Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noh, jokatapauksessa päätin olla nyt enempää murehtimatta, mihinkään kun en voi itse vaikuttaa, niin turha sitä on koko alkuraskautta märehtiä. Katotaan miten selviän tästä parista viikosta enne ultraa..
SE ELÄÄ!
häpyluun ja navan välistä se sitten löyty, aattelinen kun istukka viuhu niin hirveesti, että pakko siinä vieressä on muutakin elämää olla ja niinhän se kuulukin heti viuhunan yläpuolelta todella selkeästi :) nyt on viikot ainakin 10+2, tai neuvolan mukaan mahdollisesti jo 10+5, eli keskenmenon ja keskeytyneen keskenmenon raja ylitetty reilusti!Unbornheart doppleria näytti olevan n.50e verkkokauppa.com:ssa, mun on ostettu babtstyle:sta n.60e :)
Tänään sain varmuudella kyytiläisen sydänäänet kuuluviin ja lukemat näytölle! Tyyppi majailee vastakkaisella puolella mitä tuo edellinen :D
Raskauskeijulta, jtn 40e.
Diamante teidän doppleri kuulostaa paljon paremmalta. :D
Mä tykkään! Musta se karvalakki malli oli kamala mihim tuli kuulokkeet. Esikon aikana oli se ja lähti äkäsee vaihtoon.