Mulla on nyt oireiden perusteella ovis, mutta ei nyt vielä hyödynnetä (plääh), joten ensi kiertoa odotellessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli yhdyntä viimekierrossa KP 26 ja 28 siksi nyt testasin ovistikulla että ei olis valemankat kun oli niin niukat. Normaalisti tulee yli vuotaen kaikesta, nyt ei. Mutta ovistikku oli nyt kp5 haalea että kai ihan normi menkat. Toki jos olis ollut joku pierus kierrossa niin välttis ei näkyisi kun dpo niin pieni mutta kuitenkin menkat alkoi suht ajallaan joten uskon että nyt mennään puhtaasti uutta kiertoa.
Tämä menee kans ihan spekuloinnin puolelle... Mutta olen ajatellut että alkavien vaihdevuosien kierron lyhentyminen voisi oikeastaan olla sitä että tuo ensimmäinen LH-huippu voimistuu niin paljon että ovulaatio alkaa onnistumaan ja kun ovulaatio tapahtuu niin se alkaa laukaisemaan kuukautisiakin. Tuloksena on sit just näitä kp 9 ov ja 16pv kiertoja, tai välivuotoja.Mä luin näistä paljon, kun epäilin itselläni samaa, molemmat tytöt ovat saaneet alkunsa silloin kuin kuukautisten pitäisi oikeastaan alkaa, mutta sitten taas ovisoireita oli selkeästi aikaisemminkin kierrossa. Ilmeisesti tuplaovista ei kai voi saman kierton aikana tapahtua ainakaan noin kaukana toisistaan, vaan toinen noista LH-huipuista ei irrota munasolua. Tai siis varmaan se ensimmäinen ei onnistu, niin keho ovuloi heti kohta uudestaan.
Tietynlainen tuplaovulaatiokin on kai mahdollinen (kaksoset yms.), mutta silloin ne tapahtuivat jotenkin peräkkäin tai yhtä aikaa.
Saatan olla väärässä, eikä näistä nyt paljon ollut tutkittua tietoa muutenkaan.
Mäkin olen näkevinäni häivähdyksen!View attachment 125273
Parin päivän takainen testi. Mä näin siinä jotain, mies ei. Eilen yritin testata uusiksi, mutta se oli viallinen enkä saanut yhtään viivaa näkyviin
Pitää yrittää jos jaksaisi tänään töiden jälkeen ajaa jonnekin muualle kauppaan. Omasta työpaikasta ei viitsi ostaa, en halua huhumyllyä liikkeelle
Tämä menee kans ihan spekuloinnin puolelle... Mutta olen ajatellut että alkavien vaihdevuosien kierron lyhentyminen voisi oikeastaan olla sitä että tuo ensimmäinen LH-huippu voimistuu niin paljon että ovulaatio alkaa onnistumaan ja kun ovulaatio tapahtuu niin se alkaa laukaisemaan kuukautisiakin. Tuloksena on sit just näitä kp 9 ov ja 16pv kiertoja, tai välivuotoja.
Minun esikoinen sai alkunsa varmoilla päivillä. Silloinki sai kauan ihmetellä ku ei tikkuun piirtynyt mitään mutta olo oli mitä oli ja kuukautiset uupuivat.Voisi kai olla noinkin. Omalla kohdallani se ensimmäinen oletettu LH-huippu (en ole tikuttanut) on tullut kierron keskivaiheilla, normaaliin aikaan, joskus kp 15. Siksipä en ole huomannut mitään eroa. Sitten "varmoilla päivillä" just ennen oletettua menkkojen alkua suojaamatonta seksiä (kummallakin kerralla yrityksen piti alkaa seuraavasta kierrosta) ja kuinkas sitten kävikään. Oli pitkät piinailut varsinkin ensimmäisellä kerralla, kun tunsin olevani raskaana, mutta tikussa ei näkynyt mitään! Toisella kerralla osasin jo epäillä näin käyneen, mutta ei se silti juuri piinailuja helpottanut.
Minun esikoinen sai alkunsa varmoilla päivillä. Silloinki sai kauan ihmetellä ku ei tikkuun piirtynyt mitään mutta olo oli mitä oli ja kuukautiset uupuivat.
View attachment 125273
Parin päivän takainen testi. Mä näin siinä jotain, mies ei. Eilen yritin testata uusiksi, mutta se oli viallinen enkä saanut yhtään viivaa näkyviin
Pitää yrittää jos jaksaisi tänään töiden jälkeen ajaa jonnekin muualle kauppaan. Omasta työpaikasta ei viitsi ostaa, en halua huhumyllyä liikkeelle