Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa rv 23+2. Maha tuntuu tosi isolta ja painaa kylkiin. harkkasupistuksia on paljon ja menkkamaista jomottelua on myös paljon.. mulla on ylimääräinen lääkärikäynti tän asian tiimoilta torstaina.. halutaan katsoa ettei vaan oo paikat lähtenyt kypsymään.
Meillä on 5 tyttöä nyt ja tämä tulokas on poika :Heartblue Puhuttiin miehen kanssa että lapsiluku saa jäädä tähän nyt ainakin vähäksi aikaa.. mun pitää päästä työelämään kiinni ja meidän pitää saada hankittua isompi kotikin kun nyt eletään niin ahtaasti.
Ma jätin tänään just tutkintotodistushakemuksen ja valmistun nyt toukokuun lopussa. Huikea fiilis sen suhteen.
 
Junibea huikeeta, onnea valmistumisesta:) onko mies edelleen sitä mieltä et ei haluu tietää tulokkaan sukupuolta? Tai ookko pystynyt pitämään asian salassa?:)
 
Äippä: ei ois halunnut tietää mutta rakenneultran jälkeen intin niin kauan että se vaan nauro ja oli sit hiljaa ja niin mä kerroin että poika tulossa.. eihän se meinannut uskoa.. on siihen itelläkin vielä totuttelemista =D Mut poika on kyllä meidän perheeseen piste iin päällä <3
 
Onpas täällä ollut vilkasta

Tarrasukkia ketkä testaavat plussia ja onnea odottajille.

Täällä onneksi kaikki hyvin, kovasti masussa potkitaan. Itse en tunne supistuksia ennen, kun on h-hetkellä ja nekin loppuvat jo ponnistusvaiheessa, pääsen siis todella helpolla.

Miehen kanssa juuri tänään puhuttiin yritetäänkö lasta/lapsia vielä tämän neljännen jälkeen vai ei. Mitään kieltoa ei tullut
Samalla puhuttiin mahdollisesta ehkäisystä ja siihen totesin, että häneltä laitetaan putket poikki. En halua itse enää alkaa käyttämään pillereitä, eikä noi muutkaan vaihtoehdot oikein kiinnosta.
No, onneksi on vielä hetki aikaa miettiä mitä kummankin asian kanssa tehdään
 
Joo, testasin pc:llä, ja huomisaamuks on cb+, mies osti mulle sellasen prismasta ku tullu clearbluet valikoimaan siellä.

Voisin varmaan heittää hanskat tiskiin:

IMG_20170507_183433.jpg

IMG_20170507_185025.jpg


En usko enää yhtään että oon raskaana, jos siellä jotain on niin kohdunulkoiset haamuilee vaan tai sit tuulimuna tms.. kenties keskeytynyt keskenmeno. Turhaan ei haamuja tuu, mutta pitäis sen viivan testissä vahvistua :(
 
Deb kokemuksesta voin sanoa että kohdun ulkoinen nostaa hcg hormonia ihan samalla tavalla kun normaali raskaus, joskus jopa enemmän. Ne ei siis vain haamuile. Keskeytyneen keskenmenon aikana ei myöskään hormoni poistu elimistöstä ennen kuin raskaus materiaali on poistunut. Jos siis tosi varhain mennyt kesken niin haamullee kunnes vuotaa ja nostaa joka päivä kohtutulehduksen riskiä jos materiaalia kohdussa. En halua pelotella halusin vain kertoa vähän fakta tietoa.... omaa kokemusta on molemmista, ulkoisesta ja keskeytyneestä keskenmenosta.
 
Taidan mennä huomenna siis terkkariin heti aamusta, jos saisin jonkun akuuttiajan tai ees ajan hoitajalle. Niillä vissiin paremmat virtsatestitkin siellä? Ja jos sais verestä samalla..
 
Kannattaa pyytää ainakin verestä hcg tyyliin huomenna ja parin päivän päästä... Näkee sit et onko mahdollinen hcg nousussa vai laskussa! Mul itsellä takana muutama keskenmeno ja kemiallinen, niistä ainakin hyvin nopeasti testit muuttu negaks, kun kaikki raskaus materia vuotanut ulos!
 
Mulla on yks keskenmeno takana, mut se oli selkee plussailu ja sit vuoti kaikki kipujen kera ulos, jonka jälkeen poistu hcg kehosta.
 
Juuri kuten Hena sanoi. Soita sinne terkalle. Laittelin eilen vähän tilastoa tonne toiseen ryhmään miten hcg nousee niin esim viikolla 5 hcg voi olla vielä jollain 18mlu joten sekään ei takaa normitestiin kun haaleaa viivaa. Ja vielä 4. viikolla normaali hcg arvo voi olla 5-jotain tuhatta se oli... Tais olla plussa vai ei ryhmään mihin laitoin. Mut toisilla nousee hitaasti. Mä toivon et siellä on kyytiläinen. Keskenmenon ainoa hyvä puoli on se et tietää voivansa raskautua :)
 
Vaikka ne keskenmenot kipeetä tekeekin ja itkeä/surra saa pitkään mut yhden keskeytyksen pataun takia tehneenä rv 13 niin on se vaan inhimillisempää kun elinkelvoton "solumöykky" tulee itsestään ulos kun se että lapsi viedään pois kun siihen on jo kiintynyt, kuullut sydän äänet ja nähnyt ultrassa kun pikkunen potkii mutta on täysin elinkelvoton... Sen pikkiriikkisen vauvan synnytys on aivan kamalaa:(
 
Mulla on aina järkyttävä keskenmenon pelko joka raskaudessa. Vanhin ja viisain siskoni aina lohdutti sillä että jos raskaus keskeytyy niin se tarkoittaa että siellä ei ollut terve alkio ja luonto hoitaa homman näin. Tosin aina ei niin käy ja ultrassa huomataan että sikiö ei kehity normaalisti. Mutta yleisesti niin että luonto hoitaa huonot yksilöt itsestään pois.
 
Jos en nyt oo raskaana, niin jotain siellä on tapahtunu, mikä tarkottaa et ainakin on mahdollista!!

Kyllä, ollaan nähty haamua ja viivaa niin jollain määrin siellä istukkahormoni on noussut. :) Ilmoita jos soitat sinne terkkaan. Toki Fimlabilla saa pissasta hcg:n hintaan 8,3e mut missäpäin asut et onko siellä? :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Asun Tampereella Hatanpään sairaalan vieressä, missä fimlab :D sinne siis viimestään ylihuomenna :)
 
Soita eka terkkulaa ja selitä niille tilanne nii saat lähetteen verikokeeseen;) näin ainakin Espoossa saa kun soittaa terveydenhoitajalle :)
 
Näin teen! Koska pakko tää on selvittää mikä on, parhaassa tapauksessa siellä on beibi mut ei mäy virtsatesteissä jostain syystä (ainakaan kunnolla).

Eniten pelottaa että kun nää oli clue-sovellusken mukaan kolmannet lyhyet menkat (3pvää, 4pvää ja 2pvää), niin oisinkin jo neljännellä kuulla :hilarious:
 
Takaisin
Top