Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nokialainen, ex-manselainen! :) Kiva et lähistöltä löytyy se Fimlab niin pääset kokeisiin helposti jos ei tee jostain syystä lähetettä. Mut luulisin et tekee. Aamulla soitti sinne terveyspalvelujen neuvontaan vaikka :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Mekin asuttiin hetki (pari vuotta) Tampereella, kaukajärvellä... kiva kaupunki, tykkään ja voisin muuttaa vaikka takaskin jos vaan siellä ois töitä o.O
 
Onhan täällä töitä :P riippuen tietty alasta. Sulla ne raflajutut, mut aioks palata niihin? :) et kai kun kuudeskin pitää viä tehä ;)
 
Mies tekee automatio/logistiikka hommia ja mulla tosiaan viinan kaatajan paperit mut en tosiaan niihin meinaa palata:) joten toi ukkelin työllistyminen on hiukan kyseen alainen tai ainakin oli jonkin aikaa taaksepäin;) tosta omasta töihin paluusta, sitä ei tuu tapahtumaan vielä 3-vuoteen ja sit varmaankin kouluun meno edessä... pitäis vaan keksiä mikä musta tulee isona:p
 
Äippä, toivottavasti en ois niin pitkällä, koska mulla on adhd ja siihen lääkitys (anfetamiinipohjanen), ja sit ottanu välillä tulehduskipulääkkeitä, välillä polttanu hermosauhuja ja puhumattakaan että koska oon 22v, niin käyny baareissa :D vaikka nykyään alkaa olla niin, ettei se biletys oo enää mun juttu, haluisin siirtyä keskittymään perhe-elämään :)

Tampere on kyllä huippu! Mutta se om fakta että töitä ei saa, vaikka nuori onkin. Mutta mulla masennusta ja kaikkee muuta kivaa, niin sen takia työkokemus koostuu muutamasta kuukauden pätkästä siellä täällä.. en saa töitä oikeen mistään ennen ku opiskelen johonki tiettyyn ammattiin. Nyt media-assistentti, eli työtön.
 
Dep, voih kun sä oot vielä nuori;).mä olin just täyttämässä 23 kun esikko synty ja nyt tulisi elokuussa 30 mittariin ja vanha olo:p toivomme siis et olisit vasta vauvan kannon alkutekiöissä;)
 
Kävin tk:ssa, ottivat pissanäytteen ja saan tuloksen keskiviikkona. Käsittääkseni tekevät liuskalla, en oo ollenkaan varma mut niin mä ymmärsin. Mutta selkeempi tulos sieltä kai pitäis tulla kun kotona testeistä, en tiiä jos niillä on siellä erilaiset liuskat tms :)
 
Nyt pakko sanoo et en tiiä minäkään miten ne toimii... mahtaakohan ne käsitellä pisun et saa sen mahdollisen hcgn eriteltyä? Tiedä häntä o.O
 
Juu en tiedä kans, turha se ois varmaan liuska tehdä kun se näyttäis ihan samaa kun mun kotonaki tehdyt :laughing002
 
Saattaahan se olla kemiallinen, mutta aina on toivoa <3 Katotaanko teillä lätkää? Äippä, mikä olo? Laita meille massukuva! :)
 
Meillä ei lätkää katella mut vapaa ottelua ala meidän tytöt:D mitäs tänne supistaa, nälättää/jonottaa, jäätävä turvotus, verenpaineet seilaa-> pyöryttää, sukkapuikko supistukset ilona ja vauva dippaa välillä niin alas et tuntuu et multa menee jalat alta kun painaa jotain hermoa... et ihan perus settiä:D laitan kuvaa tulemaan jahka saan pälleni jotain vaatetta...nukuttiin vähän pitkään:D
 
Omg mun masu on kadonnut:o taitaa tytsy olla nätisti lantiossa eka kuva tänään ja toka viikko sit
c9ecd18352ef7344e93c11b85d46e93f
.
56a7f48d2b49b7b898cfb6053c6053b9
 
Ihana! Mut vaivat on kyllä ihan sieltä ja syvältä :( onneks ei kauaa enää! :)
 
Dep saitko sä tänään labra tuloksia? :)
Me käytiin tänään esikon kanssa tutustumassa eskariin ja itkuhan se tuli... Mulle! Mä en kestä tätä lasten kasvun ja kehityksen nopeutta!!!! Esikolle tää oli ihan ok homma vaikka sitä jännittikin ihan älyttömänä... Sai jo pari uutta kaveria<3 meidän reipas isopieni tyttö :,)
 
Juu, tekivät siis virtsasta 25miu/ml liuskan, ja negaa kuulemma näytti. Tänään huomasin kyllä, että nännit on tummunu mikä ei käy ihan yks yhteen sen negan kanssa :D ihme etteivät millään suostunu verikoetta ottaa..

Tilasin vielä mamilta puikon ja herkän liuskan, ne teen vielä kunhan tulee ja sit odottelen seuraavia menkkoja jos vielä negaa. Kierron pituudesta ei oo mitään tietoo, koska en oo tikutellu ovista ja en oo tutkiskellu hirveesti kehoo sen kannalta :D
 
Hmmm, johan on mystistä... Jotain hormonaalistahan sun kropassa nyt tapahtuu jos nännitkin tummunu o.O toivoa on niin pitkään kunnes täti tulee kylään;) on kyl kumma et miten nihkeenä voikaan ton verikokeen kans olla:/ tuuhan sit kertomaan miltä testit näyttää:)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Takaisin
Top