Suurperhe kuumeilijat

Täällä kp24
Ja tottahan sitä testi piti tehdä ja tietenkin negatiivinen oli :'D
Aattelin ylihuomenna eli kp26 tehdä seuraavan, kun viime kierto oli sen 27päivää vaan..
Jännäksi menee, ja jos sieltä täti tulee niin kyllä hieman harmittaa ihan oikeasti. Tää on mulle itselleni niin outo tilanne kun aiemmat lapsoset on vaan tulla tupsahtaneet tyyliin puoli vahingossa, että en oikein tiedä miten suhtautua ja käsitellä se ettei heti tärppää :/ vinkkejä?
 
No voihan p***e mamaminion! Uutta testiä peliin vaan:wink pakko kyl sanoa kun meillekin nää muksut vaan plopsahtanut maailmaan niin en tiiä miten pitäis käsitellä jos ei tärppää:/mut eiks teilläkin oo "vasta" yk3? Vai muistanko väärin? Itse yritän (painoa sanalle yritän) olla stressaamatta asiasta! Kyllähän tässä ollaan uuden ja jännän äärellä, kun ei ekasta kierrosta napannutkaan :D jospa nyt yk2 toisi hedelmää:wink joten ehkäpä ainut neuvo minkä voin antaa et koita olla stressaamatta ja juo greippi mehua:D
 
En ole testannut. Kunnon yritystä ei ole ollut,
kun keskenmenon vuotokin loppui vasta viikko sitten. Mutta katsotaan mitä tapahtuu, toivottavasti päästäisiin pian yrittämään uudestaan.
Mies, vaan toppuuttelee ja käskee odottaa yhden kierron. Itse vain haluaisin uuden pienen syliini, mutta onneksi nuorimmainen tulee välillä "tankkaamaan" äidin huomiota.
 
Äippä x4 mulla tällä hetkellä yk2 meneillään eli joa nyt menkat alkaa niin alkaa yk3.
Mutta siis joo, mehän aloitettiin sillee että tjottaillaan vaan (kun ensin pehmittelin miestä ajatukseen varmaan puoli vuotta) mutta huomasin että menin jo heti hieman paniikkiin kun ei ekasta kierrosta tärpännytkään ja ostelin ovistestejä tähän kiertoon ja käytin ne loppuun ennen kuin hymynaamaa sain... Eli on hyvin mahdollista että mun ovis on ollut vasta kp16 jälkeen tai sitten koko kierrossa en ovuloinut laisinkaan tai että ovis ei testeissä näkynyt :/ Eli senkin puolesta vähän turhaa testailla vielä mutta en malttanut olla testaamatta :D
 
Mama jospa tää olis tuottoisampi yk, ei ehkä vielä kannata vaipua epätoivoon ja heittää kirvestä kaivoon :wink lähden melkein väittämään et tuskin tässä montaa kuukautta kärvistellään:wink mä oon kans NIIIN malttamaton et voisin testata vaikka heti oviksen jälkeen :p piinaavan jännittävää aikaa elämme...
 
Kp27 ja jotenkin sellane sata varma fiilis että menkat alkaa muutaman päivän sisään :sad001
Eilen mahakipua ja perusraivarit vedin miehelle ihan tyhjästä niinku aina ennen menkkoja :D
Aattelin tiistaina testata seuraavan kerran silloin kp29, ellei menkat ala jo enne sitä...
Mun kierto sen 27-33

Millaisia fiiliksiä muiden sunnuntai aamuun?
 
What the fuck!!!!! Mun menkat loppu ma/ti, pillerit lopetin viimekuussa, joten hormonit ollu sekasin, oloja vaikka minkälaisia ja n2,5h pidätyksellä testiin pamahti tämmönen... Näänkö mä harhoja?
ImageUploadedByVau Foorumi1471158444.874305.jpg
 
Mä näen ihan selkeesti haalean viivan Äippä x4!!!
Tee huomenna vielä aamupissasta ja jos sekin hailura niin digitestit kehiin :D

Voi miten ihanaa. Ja yhden pillerinlopetus -lapsen kokemuksella voin sanoa että on mahdollista :D
Itsellä nimittäin kävi juuri siten, ilmeisesti juuri ovisaikaan lopetin ja menkkojen jälkeen viikko niin plussat tuli testiin ^_^
 
Kun ei vaan mee tajuntaan kun menkat oli siiiiis toooooodella runsaat et miten tää voi olla mahdollista :eek: huomenna tosiaan on pakko tehä aamu pisusta...
 
Oho, voisko olla? Toivotaan et tarkottaa plussaa, jännää :nailbiting:
 
Mulle sanottiin että kun pillerit lopettaa niin kroppa saattaa mennä siten sekasin että vuoto tulee vaikka ovulaatio meneillään, ja se voi hedelmöittyä samantien.
Siis kun itse lopetin pillerit niin me heiluteltua joku 2 päivää peittoa, jonka jälkeen tuli se odotettu vuoto mikä tulee aina kun pillerit lopettaa, kesti jotain 5päivää ja siitä viikko niin plussasin. Eli kokemuksella voin sanoa että mahdollista on :D
 
Omg nyt toivon entistä enemmän että itsekkin plussaisin lähipäivinä (ei kyllä ole yhtään sellanen olo) että päästäisiin samaan LA ryhmään Äippä x4 :Heartred ^_^
 
Mama eläs vielä sano:wink olis kyl kivaa jos päästäis samaan la ryhmään... Kiitos kun jaoit kokemukses:) jos aamulla tullee vahvemmat viivat niin soittelen neuvolaan jos pääsi ar ultraan taikka verikokeisiin jos jompikumpi antais tarkempaa käsitystä viikoista:wink jos nyt jotain viikkoja on:D
 
Hyvin varovaiset onnittelut äippä x4, toivotaan että viiva jatkaa vahvistumista ja kyytiläinen tarraa lujasti kiinni :)
 
Iiiiiiik miten jännää Äippä x4 !!!

Täällä kp28 ja suoraan sanoen odotan menkkoja alkavaksi hetkenä minä hyvänsä...
Huomenna testaan ellei menkat ala jo tänään.
 
Mama toivottavasti ei ala!!! Aloitetaan plussa aalto:wink mä oottelen et terkkulasta soitettas et josko pääsisin labraan kattomaan verestä hcg arvot... Soittelin neuvolaan aamulla ja kyselin et voiko tää olla raskautta niin olivat kovin sitä mieltä että kyllä, vaikka mun menkat loppu 9.8 ja pilsut lopetin 17.7 niin kroppa saattaappi olla niin sekasin että ovuloi ihan miten sattuu:wink voi jospajospa❤️
 
Takaisin
Top