Suurperheelliset kuumeilijat

Mielestäni jollekin ihan lääkäri sanonut että se välikierto on vaan siksi, että laskettuaika on helpompi arvioida. Eli sen perusteella ei lääketieteellistä syytä varsinaisesti ole. En tosin tiedä päteekö varmasti kaikissa tapauksissa vai vaikuttaako just lääkkeellinen tyhjennys. Mut toisaalta alkio tuskin tarttuu jos kohtu ei ole toipunut. Eli henk. koht. en pitäisi välikiertoa ellei psyyke vaatisi toipumis/käsittelyaikaa.

Täällä keskenmenosta yht. 10 päivää ( tai no riippuu mistä sen katsoo kunnolla alkaneen, eli voi olla myös 13 päivää ) ja lääkkeellisestä varmistuksesta nyt neljä päivää ja jo nyt tosiaan alkaa limoja tulla??😱 Raskaustesti haalistunut tosi hyvin ja ovis testi lähtenyt tummeneen. Tuntuu kyllä aika nopeelta toiminnalta. No seurailen ovisteillä tilannetta. En kyllä usko että vaikka ovis tulis niin limakalvo olis vielä mitenkään valmis kiinnittymiseen.

Palasin tänne nyt kuitenkin vielä jännittämään tämän kierron sekoilun loppuun. Mulla tuli siis puolessa välissä tätä kiertoa kolmena päivänä vuotoa, jonka perään ovisoireita. En saanut plussaa tikkuun, mutta vahvimmat viivat siellä heti vuodon perään. Jos nyt lasken niin, että oli vaan jotain tiputtelua välissä ja yhtenäinen kierto niin olisi dpo 9 eli mun lyhyellä luteaalilla pitäisi parin päivän sisään alkaa menkat. Mulla alkoi tänään kipuilut jo ennen vuotoa ja aloinkin nyt jännittää menikö meidän välivuodon jälkeiset varmat päivät tosi epävarmoiksi. 🤭

Onpas jännät päivät siellä Tooto! 😁 Kuulostaa kyllä lupaavalta.

Täällä on kp 8 ja tiputteluineen (ennen & jälkeen menkkojen) kesti 12 päivää. 😯 En tiedä oliko sairastamallani koronalla jotain vaikutusta asiaan.
Mutta uusi kierto taas mielenkiinnolla seurattavana. 🤗

@Miitu 12 päivää!? Se on kyl aika monta, niinkuin puolet kierrosta melkein. Hämmentävää, jos taudilla tosiaan on osuutta tuohon.

On jännittävää nyt. Juuri, kun luovutin tän toistuvan streptokokin kanssa. Mietin, että voihan nää kipuilut alavatsalla olla vihdoin saapuva oviskin. Mutta jotenkin päädyin kuitenkin päättyvän kierron puolelle. On kierto niin sekaisin, että ei osaa sanoa. Aamusta oli ovistesti aavistuksen tummempi, muttei lähelläkään plussaa. Nyt on kp 29/30 tai välivuodosta laskien 16/30. Jos nyt haluaa oireita vielä kaivella, niin aamukahvi jäi puoleen kuppiin normi kahden sijaan, mutta tää voi johtua mun kurkustakin.

Täällä on ihan selkeät ovisoireet alkaneet ja vahvat sellaiset! Kunnon limahommat alkaa ja tänään päikkäreillä jyskitti niin hitosti vasemmalla munasarjassa et joku siellä nyt kypsyy vauhtia. Nyt vaan se MUTTA on et oon alkanut saada fiiliksiä että haluanko sittenkään enää yrittää. Haluanko sitä raskautta ja uutta lasta kun näitä lapsia on jo seitsemän. Välillä hermo on tiukilla tuon 2 .v hirmuliskon kanssa. Että jaksaako tähän vielä vastasyntyneen😁 ovistesti tummuu mutta teen noita epäherkempiä nyt kun ne kun näyttää suht vahvaa on ovis kyllä kun pc testillä tulee sit jo plussaa.

Mulla on kierrot 34 päivää, että ei aivan puolet 😁 Ja menkat normistikin kestää sen 6-7 päivää. Kai kaikki menee pidemmän kaavan kautta. 😆
Mutta tosiaan oli sellaista että pyyhkiessä tuli päivän tai pari tuhrua. Sit alkoi menkat jne. Ja nyt lopustakin tuhrutteli joitain päiviä.

Jännäilen kyllä Tooto puolestasi! 😀

Beanen, Tsemppiä pohdintoihin ❤️ Varmasti on pää muutenkin pyörällä. Kroppa sentään taitaa palailla jo vauhdilla "back in business". 😅

 Miitu, pidemmän kaavan kautta tosiaan 🤪 toivottavasti ei jää tavaksi noi tiputtelut vaan olis vaan korresta väliaikainen haitta.

Beanen, mahtaisko tuolta keskenmenopuolelta löytyä kanssasisaria sun ajatustyötä tukemaan. Tuntuu, että mieli myllertää ymmärrettävästi kovasti vielä. Tsemppiä mietintöihin. ❤️

Täällä jäi taas aamukahvi puolitiehen. Oli vähän hässäkkääkin siinä, mutta ei tehnyt mieli uusiakaan keitellä. Ovistesti edelleen näkyvä, muttei räikyvä tai plussa. Eilen illasta innostuin yhden pc r-testinkin uittaa, mutta kyllä se nega oli.

Täällä on ihan selkeät ovisoireet alkaneet ja vahvat sellaiset! Kunnon limahommat alkaa ja tänään päikkäreillä jyskitti niin hitosti vasemmalla munasarjassa et joku siellä nyt kypsyy vauhtia. Nyt vaan se MUTTA on et oon alkanut saada fiiliksiä että haluanko sittenkään enää yrittää. Haluanko sitä raskautta ja uutta lasta kun näitä lapsia on jo seitsemän. Välillä hermo on tiukilla tuon 2 .v hirmuliskon kanssa. Että jaksaako tähän vielä vastasyntyneen😁 ovistesti tummuu mutta teen noita epäherkempiä nyt kun ne kun näyttää suht vahvaa on ovis kyllä kun pc testillä tulee sit jo plussaa.
Minä niin ymmärrän tuota kun on perheessä uhmis ja se vetäisee itsensä jalattomaksi hankalassa tilanteessa. Siinä tulee helposti pohtineeksi sitä +1 vauvahaaveen järkevyyttä, tai sitten jos on plussannut niin et miksi meninkään polkaisemaan tämän miinan uudelleen. Vauvelit ovat niin suloisia! :smiling face with heart-eyes: Mutta niin niistä kasvaa omaa tahtoaan testailevia hurjimuksia. :rolleyes: Onneksi joka päivä eivät kuitenkaan testaa raivoisasti rajojaan, vaan ihan vain silloin tällöin.

Nyt on 7 päivää kun otin ne cytotecit mitkä ei tehnyt mitään ja 13 päivää siitä kun kunnon keskenmenovuoto alko. Nyt pärähti kirkuva ovisplussaa😱 ei hitsi. Cytotecit on hävinnyt elimistöstä jo varmastikin mutta kääk tää tuli nopeelta. En tiedä yhtään uskaltaako🤔

Nyt on 7 päivää kun otin ne cytotecit mitkä ei tehnyt mitään ja 13 päivää siitä kun kunnon keskenmenovuoto alko. Nyt pärähti kirkuva ovisplussaa😱 ei hitsi. Cytotecit on hävinnyt elimistöstä jo varmastikin mutta kääk tää tuli nopeelta. En tiedä yhtään uskaltaako🤔
No kroppa toimii ainakin hienosti! :smiling-eyes: Ehkäpä on aika jutella miehen kanssa et missä on hänellä fiilikset myös. Olihan tuo koettelemus hänellekin.

Mies haluisi koittaa. Mutta itse mietin että mitäs jos kohtuun olisikin jäänyt jotain ja joutus raskauden vaikka keskeyttää sen takia😱 ja just että miten limakalvon laita, jos on ihan ohut ja huono niin keskenään se sit varmaan taas menis.

Mies haluisi koittaa. Mutta itse mietin että mitäs jos kohtuun olisikin jäänyt jotain ja joutus raskauden vaikka keskeyttää sen takia😱 ja just että miten limakalvon laita, jos on ihan ohut ja huono niin keskenään se sit varmaan taas menis.
No sitten se ei varmaan tartu jos limakalvot ovat liian ohuet. En tiedä et voiko niin käydä et menis sen jälkeen kesken jos olis kuitenkin ensin tarttunut.

Me lähdetään kattoo kuin käy😬 Nyt oli siis aivan tasavahvat viivat tuolla epäherkemmällä ovistestillä eli pc: olis ollut sit testi viiva vahvempi jo. Tuli viimeksi testattua ja todettua. Ilmeisesti ovis on sit huomenna tai ylihuomenna.

Muokattu viimeksi:
Beanen, iloa yritykseen 🤩

Iik ja kääk! Mä nään tossa "jotain" erityisesti yläreunan reuna on punainen siis tuolta liuskan reunasta. Kuva otettu testiajan jälkeen, joten voi merkata jotain tai sitten ei. Sen verran jo tunnen itteni, että kävin kurkkimassa heinäkuisia. Isänpäivälahjaako tässä suunnitellaan. Häpyliitos ilmoitti myös itsestään tänään.

Eniten tässä nyt mietityttää, että miten tän mun angiinakierteen kanssa kävisi. On jo ukaasi nielurisaleikkaukseen, jollei nyt lopu ja tuskinpa sellaista raskaana voisi tehdä.

Liitteet

• 20231106_114614.jpg
    20231106_114614.jpg
    620.5 KB · Katsottu: 99
Hmm.. nyt tein varmistukseksi raskaustestin ja edelleen hentoplussaa jonka näkee tosi selkeästi siis ja ovistestit eilen ihan negaa ja nyt tänään plussa. Kuitenkin neuvo oli et raskaustestin pitäs olla nega ennen uutta yritystä🤔 Aika jännä et ovuloin vaikka raskaustesti edelleen plussaa? Kuitenkin oon tehnyt noita ovistestejä jo monena päivänä ja olleet negaa ja nyt plussaa.

Eihän kierto voi käynnistyä jos raskaustesti on plussa vielä ja siis HCG:tä kehossa edelleen. Ohessa kuva raskaustestisyä. Ja ei en voi olla uudestaan raskaana koska ei harrastettu seksiä vuodon takia moneen viikkoon. Olisko kuitenkin jotain jäänyt kohtuun.
Testi laimeesta pissasta ja kuivuttua elo oli selvempi testiajalla.

Liitteet

• IMG_20231106_193129__01.jpg
    IMG_20231106_193129__01.jpg
    497.9 KB · Katsottu: 70
Muokattu viimeksi:
Hmm.. nyt tein varmistukseksi raskaustestin ja edelleen hentoplussaa jonka näkee tosi selkeästi siis ja ovistestit eilen ihan negaa ja nyt tänään plussa. Kuitenkin neuvo oli et raskaustestin pitäs olla nega ennen uutta yritystä🤔 Aika jännä et ovuloin vaikka raskaustesti edelleen plussaa? Kuitenkin oon tehnyt noita ovistestejä jo monena päivänä ja olleet negaa ja nyt plussaa.

Eihän kierto voi käynnistyä jos raskaustesti on plussa vielä ja siis HCG:tä kehossa edelleen. Ohessa kuva raskaustestisyä. Ja ei en voi olla uudestaan raskaana koska ei harrastettu seksiä vuodon takia moneen viikkoon. Olisko kuitenkin jotain jäänyt kohtuun.
Testi laimeesta pissasta ja kuivuttua elo oli selvempi testiajalla.
Näin mäkin muistelen et pitäs saada nega raskaustestistä ennen kuin alkaa uudestaan yrittää🤔 syytä en kyllä muista.

Mä olen joka kerta saanut ohjeeksi että uudelleen voi yrittää sitten kun vuoto ohi. Negan raskaustestin olen saanut 2-3vko keskenmenoista ja siinä vaiheessa vuoto on ollut jo ohi. Uusi kierto myös alkanut joka kerta 28-31pv päästä.

Minä myös tänne palainen yrittämään kunhan keskenmeno vuoto on ohi.

Tooto, Kyllä tuo tiputtelu on ollut enemmän sääntö kuin poikkeus jo vuoden verran. Alan epäillä pre-menopaussia. On välillä myös kuumia aaltoja. Hurjaa! Voiko tälläistä tapahtua jo lähemmäs 35v vai onkohan pelkoni täysin turha? 😁 Olen tosin menossa nyt piakkoin gynelle josko saisin sieltä vastauksia. Osasyynä olen pitänyt kilpirauhasen vajaatoimintaa joka ei koskaan ole löytänyt tasapainoa. Nyt lopetin lääkkeen ja katson miten arvot asettuvat ja mitä tapahtuu.

Ja munkin silmiin sun testissä jotain pilkottaa! 😉

Tooto, Kyllä tuo tiputtelu on ollut enemmän sääntö kuin poikkeus jo vuoden verran. Alan epäillä pre-menopaussia. On välillä myös kuumia aaltoja. Hurjaa! Voiko tälläistä tapahtua jo lähemmäs 35v vai onkohan pelkoni täysin turha? 😁 Olen tosin menossa nyt piakkoin gynelle josko saisin sieltä vastauksia. Osasyynä olen pitänyt kilpirauhasen vajaatoimintaa joka ei koskaan ole löytänyt tasapainoa. Nyt lopetin lääkkeen ja katson miten arvot asettuvat ja mitä tapahtuu.

Ja munkin silmiin sun testissä jotain pilkottaa! 😉
No on siellä kehossa jotsin muutakin sitten meneillään. Mua vähän naurattaa nää vaihdevuosijutut, kun tuttu oli luullut raskautta juurikin etuajassa alkaviksi vaihdevuosiksi. 🤭 Mutta toivottavasti saisit gyneltä vastauksia ja ratkaisuja. ❤️

Tein vielä eilen iltapäivästä näkyvämmän viivan, mutta tänään hän on kadoksissa. En tosin jaksanut pidättää. Aika rajut oireet on päällä jo, vaikka ei testissä näy juuri mitään. Saa nähdä enteileekö huonoa kuitenkin nämä menkkakivut. Ajatukset on myös jotenkin aivan sekaisin ja muualla kuin tässä hetkessä.

Takaisin