Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainoa mitä pelkään useamman synnytyksen jälkeen on kohdunlaskeuma. Mulla on asiakkaita, mummoja, joilla enemmän kuin 5 lasta ja kaikilla se joten se ois jotenkin awful. Mut ehkä sitä vanhana se ei haittaisi kun on ainakin lapsia jotka pitää huolen vanhemmista :D
Ja mulla viimeisimmän jälk tarkastuksessa lääkäri päivitteli miten ihmeessä mulla ei ole edes laskeumaa:) et ei se aina niin mene:)
 
Sitä pitää treenata lantion pohjaa raskauksien aikaan ja synnytyksen jälkeen niin tukee sitä kohtua;)
 
Siis joo tottakai, ei varmasti kaikilla, en sitä sano missään tapauksessa. Se on siis vaan mun pelko :) Ei varmaan 50-60 luvulla neuvottu lantionpohjan lihasten treenauksesta et siks niillä mumeilla varmaan sitä onkin :D
 
Deb mäkin näen noissa haamulaisen, voi miten jännää :woot:

Justmom10 kyllä tänne saa kirjoitella vaikka vaan salaa haaveilis :smiley-angelic003 mun vanhin on 17, tosin meillä on vain neljä olemassa olevaa :)

Hena pidetään peukkuja:happy093.onks sulla nyt tuntumaa kummalta puolelta irronnut?
En osaa sanoa kummalta puolelta. Sitä kipua ei ollut mikä viime kuussa tuli ja molemmilla puolilla nippaili. En enää tiedäkään mikä oire viittaa mihinkin puoleen kun tuntuu että ne menee ihan ristiin.
 
Siis joo tottakai, ei varmasti kaikilla, en sitä sano missään tapauksessa. Se on siis vaan mun pelko :) Ei varmaan 50-60 luvulla neuvottu lantionpohjan lihasten treenauksesta et siks niillä mumeilla varmaan sitä onkin :D

Joo, tuskinpa tuolloin tiedettiin opastaa asiasta... ajat muuttuu ja tieto kartuu;)
 
Mä kopsaan tänne suoraa tosta toisesta ketjusta...

Mulla oli kauhee kuuma koko yön ja ramppasin pissalla ja juoda lotkotin kans. Viimeisen kerran kävin kai neljältä. Sit aamupissa oli aika vaaleaa ja siitä tuli tosi hailu viiva. Ajattelin et koitan sen tokan kans, tunnin vartosin ennenku pissasin kuppii. Jostain oon kuullu et juotu neste on parissa tunnissa jo pissassa, joten siks vain tunti panttausta. Ja se pissa olikin erittäin tummaa. Väri varmaan kertoo pissan vahvuuden, ja tässä tulos: kaksi ylempää on siitä aamupissasta olevat Mukaherkkä ja pc. Alin on tokasta pissasta raskauskeiun liuska sillä tunnin pidätyksellä. Ja eri kuvassa tokasta pissasta mamin puikon kanssa.
Vähän ihmetyttää kun laskurin mukaan mulla olis viikot vasta 3+4 :O

Kamala ero aamupissan ja siitä tunnin päästä otetun välillä!!
 

Liitteet

  • IMG_6406.JPG
    IMG_6406.JPG
    967.1 KB · Katsottu: 141
  • IMG_6404.JPG
    IMG_6404.JPG
    823 KB · Katsottu: 144
No nyt on selkeetä, siellä ollaan raskaana:) onnea ja paljon vauva liimaa matkaan mukaan! Plussa tuuli tuntuu puhaltavan lämpimästi, toivotaan ketjuun lisää tupla viivoja:)
Täällä meni yö supistellessa et kaipa se meidän vauva liima alkaa pikkuhiljaa liueta pois;) nyt ei sit merkkiä mistään, väsyttää vaan... rv 37+2
 
Saa kyl mun puolesta tulla kun haluaa... alkaa olemaan pienesti tuskasta tää mun olo:/
 
Niinpä;) noh jahka tyttö on valmis tulemaan niin tervetuloa<3 kovin isommat lapset jo odottaa että koska se vauva nyt tulee, joka aamu alkaa sillä että nää kysyy että missä se uus vauva on:D just steriloin tutti pullot, nyt on kaikki valmista vauvalle...
 
Mä kopsaan tänne suoraa tosta toisesta ketjusta...

Mulla oli kauhee kuuma koko yön ja ramppasin pissalla ja juoda lotkotin kans. Viimeisen kerran kävin kai neljältä. Sit aamupissa oli aika vaaleaa ja siitä tuli tosi hailu viiva. Ajattelin et koitan sen tokan kans, tunnin vartosin ennenku pissasin kuppii. Jostain oon kuullu et juotu neste on parissa tunnissa jo pissassa, joten siks vain tunti panttausta. Ja se pissa olikin erittäin tummaa. Väri varmaan kertoo pissan vahvuuden, ja tässä tulos: kaksi ylempää on siitä aamupissasta olevat Mukaherkkä ja pc. Alin on tokasta pissasta raskauskeiun liuska sillä tunnin pidätyksellä. Ja eri kuvassa tokasta pissasta mamin puikon kanssa.
Vähän ihmetyttää kun laskurin mukaan mulla olis viikot vasta 3+4 :O

Kamala ero aamupissan ja siitä tunnin päästä otetun välillä!!

Mulla oli kans kamalan laimeen (vaaleen) näköstä se mistä eilen tein, ja nyt kun todistit ton että siinä on noin iso ero, voisin kuvitella että viiva ois ollu vahvempi mulla jos ois ollu tummempaa (vahvempaa) pissaa :o tässä siis kuvat vielä eilisestä testistä:

IMG_20170505_193230.jpg

IMG_20170505_192615.jpg


Nyt ei tietenkään oo testejä enää kotona, ja tänään en pääse hakemaan ku on muuta.. seuraava testaaminen menee siis su-ma :nailbiting:
 
Oih, juttelin just mun miehen kanssa ekan kerran siitä, montako lasta ois sopiva määrä. Ite oon ajatellu sitä 3-4, ja on vähän jänskättäny haluaako se enemmän kun kaks. Hänen mielestään kuitenkin kolme on hyvä määrä, jes! Ehkä mä saan sit kun sen aika tulee, suostuteltua sen siihen neljänteen jos ja luultavasti kun sen vielä haluan sitte ;)
 
joo, meillekin piti tulla "vaan" 2 lasta;) meillä meni niin et mies puhu mut ympäri ja tehtiin 3 vauva ja minä halusin 4 vauvan ja tää tapaus num5 on sit enempi mietitty juttu johon sain ihan oikeasti työtä tehä että sain miehen suostumaan:) enpä kyl osaa kuvitella elämääni ns normi kokoisessa perheessä tarkoittaen 1-3 lapsen äitinä... 5 lasta (ainakin tällä hetkellä;)) tuntuu hyvälle :p
 
Dep, huomenna sit testiä joo!

Täällä loppu testaaminen, en jaksa, viivaa ei tuu ja oon niin väsy että joskus näinä hetkinä mietin et haluanko ihan vielä neljättä (haluan mutta jaksanko)..

Ainakin eilen ilmoitin et töihin en oo tulossa ennen kuin 2019. Saatan tehä 20% ennen tuota et kertyy lisää lomia. :)

Dep, teille tulee ainakin 4 :) <3

Äipällä siellä alkaa olla h-hetki, Ai että, mä niin muistan kun kuopus meni yli ja joka päivä mä niin jännitin et joko joko :) Se tunne kun saa lähteä synnyttää, siinä on oma taika. Synnyttäminen on mulle niin kuin taikaa. Siinä on niin minä! Minä ja se kaikki mitä teen. Siinä oppii niin paljon omasta kehostaan. Voi että se tunne kun sä alat kunnolla avautuu, oot ihan kipeä mutta sä saat hallittua sun kehon pysyy kuosissa joka supistuksen <3

Kuulostaako hullulta jos sanon et musta synnytys on siksi ihanaa kun saa olla päivän prinsessana? Kaikki palvelee just sua ja koko ajan sua kuunnellaan ja hellitään. :) sä tuut Dep pian tän tuntee!

Mulla ei oo sektiosta kokemusta, se on varmasti yhtä ihanaa, mutta musta jokainen mun synnytys on ollut niin voimaannuttava ja oon niin kasvanut naisena sen aikana!
 
Siis kaikki pojat on kyllä mennyt yli, eka ja toka 41+0 ja kolmas 41+5 (käynnistetty).
 
Käynnistyminen oli kamalaa kyllä, 2,5 päivää yritettiin, sit kotiloma 2vrk ja sit suoraan saliin kotoa kalvojen puhkaisuun :)
 
Meillä nää tosiaan syntynyt spontaanisti rv 38-39+6 et en usko et tässä enää tarvii kauaa hautoa;) oon muuten twisted sun kaa samoilla linjoilla, synnytys on kivuista huolimatta aivan mahtavaa! Ennemmin oisin siellä synnärillä kuin 9kk raskaana:D alkaahan täs pikku hiljaa olla jännitystä ilmassa, mieskin ihan valmius tilassa... Mun tarviikku vaihtaa asentoa sängyssä niin se pomppaa ylös ja mumisee jotain "nytkö?" tyylistä:) ihana<3
Tosiaan Dep pääsee ihan just tähän synnyttäjien salaseuraan;)
 
Takaisin
Top