Sydänääniä dopplerilla

Se kaikista halvin angelsounds mikälie :rolleyes: viimeeksi kuului 8+3 äänet hyvin, nyt ei vaikka viikkoja enemmän, mutta mistäs mä tiiän missä se istukka on tai kuinka kallellaan kohtu..

Mulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu, en tiedä onko vaikutusta. Mä ajattelin yrittää seuraavan kerran kun on 10+ viikot :)

Kuinkakohan paljon Dopplereilla on eroja herkkyyden/kuuluvuuden suhteen? Mulla on unbornheart doppler.

No siis se halvin, mikä mulla esim on, on oikeesti tosi surkee ja meinaa korvista kuulo lähteä kun se kohisee ja pauhaa ties mitä ääniä. Siinä ei oo erillistä anturia millä kuunella, eli ei pääse sörkkii sinne häpyluun alle ollenkaan edes. Taidanpa jättää sen vaan pölyttymään, ultraan on tasan kaksi viikkoa, ehkä mä jaksan vielä epätietoisuutta.

Mä nyt elättelen toiveita, että kohtu tosiaan on edelleen yhtä kallella kun esikoisesta, mikä selittäis myös nää järkyttävät selkäkivut ja kuulumattomuuden doppleriin. :shifty:

Mäkin kokeilin sunnuntaina malttamattomana.. 7+3 silloin ja en saanut ääniä. Tiesin sen kyllä, oon vaan niin malttamaton.

Kyllä ne niin jemmassa tuolla vielä taitaa majaillla, että tuurin kauppaa että kuulee. Tänään nimittäin etsiskelin vaikka kuinka ja kauan mutta eipä noita tänään sanut kuuluviin. Jahka ne sieltä taas jokupäivä pomppaa.

Kiinnostas kanssa tietää jos jollain on kokemusta noista laitteiden herkkyys eroista.

Luulisi niissä olevan isojakin herkkyyseroja, jos hintaeroakin on jopa 200€ :)

En tiedä, voiko tällä olla vaikutusta ja jos niin kuinka suuri, mutta itse sain melko nopeasti kuuluviin sydänäänet aamulla heti herättyäni kuunnellessa, kun taas illalla en oikein ole saanut millään kuuluviin. Itellä tuota turvotusta sen verran paljon iltaisin, että mietin vaikuttaisiko se vaikkapa tuohon, kuinka saa kuulumaan..?

Ostin näytöllisen AngelSounds dopplerin näytöttömän myynnin jälkeen ja pian löyty. Ja vaikka huonosti erottuu muusta metelistä vielä, niin näytöllä näkyi kuitenkin. 8+3 <3
Kkm takana ja tuulimunaraskaus... Niin kyllä olo helpotti.

Kuuntelettehan ihan häpykummusta? Sydänäänet voi löytyä yllättävänkin alhaalta!

Mä löysin eilen kunnolla, pitkäksi aikaa. Ei tosin ollut häpykummun kohalla vaan pikkusen ylempänä ja enemmän vasemmalla.
Musta kohtu tuntuu jo häpyluun yläpuolella kun oon kokeillu.

Mä oon yrittäny kuunnella koko alueelta. Siitä keskenmenneestä kaksi kertaa kuului selkeästi 8+ viikoilla juuri samasta kohtaa kuin diamante sanoi, ylempää ja sivulta. Istukka kyllä viuhuu kun painaa häpyluun keskeltä, mutta muuta ei sitten ole kuulunutkaan.

Jeee <3 Sain sydänäänet hetkeksi kuuluviin. Alkuun vaan viuhahteli, mutta hetkeksi piirtyi näytölle myös syke! Syke vaihteli 90-126 välissä, keskisykkeeksi doppler laski 111.
Tänään 9+4 (menkoista laskettuna) tai 8+6 (varhaisultran mukaan)

Ei taida olla noin matala syke vauvan syke? Oon siinä uskossa ollut että norm. sikiön syke on 130-160 väliltä, eli selkeästi korkeampi mitä oma syke voisi lepotilassa olla. :) Vai oonko luullut väärin ite? :D

Paitsi toi 126 voisi kyllä olla ennemmin vauvan syke kuin oma! Tuo 90 lienee ollut oma syke kuitenkin :)

Voi olla, että oma on ollut tuo 90, kokeilin vielä äsken niin hetkellisesti tuli 133, mutta katoaa äkkiä. Se oli varmasti vauvan eikä oma :)

Helpottaa edes vähän koska aiemmin en ole kuullut mitään.

Joo kyllä se yli 125 menevä syke on varmasti vauvan :) kuuluko myös, vai näkyikö vaan näytöllä? Aattelin just kun itellä on näytötön versio, että ehkäpä se syke jo näkyis, vaikkei kuuluisi..

Takaisin