pilvikirsikka
Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletko kokeillut maitohappobakteereita? Mulle ainakin ovat aivan ehdottomia aina antibioottikuurin yhteydessä.Kiitos @Miitu mulla aloitettiin myös tuo vahvin ab ja toivotaan, että sillä lähtis nyt, kun tulen todella kipeäksi näistä. Mulla jäänyt aina kuurin jälkeen sellainen outo olo kurkkuun ja viikossa äitynyt taas tulehdukseksi. Voihan se olla, että muut sitten musta sairastuu.
Ihan hyvä olis tämä vitsaus saada loppumaan ja mahan vointi tasapainoon ennen yrityksen alkamista.
On käytössä joo. Toi jyty ab-kuuri vaan väkisinkin laittaa vatsan bakteeriston epätasapainoon. Tällä kierroksella vältyttiin muilta tartunnoilta, eikä ollut oireettomia kantajiakaan meidän perheessä. Multa tää ei meinaa lähteä vaan millään, vieläkin nielu oireilee.Oletko kokeillut maitohappobakteereita? Mulle ainakin ovat aivan ehdottomia aina antibioottikuurin yhteydessä.
Täytyy kyllä todeta et olen pitänyt aika matalaa rimaa noiden synttärien kans. Se on kakku per synttärit, ehkä joku pulla tai piirakka lisäksi. Lapsi kutsuu muutaman kaverin ja keksii itse ohjelman. En harrasta teemoja. Sukulaiset sitten lähimpänä viikonloppuna uudelleen. Heinäkuussa pidän yhteissukulaissynttärit kun tyttöjen synttäripäivät ovat lähekkäin, kaverisynttäreitä jo joutuu pitämään erikseen.
KiitosOnnittelut plussasta Gumman!
Huhhuh mitkä oireet kyllä! En ihmettelisi vaikka olisi miehen "ennustama" hyperovulaatio kun alavatsa on aivan hirveän arkana ja limatkin tuntuu tulevan useaan otteeseen. Eiliseltä ja nyt aamupäivältä testit.
Minulla oli myöhemmilla viikoilla tuota vesiongelmaa, ja tulin silloin googlanneeksi asiaa. Lapsiveden määrää voi yrittää lisätä itsekin, pitää juoda reippaasti vettä ja vältellä diureetteja kuten kahvit, vihreä tee, jne. Ilman lapsivettä ei tosiaan pikkuinen pärjää. Voihan sitä yrittää vaikuttaa asiaan itsekin, mutta jos hänellä on jotain huonosti niin mitkään konstit eivät silloin auta. Sitäkin mietin että voiko tilanne korjaantua kun vauveli alkaa itse pissaamaan lapsiveteen? Eli tässä +10rvk.Alkio oli kasvanut normisti ja syke oli vahva. Kuitenkin vesimäärä eli sikiöpussi on todella pieni. Uusi ultra puolentoista viikon päähän. Ei voi kun odotella ja katsoa miten käy. Kasvaako vesimäärä vai meneekö kesken vai mitä. Vuotelu on ilmeisemmin jotain harmitonta. En tässä uskalla mitenkään yhtään iloita raskaudesta enkä halua kertoa kellekkään. Todella ahdistavaa. Ikävää jos vauva sinnittelee ja sitten myöhemmin menee kesken kun kaikki on sitten hankalampaa, kohdun tyhjennys jne.
Mietimme menemmekö huomenna yksityiselle kuulemaan mielipiteen ja katsomaan paremmalla koneella tilannetta. Meinaan alakautta tilanne näytti tosi vähäseltä nesteen suhteen mutta ultrasi vielä sit päältä ja vettä näky enempi, mutta silti hyvin vähän. Että käydään ehkä katsomaan toinen arvio.