Suurperheelliset kuumeilijat

Voi ei mikä tilanne Beanen! Mulla ainakin oli vuoto ihan eri luokkaa rv 8+ lääkkeellisessä tyhjennyksessä, ei ollut mitään verrattuna kuukautisiin. Varmasti harmitonta tuo vuoto kun on niin niukkaa! Toivottavasti pääset varmistamaan pian. 🥺:Heavy Black Heart:

Itsellä dpo 16. Hyvin pieni tuhruvuoto, jota ollut 4 päivää, loppui oudosti tänään. Odotan kuitenkin hanojen viimeistään illalla aukevan...

Mulla on ollut paljon vuotoa molemmissa onnistuneissa raskauksissa. Ihan siis kirkasta verta, kouristavia supistuksiakin kerran voimakkaan vuodon kanssa ( näistä olin aivan varma keskenmenosta), pieniä hyytymiä, tuhruja, toistuvasti ja taukojen kanssa…

Ultra on ainoa mikä on omalla kohdallani kertonut varmasti, mikä on tilanne.

Toivottavasti sinullakin on kaikki hyvin. ❤️

Näistä lukeminen menee niin ihon alle, kun tietää miltä se tuntuu, ja on itse kokenut myös keskenmenoja sekä sitten nämä vuotavat raskaudet.

Voi ei mikä tilanne Beanen! Mulla ainakin oli vuoto ihan eri luokkaa rv 8+ lääkkeellisessä tyhjennyksessä, ei ollut mitään verrattuna kuukautisiin. Varmasti harmitonta tuo vuoto kun on niin niukkaa! Toivottavasti pääset varmistamaan pian. 🥺:Heavy Black Heart:

Itsellä dpo 16. Hyvin pieni tuhruvuoto, jota ollut 4 päivää, loppui oudosti tänään. Odotan kuitenkin hanojen viimeistään illalla aukevan...
Höh kirjoitinpa sekavasti. Tarkoitti siis sitä, että kkm vuoto tyhjennyksessä oli ihan järkyttävän voimakasta, paljon runsaampaa kuin esim. synnytyksen jälkivuoto.

Vuoto jatkuu samanlaisena edelleen🙄 to menen ultraan, eli peruin tämän päivän ja varasin torstaille että näkisi sitten paremmin tilanteen kun saa vielä vuodella muutaman päivän lisää. Mitään kipuja ei ole eikä mitään isoa ole tullut ulos eikä vuoto ole semmoista mitä luulis tosiaan olevan näillä viikoilla keskenmenossa. Nyt todella jännittää torstai, aika varma olo että eloa ei enää ole mutta aina sitä pieni toivon kipinä on kuitenkin.

Pari tuntia sitten alkoi supistella kipeesti. Vuoto ei ole juurikaan lisääntynyt. Nyt vaan toivon et tää lähtis kunnolla ja kaikki tulis pois. To näkee sit onko tullut. Muistuttaa synnytys supistuksia kun ne alkaa, ihan polttoja on.

No ni vuoto alkaa lisääntyy. Tää oli tässä kyllä. Siirsin ajan jo huomiselle, eiköhän ultrassa voi jo todeta sitten tilanteen.
Tayssiin tai päivystykseen eivät varmasti ota kun en tee kuolemaa. Pakko maksaa sit yksityiselle.

Muok. Kauheet kivut!! Nyrkin kokoinen hyytymä tuli juuri kauheitten kipujen kera. Heikottaa niin että varmaan soitettava tayssiin.

Muokattu viimeksi:
Pari tuntia sitten alkoi supistella kipeesti. Vuoto ei ole juurikaan lisääntynyt. Nyt vaan toivon et tää lähtis kunnolla ja kaikki tulis pois. To näkee sit onko tullut. Muistuttaa synnytys supistuksia kun ne alkaa, ihan polttoja on.

No ni vuoto alkaa lisääntyy. Tää oli tässä kyllä. Siirsin ajan jo huomiselle, eiköhän ultrassa voi jo todeta sitten tilanteen.
Tayssiin tai päivystykseen eivät varmasti ota kun en tee kuolemaa. Pakko maksaa sit yksityiselle.

Muok. Kauheet kivut!! Nyrkin kokoinen hyytymä tuli juuri kauheitten kipujen kera. Heikottaa niin että varmaan soitettava tayssiin.
Soita. Niiden TÄYTYY ottaa sut vastaan, kun sanot että heikoittaa todella kovasti ja et voi olla kotona tuossa voinnissa. Ambulanssin soittaminen myös yksi vaihtoehto. Silloin Taysin on pakko ottaa vastaan.

Voi ei Beanen 😭 Olen niin pahoillani 😔 Tsemppiä hirveästi ❤️ Mikähän siellä on vointi? Soita ihmeessä sairaalaan jos yhtään tuntuu siltä, kyllä varmasti ottavat sinne näytille!

Kyllä mäkin sanoisin, että oikea paikka on sairaala jos heikottaa ja kivut on oikeasti pahat.
Toivottavasti ootkin jo käynyt ❤️

En mennyt sairaalaan. Kun se iso hyytymyä kasa oli tunkenut ulos kaikki kivut loppu kuin seinään ja pahin vuotelu hiljentyi. Yö meni hyvin ilman kipuja ja nytkään ei kipuja. Vuotoa edelleen mutta ei sellasta sairasta mitä eilen yhdessä vaiheessa. Ultra yksityisellä klo.11.00.

Muoks. Vähän tuntuu taas niitä kipuja että pikkusen semmonen olo että eilinen alkamassa taas uudelleen. Ei tää enää muuta voi olla kun keskenmeno mutta onkohan näin ettei saa tyhjennettyä itteensä. Toivottavasti tänään tulee selvyyttä.

Tän kaiken keskellä ollaan puhuttu varovasti että annetaanko uudelle raskaudelle mahdollisuus niin alan kallistumasn että ei, tää on ollut niin stressaavaa ja ahdistavaa että tuun hulluksi jos tämmönen rumba tulis uudestaan seuraavassa raskaudessa. Ainakin yhdet menkat varmaankin annettava tulla että limakalvot kuntoutuu jne. Ulkoisen jälkeen ei pidetty taukoa ja tuloksena kemiallinen.

Muokattu viimeksi:
Pikkuinen on poissa😔 kohdussa edelleen istukkaa jne joten lähete Tayssiin. Joudutaan varmaankin tyhjentelemään. Vaisto on aina ollut mulla oikeassa. Nytkin. Elimistö on yrittänyt jo silloin kun eka tippa tuli vertaa poistaa raskautta mutta ei ole onnistunut ja siksi tämä on jatkunut näin kauan. Eli koko ajan tehnyt keskenmenoa vaikka alkio kehittyi normaalisti ja sydän löi kauniisti. Suru on painava ja uudet vauvayritykset ei tunnu yhtään mielekkäitä.

Pikkuinen on poissa😔 kohdussa edelleen istukkaa jne joten lähete Tayssiin. Joudutaan varmaankin tyhjentelemään. Vaisto on aina ollut mulla oikeassa. Nytkin. Elimistö on yrittänyt jo silloin kun eka tippa tuli vertaa poistaa raskautta mutta ei ole onnistunut ja siksi tämä on jatkunut näin kauan. Eli koko ajan tehnyt keskenmenoa vaikka alkio kehittyi normaalisti ja sydän löi kauniisti. Suru on painava ja uudet vauvayritykset ei tunnu yhtään mielekkäitä.

Voimia! 😪❤️

Vaikea löytää sanoja. Paljon voimia teille.❤

Voimia! 🫂

Ei voi olla totta :side_tear: Voimia kovasti :red-heart:

Takaisin