Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu ei sitä painostamalla saa tahtoaan läpi menemään... jospa sitä ajan kanssa miehenne suostuis uusiin vauvoihin!
Mulle noi hormonaaliset ehkäsyt sovi yhtään! Oon pahalla päällä kun persauksille ammuttu karhu, seksi halut menee kokonaan ja tiputtelee... joten kun sanoin miehelle aikanaan että lopetan niiden syönnin ja selitin miks niin eipä toi kumeja suostunut käyttämään, nyt tosiaan ollaan steri jonossa ja mies ei sitäkään suostu tekemään joten jos vielä raskaaksi tullaan kun se ei kumeihin halua koskea niin se on sit voivoi;)
 
Mä oon kans pahalla päällä pillereistä. Ja en tiiä johtuuko mahakivut myös niistä. Täytyy harkita lopettamista, mut ensin täytyy kertoa ukolle siitä.
 
On se kyl vaan niin et jos mies ei halua itse ehkäsyä käyttää ja naisen kropalle ei hormonaaliset ehkäsy käy niin riskit vauvaan on kyl kiitettävät;) mä sanoin suoraan miehelle et se on niin et jos mun henkinen ja fyysinen oleminen on mitä on ja koko perhe kärsii kun äiti jatkuvasti pahalla päällä ja pinna kireellä kuin viulunkieli niin onko se nyt sen väärti että mä "pumppaan itseni täyteen" hormooneja vaan sen takia että ukko ei halua käyttää kumia? Hyvässä yhteisymmärryksessä sit minipillerit heitettiin romukoppaan ja kyl nyt on selkeetä että mä en enää mitään hormonaalista kroppaani pistä:p
Ilman hormooni ehkäsyä mulla ei oo minkään näköisiä pms oireita, menkat tulee kello tarkasti ja muutenkin tasapainosempi olo:)
 
Mulle ei sovi myöskään hormonaalinen ehkäisy, aiheuttaa hiivatulehdusta :banghead: mitähän sit synnytyksen jälkeen käyttäis ehkäisyä, kun se esikoinen sit tarraa kiinni? :angelic:
 
Dep, ei mitään;) miehen kaa puhuttu että synnytyksen jälkeen meillä ehkäisynä kumit tai ei mitään kunnes saan sen sterin...
 
Hyvää äitienpäivää ihanat mammat:) kyllä tänäpäivänä ei oo haleista pulaa kun lapsia pienen kylän verran;)
 
Sanoin miehelle eilen et paras lahja ois et sanois et tehdään vaan neljäs tai toinen yhteinen :P naureskeli vain että "joo 1 lapsi per vuosi" :D
 
18fb59ace8cafe2d81110d58e5445d44
Näyttäs siltä et meille on neljäs tulossa. Tänään kp 26/28 dpo 11 (tai rv 3+4). Meinasin säästää testin myöhemmäksi mut pakko oli kuitenkin testata joskos olis kuitenkin tärpänny. Ja näyttäis kyl kovasti siltä. Pitää parin päivän päästä testata vielä uudelleen, kunhan menkat on eka myöhässä.
 
Onnea oluwatobi <3 (vähän kateellinen...) Testasin samanlaisella haamun viime viikolla...

Testasin miekin aamulla kp29/28-34 vaikka oon ihan varma että menkat alkaa. Testaillu jo niin pitkään eikä kunnon viivaa näytä tulevan. Tässä on jotain ja vähän väriäkin mutta luulis että olis jo selkeämpi plussa jos olis ollakseen. Menkkoja siis odottelen.
ImageUploadedByVau Foorumi1494997203.195212.jpg
 
Onnea oluwatobi!

Hena no ompas merkillistä, kuinka sulla on aiemmin ollut hormonien nousu? Kyllä tuossa jotain on mutta aika haalea tosiaan kuten sanoit
 
Onnea oluwatobi!

Hena no ompas merkillistä, kuinka sulla on aiemmin ollut hormonien nousu? Kyllä tuossa jotain on mutta aika haalea tosiaan kuten sanoit

Oon kaikista plussannu selvästi jo ennen kun menkat myöhässä ja olen ollut siis 6 kertaa raskaana... no katotaan...
 
Takaisin
Top