Suurperhe kuumeilijat

Täällä edelleen kp28 ja edelleen ei menkkoja. Sen sijaan ihan järkyttävät selkäkivut ja koko ajan hiipii mieleen että mitä jos mitä jos....
 
Oi pidetään peukkuja mamaminion, et sielläkin pieni kyytiläinen olisi matkassa :)
 
Täällä kp29/27-33 ei menkkoja ja testi selkee nega.
Silti vaan nää mun järkyt maha ja selkäkivut jatkuu... Nyt odottelen jo lähinnä ilolla sitä hetkeä että ne menkat alkaa jos ne siellä tekee tuloaan :D
Normikierron mukaan joka on 33 päivää, ei ole menkat edes vielä myöhässä, joten odottelen taas rauhassa ja ylihuomenna uusi testi, silloin kp31 ...ellei täti tule ennen...

Milliä Äippä x4 sun digitestin ois tarkotus rantautua? Ja itsekö tänään soitat hcg-tulokset vai he soittavat sinulle? :)
Oi että miten mä niin toivon että kaikilla meillä tärppäis NYT :'D
 
En tilannu vielä, oottelen vielä sen hcgn:wink niiden pitäis soittaa mulle mut jos ei oo puoleen päivään soittanut niin sit mä soitan! Jospa pääsis vaikka tos torstaina uuteen verikokeeseen niin näkis miten se nousee:wink
 
Äippä x4 noh??? Täällä malttamattomana odottelen tuloksiasi :D
Ei tarvi pohdiskella omia olotiloja kun voi jännätä muita hahahahaa
 
Noh tilanne täällä se et oon siivonnut kämpän, nyt on linssit kiehumassa kun teen linssi-kikherne pihvejä päivälliseksi:p eli ei oo vielä soittanut, mä soittelin sinne päin ja mies ääni takas soitosta ilmoitti että soittavat takas n 14.45, blääh! Mä en kestä, JÄNNITTÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!! Niin ja ällöttää:)
 
Mäkin jännäilen täällä sun puolesta Äippä :'D
Ja omaa napaa sen verran että edelleen kp29 ja edelleen ei menkkoja ^_^
 
No niin:) hcg oli eilen ollut 25.2 huomenna meen uudelleen labraan ja to tulee tulokset... Joten lääkäri oli kirjonnut, että raskaana viikot 3❤️toisin sanoen et tää on saanut alkunsa just menkkojen loppumisen jälkeen:eek: toivottavasti olis noussu arvot torstaina...
 
Aattelin että testaan vasta perjantaina... Testit on loppu kaapista ja perjantaina ois kp32 eli silloin jo varmaan näkyy jos on näkyäkseen..

Onnea kovasti Äippä x4 :Heartred
Nyt siis odotellaan torstaita :D
 
Laskeskelin just et tuleepa taas (jos tää vaan nyt jaksaa pitää tiukasti kiinni) just passeli 1,5-v ikä ero:) me ollaan täällä miehen kaa ihan fiiliksissä! Toivottavasti vaan ei iloita liian aikasin...
 
Takaisin
Top