Suurperheelliset kuumeilijat

View attachment 125337

No tää nyt ei olekaan enää niin nega 🤭
Tuli aamupalan jälkeen niin huono olo, että en malttanut olla hakematta uutta testiä.
Tällä kertaa mieskin näki viivan.

Näkyykö edes teidän näytölle, kun heitti puhelimesta noin pahan varjon kuvaan?

Toukokuinen tästä taitaisi tulla jos vaan pysyy kyydissä 🤔
Kyllä se viiva on! :smiling face with heart-eyes:

Oreo, ihan plussa tuo jo on ei enää mikään haamu! Onnea❤️ näkyy hyvin selvästi ainakin minulle tänne.

Juu niin on haamulainen Oreolla 😁😍

Keväällä kun olin raskaana, pelkäsin koko ajan keskenmenoa tai oli sellainen etiäinen, ettei kaikki ole hyvin eikä sitten ollutkaan, kun se meni kesken. Nyt on onneksi ollut luottavainen olo ❤️ kun oireetkin ollut aivan hirveät 😂 huomenna poksuu 10+0 muuten ja parin viikon päästä nt-ultra ❤️

Pahin pahoinvointi helpottanut, mutta silti piti yks päivä oksentaa ja muutenkin koko ajan vähän ällöttää. Ehkä se muutaman viikon sisään loppuu niin kuin viimeksikin 😁

Oreo, Näkyy oikein selvästi tänne! Ei tarvitse edes tihrustaa. Onnea! 😍

Pilvikirsikka, Apua miten pitkällä jo olet! Vastahan plussasit ja nyt jo ultratkin. Ihania kuulumisia siellä, siis että kaikki hyvin ja että pahin vaihe pahoinvointiakin on takana päin. ❤️

IMG_20230904_055858.jpg

Joo kyllä mä nyt uskon, että meille ois kevätvauva tulossa 😍
Vai onko toukokuu jo kesää.

Vähän pöllämystynyt olo. Vastahan mies oli sitä mieltä, että ei enempää missään nimessä. Nyt se naureskelee, että kyllä häneltä vielä onnistuu ja miettii mihin auton vaihtais 🤭
Mä aion olla iloisesti raskaana niin kauan, kunnes toisin todistetaan 😂

Oi! Meitähän olisi siirtymässä Huhtikuisiin aika hyvä porukka, jos nyt kaikki vaan menee kaikilla hyvin! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Forever: Onnea❤️

Eilen KP 8 jo suht lähellä tasavahvaa ovistikku ja nyt ei mitään😱 eilen tein vain yhden tikun eli en tiedä miltä näytti illasta. Mutta ei se nyt vielä ihan lähelle tasavahvaa ollut että onko näin että nyt laskee lh ja nousee uudestaan ja ovis tulee oikeeseen aikaan niinku yleensä siinä 14-16kp🤔

Eilen KP 8 jo suht lähellä tasavahvaa ovistikku ja nyt ei mitään😱 eilen tein vain yhden tikun eli en tiedä miltä näytti illasta. Mutta ei se nyt vielä ihan lähelle tasavahvaa ollut että onko näin että nyt laskee lh ja nousee uudestaan ja ovis tulee oikeeseen aikaan niinku yleensä siinä 14-16kp🤔
Minulla meni samalla tavalla tässä kierrossa, alussa LH-huippu, sitten 7pv päästä toinen parempi. Eipä kai siinä, odottelee ja tallettelee. :smiling-eyes:

Tuntuisikin hullulta että kierto olis yhtäkkiä 23 päivää kun ollut vähintään sen 26. Ja nyt pidemmän aikaa 28-29.

Tulipas tänne nyt kunnon plussa-aalto, paljon onnea! Mä tässä just laskeskelen, että on onneksi vielä muutama kuukausi lokakuuhun laskettuun, en haluaisi enempää syntymäpäiviä loppuvuoteen, jos saa valita.

Hei miten ihanaa kuinka moni plussannut täällä 💕 onnea vielä Nepeta Cataria ja Oreo sekä  Foreverfever! 🤗

Mullahan osuisi seuraavasta kierrosta LA juhannukseen, juhannusvauva! 😄💕 Me siis miehen kanssa vähän puitiin tätä kun mulla on nyt sellainen määräaikainen pätkä, enkä periaatteessa siis jättäisi ketään pulaan töidenkään osalta. Ja luulen että mun syksyn tulot laskettaisiin hyvinkin vanhempainpäivärahaan. Toki kovasti odotan myös opintoja ja näin, mutta nehän eivät mihinkään karkaa tai ylipäätään tulevaisuuden suunnitelmat. Hedelmällisyys voi vaikka karatakin. 🤭

Ihana plussa-aalto! Onnea itse kullekin! 😍

@Miitu tuo on oikea asenne! Niin munkin piti lähteä tammikuussa opiskelemaan, mutta ajattelin että sitä ehtii tehdä vielä koko loppuiän. Lapsia ei! 😁

Forever: Onnea❤️

Mulla muuten oli tässä plussakierrossa ovis kp 11 jo eli paaaaljon aiemmin mitä normaalisti, kun on yleensä pitkä kierto. En tiedä miksi se oli jo silloin 🤔 mutta tärppi tuli 🤭

Takaisin