Suurperheelliset kuumeilijat

Mä nään kanssa haamun, ja livenä tietysti näkee paremmin.
Mutta onko sit haamu vai viivanpaikka 🤷‍♀️
Tulis nyt selkeä nega tai selkeä posi, pääsis asennoitumaan siihen sit oikein. Tää on vaan ärsyttävää 😅
 
Mäkin uitin tänään tikkua. Ensin tuli selvä viivanpaikka mutta se hävisi kun testi kuivui. Vanhoja ovistestejä oli, ne näyttää negaa ja apteekissa ovistikut maksoi hunajaa (ja s-marketissa niitä ei ollut), niin jäi se kivi kääntämättä. Voin samaistua tohon ettei tiedä mistä mitkäkin oireet johtuu. Mulla on ennenkin käynyt niin että olen luullut olevani raskaana, mutta silloin onkin ollut toinen ovis.
 
Asiasta banaanin, niin mä törmäsin tänään netissä ihme juttuihin koskien saunomista raskausaikana🤔 Siis jotain ulkomaisia tutkimuksia et sauna alkuraskaudessa aiheuttaisi sikiövaurioita /epämuodostumia. En kyllä usko tommosiin.
Oletteko te muut saunoneet alkuraskaudesta normaalisti? Mä olen ollut ainakin ihan himo saunoja. Siis esim. briteissä on saunominen raskaana olevilta kokonaan kielletty😅
 
Kp1. Ei herättänyt suuria riemun tunteita, mutta en ole pettynytkään 🙂 Tietysti toivoin että pillerit olisi vienyt menkatkin, mutta ei sitä tehnyt kierukkakaan, joten en ollut niin toiveikas sen suhteen kuitenkaan 😏
Ehkä mä nyt taas uskallan luottaa noihin pillereihin hetken aikaa, ennen seuraavaa viivojen tihrustelua 😂
 
Mulla saunominen jää raskauden aikana tosi vähälle, mutta ihan vaan sen takia että verenpaineet on niin matala ja tulee huono olo.
Eli en usko tuohon 😄 Kai siitä olisi jossain jo uutisoitu, jos Suomessa keskeytettäisi suuri määrä raskauksia epämuodostumien vuoksi, tai jos sellaisia lapsia syntyisi huomattava määrä. Ja niitähän olisi, jos tuo pitäisi paikkansa 😄
 
Täällä kp18/26-28 ja viime yönä heräsin etovaan oloon ja nyt aamulla on etonut aikalailla🤔 Saas nähä. Hieman kellertävää valkkaria tullut mitä tuli viime kerralla raskautuessa. No ei silti odotuksia.
Huomenna testaan ekaa kertaa. Täytyy hakee pc liuskoja. Aikastahan on huomenna testailla mut viimeinkin aloitin aikasin ja aikasin tuli jo lupaavat haamujen esiäidit😏 No tuskin mitään nyt mutta testaaminen on kivaa😅
 
Minulla tulee helposti huono olo saunassa jos on liian kuumaa ja olen raskaana. Tuntuu otsassa. Liekkö sitten taustalla jotenkin mun taipumus nostaa myös verenpainetta. Mutta eipä ole liian kuumia löylyjä tullut otettua.
 
Ohhoh! Hetken ollut pois täältä ja jo sattuu ja tapahtuu! Nuo rfsu puikot on tosi epäluotettavia kyllä. Oon saanut niillä vailla minkälaista viivaa ja viivanpaikkaa.

Mulla on käynyt myös kuten Pilvikirsikalla, että oon ajatellut olevani raskaana ja onkin ollut toinen ovis. Mulla myös raskaustesti reagoi ovikseen joten senkin puolesta joskus tullut "turhia haamuja".
Jännästi sitä yleensä juuri plussakierrossa on ollut vähiten oireita ja olo että tasan ei oo tärpännyt! 😉

Tsempit Beanelle aamuun! ❤️

Täälläkin alkoi uusi kierto.
Mies oli aivan varma että ois tärpännyt ja sanoi että jos ei nyt oo, niin sitten oikein yrittämällä yritetään! Hah. Saa nähdä onko mieli muuttunut. Eilen laskeskeli että kortsut loppu. Totesin että mennäänkö ilman.. Tössä olisi voinut pari kiertoa tjottailla rennosti! 🤭
No mutta totta puhuen, on ne omatkin fiilikset niin ristiriitaiset tällä hetkellä. Ehkä nyt ei ole meidän aika.
Enemmän ja enemmän myös välillä valtaa se tunne että nyt meidän perhe on just perfect! 💙💙💙 Mut mistäs senkin sitten tietää lopulta. Mulla ainenkin osa dialogia on puhtaasti pelkkää pelkoa ja stressiä.
 
Kp1. Ei herättänyt suuria riemun tunteita, mutta en ole pettynytkään 🙂 Tietysti toivoin että pillerit olisi vienyt menkatkin, mutta ei sitä tehnyt kierukkakaan, joten en ollut niin toiveikas sen suhteen kuitenkaan 😏
Ehkä mä nyt taas uskallan luottaa noihin pillereihin hetken aikaa, ennen seuraavaa viivojen tihrustelua 😂

Ja siis mä nään haamun pc!
Eihän se vuoto välttämättä kerro mitään?
Ootkos testannut uudestaan? 🤭
 
Mulle nää pc:t ei oo ennen antanut turhia viivoja. Mutta nyt on kyllä ihan varmasti menossa menkat, kun on tuntemuksetkin sitä luokkaa 🙄
Voihan se aina olla joku kiinnittymisyritys. Tai sit vaan huono testi 😄
 
Mulle nää pc:t ei oo ennen antanut turhia viivoja. Mutta nyt on kyllä ihan varmasti menossa menkat, kun on tuntemuksetkin sitä luokkaa 🙄
Voihan se aina olla joku kiinnittymisyritys. Tai sit vaan huono testi 😄

Ei mullekkaan koskaan!
Mutta joku tosin tiesi kertoa et nekin ois nykyään sellaisia et jtn tiirailtavia viivoja tulee kuulemma, tiedä sitten. 🙄
Voihan tosiaan olla että jotain yritystä ollut kiinnittyä 👍🏻
 
@Miitu siellä kinkkiset pohdinnat 🤭 eikö se olis kätevää kun ei tarttis ostaa enempää ehkäisyvälineitä hetkeen 🤭😇😆

Ehkä @Oreo lla tosiaan oli joku pieni hipaisu siellä! Mäkin olin näkevinäni siinä ekassa hailuraa mutta sitten en kuitenkaan. Joskus vaikeita tulkita 🤔

Mulla oli aamun pc ihan puhdas nega, että joko on vaan jotain kropan omaa sekoilua tai sitten oli ovis. Tiedä näistä. Kevättä kohti mennään niin jospa oma hormonitoiminta heräilisi sitten kunnolla 😄 ajattelin aloittaa taas kuntoilun ja liikunnan kunnolla kunhan tiet sulaa ja pärjää kevyemmällä vaatetuksella 💪 tänään mietin että se on aina auttanut kun on ollut muuta ajateltavaa. Kahtena edellisenä kertana oon lähtenyt kesätöihin ja ollut siellä siis kaksi kertaa maha pystyssä 😄 nyt en halua sinne mennä, kun haluan olla kotiäitinä, mutta ehkä se kuntoilu toimii samoin 😄
 
Täällä kp18/26-28 ja viime yönä heräsin etovaan oloon ja nyt aamulla on etonut aikalailla🤔 Saas nähä. Hieman kellertävää valkkaria tullut mitä tuli viime kerralla raskautuessa. No ei silti odotuksia.
Huomenna testaan ekaa kertaa. Täytyy hakee pc liuskoja. Aikastahan on huomenna testailla mut viimeinkin aloitin aikasin ja aikasin tuli jo lupaavat haamujen esiäidit😏 No tuskin mitään nyt mutta testaaminen on kivaa😅
Tänne sitten kuvaa niin voidaan tihrustaa 😁
 
Huomenia. Testasin tänään aamusta ja testiajalla näky jotain mutta kuivuessaan näky huonommin enää. Sanoisin joku viivan haamu siinä oli mut oliko vaan viivan paikka. Ehkäpä. No vielä ei oo kiire kun dpo 6 tai 7😅 kuinkahan monta testiä mä kerkeen haaskaan. Sit jos tiputtelu alkaa niin loppuu testailun kun se on selvä homma sit et menkat tulee.
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin sain tämmösen että alareunassa on väriä vai onko tuo edes oikealla kohdalla 🤔 nämä on niitä one steppejä eli musta huonompia kuin pc. Monta päivää tullut juoksevaa vv, vihloo, rinnat kipeät ym. Mutta voi se olla vaan jotain kropan sekoilua 🙈

IMG_20230303_120326.jpg
 
Mulla tämmönen 😁 siis joku viivan paikka.
Muoks. Joo eihän toi melki edes näy kun tänne liittää. Luonnossa näkyy mutta toi on joku viivan paikka. Tuli kyllä testiajalla mutta nää on normalin Kiina testejä😅
 

Liitteet

  • IMG_20230303_094008~2.jpg
    IMG_20230303_094008~2.jpg
    258.7 KB · Katsottu: 60
Minä en ainakaan raskaana ole ja just tuossa kalenteria katselin, että vähän nämä pitkät kierrot hidastaa tahtia, kun nykyinen kierto alkanut jo ennen joulua, enkä ole vieläkään varma edes oviksesta 🙈
 
Takaisin
Top