Sydänääniä dopplerilla

Mä en luota niihin dopplerin antamiin lukemiin. Mulla ne välillä näyttää mitä sattuu. Eilenkin näytti omaksi sykkeeksi 34.. :D

Joo näyttöön tuli, kuului sen viuhviuh äänen takaa. Vaikea selittää. Mutta ei kuulunut vielä sillain ihan täysiä :)

Ja mää en kuule enään mittään! Äääh! Miten onkaan nyt hermoja raastavaa.. kun muutaman päivän nyt mennyt ettei mitään ole kuulunut... sellaisia kohdun vihlaisuja on, jos nopeita liikkeitä tekee,että kaip siellä joku itselleen kuitenkin tilaa raivailee..

Mulla alkoi myös repäisykivut, eli niiden perusteella kohtu kasvaa nyt vauhdilla. Eikai se kasvais, jos alkiokaan, tai nyt jo sikiö, ei kasvais? Mä luovutan koko dopplerihomman, aiheuttanut ihan liikaa turhaa huolta mulle. :grin

Kaverilla todettiin just tuulimuna, sen kohti oli kasvanu ihan normaalisti. Mä oon käsittäny et kkm kasvais kohtu kuitenki?
Lillie, koita antaa dopplerin olla viikon ajan ja koita sitten. Ihan turhaa stressiä ja huolta vaan aiheuttaa. <3

Mullakin oli tuulimunassa kohtu kasvanut normaalisti, mutta repäisykipuja oli silloin tosi paljon, ihan alkuviikoilta asti. Siis ihan koko ajan, jos asentoa vaihtoi nukkuessa yms. jo ennen raskaustestin plussaa.
Nyt "normaaleita" repäisykipuja silloin tällöin alkanut tulla (9+5). Tänään ekaa kertaa kuulin dopplerilla ehkä 5 sekunnin ajan sydänäänet, sellainen nopea "naputus". Sitten kadotin enkä löytänyt uudestaan. Pakko kokeilla huomenna uudestaan (ja heti aamusta niinkuin joku vinkkasi, ei oo iltaturvotusmaha eessä) :)

No voi hiisi, ei kai tässä siis auta kun vaan toivoa :shifty: Noh, jokatapauksessa päätin olla nyt enempää murehtimatta, mihinkään kun en voi itse vaikuttaa, niin turha sitä on koko alkuraskautta märehtiä. Katotaan miten selviän tästä parista viikosta enne ultraa.. :grin

Kerta kiellon päälle ja sieltä löytyi syke!! :excited001 SE ELÄÄ! :happy093häpyluun ja navan välistä se sitten löyty, aattelinen kun istukka viuhu niin hirveesti, että pakko siinä vieressä on muutakin elämää olla ja niinhän se kuulukin heti viuhunan yläpuolelta todella selkeästi :) nyt on viikot ainakin 10+2, tai neuvolan mukaan mahdollisesti jo 10+5, eli keskenmenon ja keskeytyneen keskenmenon raja ylitetty reilusti!

Moikka! Olen kuumeilijoissa vielä mutta huomasin tän keskustelun ja aattelin rauhoitella, mulla kuului edellisessä raskaudessa sydänäänet dopplerilla vasta 13+5 ekan kerran :)
Menin kyljelleen (vasemmalle) ja painoin aika lujasti sillä dopplerin päällä tuonne alamahaan ja sain kuulumaan sykkeen vaimeasti. Mulla oli sellainen "vähän kalliimpi" ( yli 80€) doppler ja silti kuului vasta tuossa vaiheessa eli ei kannata hätäillä niiden kanssa, toisilla kuuluu aiemmin myös sen takia koska kohtu on eteenpäin kallellaan, ja toisilla taaksepäin. Istukan olinpaikkakin voi kaiketi vaikuttaa eli jäitä hattuun ja joka päivä vaan rauhassa kokeilu niin eiköhän ne jonain päivänä ala kauniisti kuulumaan ^_^
Ihanaa odotusta teille kaikille <3

Mua jäi kyl harmittaa ku se ei neuvolassa saanu kuuluun sykettä sillä laitteella tänää (9+2) :confused: mulla on kyllä tota ylimääräistä tossa mahan seudulla että ettää.. Höh kumminkin.

Anssku, älä turhaan. Riippuen tietty neuvolasta, mutta useammassa paikassa laitteet on niin vanhoja, että kotidoppleritkin on tarkempia :)

Mistä olette dopplerit hankkineet? Millä hintaa? Tekisi itsekkin mielI ostaa.

Raskauskeijulta, tuli seuraavaksi päiväksi ja posteineen jtn 65e, kun oli alekoodi. :)
Meillä on se missä sykkeet näkyy näytöllä ja erillinen anturi, äänet tulee kaiuttimen kautta.

Raskauskeijulta, jtn 40e.

Diamante teidän doppleri kuulostaa paljon paremmalta. :D

Unbornheart doppleria näytti olevan n.50e verkkokauppa.com:ssa, mun on ostettu babtstyle:sta n.60e :)

Tänään sain varmuudella kyytiläisen sydänäänet kuuluviin ja lukemat näytölle! Tyyppi majailee vastakkaisella puolella mitä tuo edellinen :D

Unbornheart doppleria näytti olevan n.50e verkkokauppa.com:ssa, mun on ostettu babtstyle:sta n.60e :)

Tänään sain varmuudella kyytiläisen sydänäänet kuuluviin ja lukemat näytölle! Tyyppi majailee vastakkaisella puolella mitä tuo edellinen :D

Ootko kuullut semmosesta vanhankansan ennusteesta, että jos vauva majailee enemmän oikealla puolella, ois poika ja vasemmalla niin tyttö. Mulla piti esikoisesta paikkaansa. Ehkä sulle tulee vastakkainen sukupuoli, jos tää pitää edellisestä paikkaansa! :D

En oo kuullut, mutta nyt menis sitten justiin noin :D Mulla muuten noi kaikki oireet ihan päinvastoin ku yleensä, mut jos tää ois se poikkeus sit.

Raskauskeijulta, jtn 40e.

Diamante teidän doppleri kuulostaa paljon paremmalta. :D

Mä tykkään! Musta se karvalakki malli oli kamala mihim tuli kuulokkeet. Esikon aikana oli se ja lähti äkäsee vaihtoon.

Mä tykkään! Musta se karvalakki malli oli kamala mihim tuli kuulokkeet. Esikon aikana oli se ja lähti äkäsee vaihtoon.

Mä kytken aina kajariin sen dopplerin, niin ei tartte kuulokeilla.. Mut silti toi on aika surkee, mut ajaa asiansa mulla. :D

Hei, miksen oo tajunnut kajariin kytkeä!? :D

Takaisin