• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sandy / 34v / lapset -13, -14 ja -16 / neljäs LA 09/18

Huli / 33v / lapset -11, -13, -14 ja -17 / haaveissa viides

Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18

Muska / 41v / 4 lasta / yrityksessä viides

Äippä x5 / 30v / lapset -11, -13, -14, -15 ja -17 / LA 09/18

Menninkäinen27 / 31v / lapset -16 ja -17 / haaveissa kolmas

Twisted / 30 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa, mies hankaa vastaan

Zeni / 33 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / / kuudes pilkkeenä silmäkulmassa, kierrot ei vielä alkanut ja miehen suostuttelu kesken

pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18

Remppana/43/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa/ eka kierto kierukan poiston jälkeen

Pötti24/27v/lapset -14,-15 ja -17/neljäs toiveissa

M-inski/27v/lapset -10, -12 ja -14 / LA 06/-18

Oluwatobi/32v/lapset 3/10, 6/12, 1/15 ja 1/18/viides (ja siitä eteenpäin) haaveissa, vielä nautitaan vauvasta ja suostutellaan miestä

Löysin listan 90jotain sivulta :playful: toivottavasti oli viimeisin.

En voi vastata teän kaupassa syönti juttuihin kun mä tunnen nyt itseni aivan paskaksi äidiksi. Kuopus on pahimpaan raivariin joskus juonut elovena juomaa, mutta muuta en oo tainnu kaupassa antaa syödä. On saanut pitää tavaroita kädessä koska muuten nousee kärryissä seisomaan. Onneks on lopettanut niiden nuolemisen. Yleensä tosin ostan vaikka kaks pakettia jotain ja annan sen kuivan ja ei lämityn tuotteen kassalle ja sanon et niitä on kaks. Meillä ei isot huuda nälkää eikä janoo mut välillä kaikkea muuta haluataan. Osta äiti pikkuherkku tai miks en saa pikkuautoa. :D anteeks nyt kaikki kaupantädit mut koitan ajatella tasan omaa mielenterveyttä kaupassa <3

Käytän paljon tästä syystä kauppakassipalvelua, kun penikoiden kans kauppaan lähtö on helvettiä. Onneks esikon saa jättää jo yksin kotiin jos mies ei oo kotona. :D

Mut joo älkää kivittäkö :D

Sähköä meillä menee liikaa, talvella 250e kuussa siirtoineen, kesällä 100e siirtoineen, mut onneks koittaa maalämpöajat pian :) sähköllä lämmitys on typerintä koskaan :)

Rehellisesti mua riistää sydäntä lukea teän raskauskommentteja mutta se ei haittaa oikeasti. Tiedän että joko se nelonen meille vielä tulee ja saan vielä kaiken kokea kerran :) Ja mä oon niin onnellinen teän kaikkien puolesta, ettei se kateellisuus haittaa se on hyvänlaatuista kateellisuutta kuitenkin :)

Tsemppiä kaikille ja onnea Sandy poikalupauksesta <3

Niin ja mä oon kateellinen tv:ssä oleville raskaanaoleville että ei se mua haittaa. Tottakai täältä saa parhaimman vertaistuen ja tänne kirjoitatte <3

Juu ei Twisted, musta ei ainakaan ole tuomitsemaan ;) Kauppakassupalvelua mäkin olen päättänyt alkaa käyttämään, mutta aina jää toteutus vaiheeseen.

Pidetään peukkuja rakennusluvan kanssa!

Ei Twisted ketään kivitetä eikä tuomita! Jokainen toimii nii kun parhaaks näkee. :) Tästä syystä tää ketju on ihan mahtava ja täällä kirjoittajat! <3

Zeni kiitos kysymästä, loistava fiilis! Vauvakuume on kyllä jo niin kova että ei järki enään voita. :D Kai me ihan yritys nyt aloitetaan. :)

Hyvä kun hait! :) Kumpa auttaisi! Onks vauveli ihan "keskikäyrän vauva"? Mää muistan kun mein 4.5 kiloinen (=tämä numero kolmonen) oli jo 3.4 tossa kohtaa, samaa mitä edellinen syntyessään..:D

Tuli näin viiveellä mieleen että pitikö zeni sun kysyä pikkuvarpailta eikä multa? :D

Mie köyttäsin mielelläni kauppakassi palvelua jos meille toimittais joku muukin kun kauppahalli24. En osaa koskaan ennakoida tarpeita niin aikasin että sieltä voisin tilata. Jotain noutopalvelua vois myös yrittää käyttää mutta sillon jää kaikki punalaputetut lihat saamatta :D tänäänkin prismasta ostin vain niitä ja laitan pakkaseen.

M-inski, toivotaan että lääke tois sulle rauhaiset ja makiat unet :) oisit ne jo ansainnut!
Tota kauppa kassia pitäis kyllä munkin testata... inhoan kaupassa käymistä mutta toisaalta tykkään kun se on sitä mun omaa aikaa:p yleensä käyn siis yksin tekemässä viikko ostokset ha viikolla vaan hakee sit pakollisia maitoja, hevejä tms:)
Saako siihen laittaa jotain lisä ehtoo et jos tilattua tuotetta en ”lapputettuna” niin sit pakkaa sen ns tuoreen sijaan?
Nyt tiedossa miehellä aivan älytön työputki niin hahmottelee 3vko(!!!!!) ostos listaa:o la pitäs sitten kauppaan mennä seikkailemaan ja kääntämään päitä kun tönin niitä aivan liian täysiä ja aivan liian painavia kärryjä hyllyjen välissä o.O

Hena, punalappu vimma iskee aina mullekin ja sit on kyllä pakkanen niin täynnä :D meidän lähi kaupassa on kans 2€leipä kassit, ja niitä tulee kyl hamstrattua jos sattuu olemaan;)

Pikainen gooletus ja ”ilokseni” huomaan että prismat joissa asioin ei oo koko pirskatin kauppa kassia... se siitä sit:(

Eikun ihan sulta pötti :) Ihankun en olisi sun tarkempia kuulumisia lukenut pitkään aikaan :)

Ei kai täällä ketään kivitetä vaikka tekisikin eri tavalla :)

Mä haavelen kans kauppakassi palvelusta, mutta täällä ei toimita vissiin vaan kun k-suppari, ja mä en periaatteesta asioi k- ryhmässä jos on joku vaihtoehto. Toisaalta kaupassa käynti on toistaiseksi ainoaa omaa aikaa, niin ihan mielelläni asioin. Mutta vaan jos pääsen yksin.

Hyvä kun hait! :) Kumpa auttaisi! Onks vauveli ihan "keskikäyrän vauva"? Mää muistan kun mein 4.5 kiloinen (=tämä numero kolmonen) oli jo 3.4 tossa kohtaa, samaa mitä edellinen syntyessään..:D

Joo aikalailla keskikäyrän ellei jopa vähän alle. :) mun Radi vauva oikee:D

Takaisin