyt llyyäny tänään ja eilen lähestulkoon samointein äänet! Ja ylempää kun vois kuvitella. Mulla on nyt kuulunu tossa navan ja häpyluun välissä aika keskellä noin 3cm luun yläpuolla. Ja sillä angelsoundsilla (jossai ei ole näyttöä vaan on ne stereokuulokkeet) niillä kuulokkeilla en kuule vieläkään. Vaihdoin sihen samsungin puhelimen kuulokkeet ja johan kuuluu! Että kuulokkeilla on aivan valtava merkitys,olen huomannu

Mulla on jo viikot 10+6 :/

Jennie, kai sieltä sun syke kuulu ja sellanen myrskyn uivellus? Nää on vielä nii pieniä, että pystyy helposti piiloutumaan. Mulla oli vauva kaks päivää piilossa ja jouduin ettimään yli puoli tuntia. Lopulta kuulin ihan pari sekunttia äänet kunnes hävisi.
Eilen taas laitoin anturin mahalle nii alko heti jyskyttää eli oli vaihtanu paikkaa selkeästi.

Mistä olette hankkinut dopleri? Saako jostain kaupasta vai pitääkö tilata? Suositteluita?

Mä tilasin raskauskeijulta, enkä mä ainakaan ole nähnyt missään kaupassa.. Kannattaa toki katsoa lastentarvikeliikkistä. :)

Raskauskeijulta tuli ainakin tosi nopeesti. :)

Mä kans tilasin raskauskeijulta ja oli seuraavana päivänä noudettavissa. :)

Babystylesta on mun doppleri ostettu, verkkokaupassa kans näytti olevan :)

Mä sain lahjaksi mieheltä, mutta tiedän että kävi ostamassa verkkokaupasta.

Äsken taas kokeiltu. Mulla on varmaan ollut liian hiljaisella toi volume viimeksi. Nyt sain kuulumaan ja näyttöön tuli sykkeeksi 138. Katoaa kyllä aika nopeasti :) Helpotti kyllä oloa.

Mää en oo saanut nyt viikkoon kuulumaan taas mitään, rasittaaaa... Kuuluis nyt taas!

Mää en oo saanut nyt viikkoon kuulumaan taas mitään, rasittaaaa... Kuuluis nyt taas!

Toivotaan että saat taas kuuluviin. Piinaavaa tuo!

Mä yritän olla stressaantumatta ja mietin että jos maltan niin en kuuntele ennen ultraa, joka on viikonpäästä maanantaina.

Mäkin menin heikkona hetkenä nyt sit hankkiin dopplerin eikä tunnin yrityksen jälkeen kuulunu muuta ku oma syke. Blah. Nyt 11+2, ar-ultran mukaan olis 10+6. :grumpy:

Takaisin