• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mateleva viikko..:D Kiva kun mies pääsee mukaan! :) Mistäköhän mun muistin syövereihin on jääny että 3.päivä..

Lohduttavaa äippä x5 etten oo iha seonnu kun oon näin poikki lapsista:)

Mulla tosiaan nyt siinä kunnos keho et 2h yö unet on luksusta. :( normi yö on 1/2h :( ei kyl sinänsä ihme et alan olee lopussa kun en kerran nuku.. väsyttää kyllä mut kivut on nii omaa luokkaansa ettei nukkumine onnistu mitenkä päin. (Mahallaan saisin unta mut kun kädet puutuu) ja kyllä nukun edelleen mahallani rv 33+2 :D kaikista asennoista se on kivuttomin.

M-inski joo et oo ainut! Sit kun tulee tommosia ylimääräisiä menoja kuten tänään niin mehut totaalisen veks... noh koht nukkumaan ja aamulla uuteen juoksuun:D jaksaa jaksaa!
Voimia sulle viimeisiin viikkoihin<3

Minski siis nukutko oikeasti vain puol tuntia yössä? Vai putkeen? Ai kauheeta.

Mä oon nyt väsynyt sama varmaan nukun tai en. Ja saan nukkua vähintään 7h yleensä 8h.

Tsemppiä teille!! Mä muistan, kuinka hirveetä oli tuo vaivalloinen toinen raskaus niin pienellä ikäerolla ja jos siihen olisi lisätty vielä lauma muita mukuloita, niin jösses :woot: TUOTA ei kyllä käy kateeksi! Vaikka vauva olisikin ihana :D

Menninkäinen hepuleita on nääkin repinyt kaupassa ja paheksuvia katseita saatu mutta entä sitten... siinähän hepuloi:p jos itse tiedän että lapsella ei ole mitään hätää kuin hänen oman elämän kriisi niin huutakoon! Jos jollekin kanssa ihmiselle se on ongelma niin olkoon... mut ymmärrän kyllä pointin, onhan se raastava kun yks (tai useampi) huutaa kun tapettava sika oman elämänsä suhteettomuutta ja maailman lopun kriisiä! Pyrin vaan opettamaan että ei sitä herkkua/lelua huutamalla heru ja maailmaan ääntä mahtuu:)

Näinhän tämä on.

Minski siis nukutko oikeasti vain puol tuntia yössä? Vai putkeen? Ai kauheeta.

Mä oon nyt väsynyt sama varmaan nukun tai en. Ja saan nukkua vähintään 7h yleensä 8h.

Yössä. Yleensä kyl puol tuntia unta putkeen sit herään ja oon kivuis loppuyön.. nyt tän yön saldo ollu 2 torkahdusta et max 1,5h unta... kohta vien pojat hoitoo ja otan taas lääkettä jos sais ees piene unipätkä viel ennen neuvolaa 14.00

Oi kauheeta. Kyllä sun pitäis saada nukuttua enemmän. Mistä kivut johtuu? Sori jos multa mennyt ohi.

Oi kauheeta. Kyllä sun pitäis saada nukuttua enemmän. Mistä kivut johtuu? Sori jos multa mennyt ohi.

Raskaudesta.. :( lääkärit merkkaa tän aina liitoskivuiks mut sitä tää ei ole.. ilmeisesti mun rakko on se mikä tekee isoimman kivun (varsinkin tyhjänä on iha järkyttävät kivut) samallail kun mulla on keliakia ja ärtyny suoli niin sieltä tulee kipuja kun vauva painaa suolistoa. Ja nyt on jostain syystä tuo istukan alue tosi herkillä. Munasarjat kipuilee myös kun Mun idiootti munasarjat yrittää ovuloida raskaanakin:D

Mut siis yleisesti raskaus ei vaan käy mun kropalle. :( kuopus ja keskimmäinen on käynnistetty mun kipujen takia heti kun 37 tullu täytee.. oon nyt yrittäny hammasta purren kestää kotona nää olot ( kokemuksesta tiedän et osastolla olo ei auta kipuihin koska tota kipua ei vie kun synnytys pois)

Onneksi m-inski oot noin loppusuoralla kuitenkin! Tsemppiä! <3

Mäkin aina tsemppaan itseäni raskausaikana kun radi ollu kaikista että pitäähän jotain "ongelmaakin" olla. Meillä kuitenkin terveitä lapsia. Ei allergiaa eikä erityisruokavalioita, normaalisti kehittyviä ja kasvavia lapsia ni ei sitä nyt liian helpolla kuulu päästä, jotain harmiakin oltava..:D

Niinpä.. meillä kyl esikoisella on allergiaa ja ruokavalioo:)
Mut itse olen niin moniallerginen että ihme olis jos joku ei jotain peris:D

Loppusuoralla mennään joo.. oma toive oli et pärjäisin koton iha loppuu asti mut haaveeksi taitaa jäädä:D

Lääkäri nosti jo viimeks puheeks jatkon.. se sano suoraa ettei suosittele enää yhtään raskautta:(

Mulla oli rakenneultra! :)
Kaikki oikein hyvin, vilkas kaveri. Paksu istukka etuseinässä, niin vaimentaa hyvin liikkeitä. Ja haarovälissä vilkkui pippeli :p Mies oli ihan jess, kun hän ollut varma pojasta. Meillä sit tyttö, poika, tyttö ja nyt poika tulossa.

Itse jäin vielä tänne kun pitää lääkärin kanssa jutella noista mun aamun sokereista. Ylityksiä tulee... Toivoin että saisin vielä ruokavaliolla mennä, siinä kun on parannettavaa. Kätilö ehdotti iltapalaksi maustamatonta jugurttia ja marjoja ja vasta 21-22 välissä. Saas nähdä mitä lääkäri tuumaa....

M-inski, muistan että poikia teillä mutta kuinka mones tämä masuasukki on? Anteeks ku oon niin tomppeli.. Meidän tuo listakin jääny tuonne monen sivun päähän..:(

Ihanaa Sandy että kaikki hyvin ja onnea poitsulupauksesta! <3

Mulla taas on superhelppo raskaus ja kesti 3v ennen kun tää tärppäs :hilarious:

M-inski, muistan että poikia teillä mutta kuinka mones tämä masuasukki on? Anteeks ku oon niin tomppeli.. Meidän tuo listakin jääny tuonne monen sivun päähän..:(

4 poika tulos :D ja oon niin hetken täällä vasta pyöriny etten oleta kenenkään muistavan mitää;)

Voo että m-inski :sad001 ei todellakaan oo helppoja sinun raskaudet:grumpy: oliko teillä isommat päiväkodissa/koulussa että saat päivisin levättyä?

Onnea sandy poikalupauksesta :Heartblue pienet pojat on kyllä niin :love017

Mitkäs pötillä on fiilikset ja voinnit?

Takaisin