Suurperheelliset kuumeilijat

On tullut oviksen aikaan vuotoa. Siinähän on vähän samantapainen hormonilasku kuten ennen kuukautisten alkua.

Kiitos!
Olen tästä kyllä lukenut mutta säikäytti jotenkin ja aloin jo ajatella kaikkea pahaa. 🫣
Jotenkin helpottavaa kuulla että voi olla ihan normi juttu. 🤗

Beanen, Jospa teillä tärppi käynyt nyt kuitenkin! 😍 Eihän keskeytetty kuitenkaan mikään varma keino ole, siitä huolimatta että monilla se toimii vuosia. Vaatii sen yhden ainoan vikkelän yksilön. 😅

Beanen, Jospa teillä tärppi käynyt nyt kuitenkin! 😍 Eihän keskeytetty kuitenkaan mikään varma keino ole, siitä huolimatta että monilla se toimii vuosia. Vaatii sen yhden ainoan vikkelän yksilön. 😅
Ei voi olla kun tämä " ehkäisy toimi aiemminkin 8 vuotta. Mutta ei mitään vuotoa , ei mitään vaikka pari päivää ait tuli kerran kunnolla kämmenen kokoinen alue paperiin kirkasta verta ja olin varma et nyt alkaa sit menkat niin ei. Varmaan meni kaikki kropassa nyt sekaisin. Ja ne ihanat tiputtelut palaavat taas. Pc on on niin herkkä niin ehkä piirtää jonkun viivan paikan epäpuhtauksista tai jotain. Mutta hetken siinä näky ihan selkeä jopa hennon punertava viiva mutta testiajan lopussa vasta. Ehkä nää on tullut niin herkuksi että reagoi jo ties mihin.

Meilläkin keskeytetty ollut käytössä vuosia, mutta en ikinä ole ajatellut että se olisi 100% varma vaikka toistaiseksi toiminutkin.

Hmm, toivottavasti saat pian selvyyden suuntaan tai toiseen. 😊
Mulla oli juuri tuollaista tiputtelua edellisessä kierrossa. Toivotaan ettei olisi sielläkin "sama vaiva". 😬

Eilen oli kp 20 ja tuli pyyhittäessä pinkkiä. Oliko niin että myös ovulaation aikaan voi tulla tiputteluvuotoa? Onko kenelläkään kokemusta? Minulla ei ole koskaan aiemmin ollut. Ovistesti oli plussaa toissa päivänä ja FLO ennustanut ovista siis eiliselle.

Niin ja tämä kierto menee vielä jännityksellä nimittäin meillä kävi tässä pieni tietoinen vahinko ja tosiaan ovis oli eilen. 🙊🤍
Täytyy miettiä kyllä varmempaakin ehkäisykeinoa kuin kumit.
Jännitän täältä sun puolesta 🙊 🌈Mielenkiinnosta, miten ootte päätyneet tähän ehkäisymuotoon? Meillähän siis samat ja huonosti sopivia vaihtoehtoja moni muu.

Täällä viimein kp1 tänään. Voin huokaista tämän sekoilun päättyneeksi. Yhtään en vieläkään ymmärrä mitä siellä miltei 2 vkoa sitten on tapahtunut. Mies on vahvasti sitä mieltä, että kolme on meille hyvä. Ei hänkään uskalla sanoa ei koskaan, mutta.

Täällä alkoi menkat nyt keskenmenon jälkeen. Ajallaan eli ovis oli silloin niinkuin ovistikut näytti heti 14 päivää keskenmenosta😱 eli kierroksia tuli 28 päivää👍 Toki nyt oli sitä tiputtelua monta päivää ennenkuin nämä menkat alkoi. Toivottavasti vaan keskenmenosta tuollainen tiputtelu häiriö ettei uusi, se kun kerkes jo vähän häviämään se tiputtelu niin ei kiva jos jää päälle.
En tiedä ehkäistäänkö vai mitä, saa nähdä. Täytyy vähän jutella miehen kanssa paremmin.

On ollut kipeetä!! Siis kauheet menkkakivut. Oon ottanut buranaa siirsi ovista tai ehkäs kokonaan! Siis kauheet niinkun synnyttäs mutta nyt se kohtu tyhnjentyy kunnolla. Ihan auki molemmilla sekä miehellä että minulla tai no mies sano joo mutta mä painin asian kanssa. Olisko vielä kuitenkin aikaa jos vaikka vielä 41v yrittää. Mutta hänen mieles ei.

Täällä kp9 ja kaiken maailman omenaviinietikat, gelee Royalet sun muut kikkakolmoset käytössä joilla kuopus sai alkunsa, ehkä😅😬
Viimeksi tässä keskenmenneessä ei ollut mitään kikkakolmosia joten tiedä häntä onko näistä mitää apua kuitenkaan. No tuskin ne haittaakaan.

Miten voi olla, että Pregcheckin liuskassa oli aamulla haamu ja nyt illalla ei ollut Pregcheckin puikossa mitään 😕😕😕

Miten voi olla, että Pregcheckin liuskassa oli aamulla haamu ja nyt illalla ei ollut Pregcheckin puikossa mitään 😕😕😕
Tee huomenna uusi. Olisko vaan että liian laimeeta iltanäyte, jos hormoonit vielä hakee ja muutenkin erittyy vielä vähän hassusti että pienetkin erot juoduissa nesteessä ym vaikuttaa.

Tee huomenna uusi. Olisko vaan että liian laimeeta iltanäyte, jos hormoonit vielä hakee ja muutenkin erittyy vielä vähän hassusti että pienetkin erot juoduissa nesteessä ym vaikuttaa.

Joo täytyy tehdä aamulla. On tää kyl välillä liian jännittävää 🥺

Nyt aamulla toooodella haalea haamu 😕 Olisko sit ollu vaan joku hipaisu, eikä kiinnittynyt 🤔 Nyt dpo 10 tai 11

Tänne yllärinä tämmönen kp12 ja toka kierto siis keskenmenon jälkeen. Eikös ole jo ovisplussa? Tämä tuli vielä kaikenlisäksi aamupissan jälkeisestä lirupissasta jota olin pidätellyt vaan 20 min. Onkohan luotettava🤔

Liitteet

• IMG_20231202_125140.jpg
    IMG_20231202_125140.jpg
    2 MB · Katsottu: 73
Täällä dpo 1 ja nännit ihan sika kipeet!! Viime raskaudessakin oli miksi tein jo Dpo 3 ekan testin😂 mutta nyt on tosi kipeet. Voiko pelkkä mahdollinen hedelmöittyminen aiheuttaa? Normikierroissa kun ei ole yritetty ei ole ollut tätä.

Edelleen nännit arat!🤔 Saas nähdä. Sinänsä mielenkiintoista että plussakierroissa on aina ollut nännit heti arat ja negassa ei. Jos nyt tulee nega niin ei kyllä enää tähänkään oireeseen voi luottaa😂👍

Mä en luota enää mihinkään omiin oireisiin omassa kropassa 🙈 mutta onhan tuo hyvin mahdollista! Keskenmenon jälkeen yleensä kohtu vastaanottavainen uudelle raskaudelle 🤞😊 ei montaa päivää niin asia ehkä selviää 😁

Takaisin