Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässäpä äsken otettu masukuva rv24.
 

Liitteet

  • 1494479800223.jpg
    1494479800223.jpg
    70.9 KB · Katsottu: 175
Ihana masu Junibea!

Äippä, onko maha jo laskeutunu siellä? Vaikka ite ei vielä oo kokemusta, niin tiiän et monet on puhunu että lasketun ajan lähestyessä sitä ajattelee vaan että tulisit jo ulos, vuokra-aika loppuu :D
 
Kyllähän toi aika alhaalla roikkuu ja pienentynyt kun beibi "vajonnut"kuoppaansa;)mun äiti tulee Su iltana meille pariksi päiväksi et jos vaikka sillon tulis ja muksut lähtee mummolaan 20.5 ja ovat muutaman päivän siellä et viimeistään sillo sopis neidon syntyä kun haluaisin ton miehen mukaa synnärille;)
 
Ihania masuja <3

Voi toi on kyllä jännää, ku ei tiedä millä hetkellä täytyy lähteä :D

Deb no höh, olipa ihme kun labra ei verestä sitä voinut ottaa :/ Ootko kotona kokeillut testata vielä vai jäätkö katselemaan mihin tilanne kehkeytyy?

Täällä selvästi jotain tapahtuu jo, pahoinvointia aaltoilevasti, ei onneks joka päivä vielä. Väsymys alkaa painaa ja oon ihan syväjäässä koko ajan :grin
 
Onnea plussasta Jääkukka
ja tsemppiä viime metreille Äippä <3

Miten sait Äippä sen miehesi suostumaan viidenteen? Mulla ois sama käännytys edessä, en vielä tiedä mistä aloittais... Noi Cerazettet on ihan syvältä mulle nykyään, jatkuvasti tiputtelua eikä seksikään kauheasti innosta. Tosin meillä on sairastettu koko kevät taas niin paljon että sekin vaikuttaa jo makkarissa...
 
Pitääpäs itekki yrittää aktivoitua kirjoittamaan :)

Äipällä siellä jännät hetket käsillä, tsemppiä viimeisiin viikkoihin, kohta on pieni sylissä.

Plussan odottelijoille plussatuulia kovasti.

Ja onnea plussanneille :)

Meillä arki rullaa tasaisesti eteenpäin, viime viikko sairastettiin. Pienimmällekin nousi kuume ja on edelleen räkäinen ja yskäinen, mut eiköhän tää ohi mee pikkuhiljaa. Meilläkin oli eilen eskariin tutustuminen, nyyh, meijän esikko menee eskariin syksyllä:sad001

Kiva tunnustaa et mie poden edelleen vauvakuumetta, mies ei vaan oo samaa mieltä, et meille vielä yks mahtus. Eihän toi nuorimmainen oo kun kohta 4kk, et aikaahan täs on tuolle miehelle puhua ja yrittää kääntää pää siltä:grin
 
Kyllä haamu siinä näkyy, oi toivotaan että siellä kyytiläinen olisi :)
 
Kuunlilja mä vaan höpisin sille uudesta vauvasta ja vauvan tekemisestä(eli siitä miten kivaa se onkaan kun vauvaa tehdään ;)) ja et kohtahan meidän deadline tulee vastaa ja enempää vauvoja ei tule (mun 30-v synttärit) ei sitä loppu peleissä tarvinnut suostutella kun muutaman kuun ja se oli ihan mukana hommassa;) kyselikin et josko ois ovis menossa et päästäis teko hommiin:D 3 kk meni että tärppäs tää mukaan...
Hena ihan selkeä haamulaine siellä kurkkii, vahvistumista hänelle:)
Täällä illalla lupaavia juilintoja mahassa ja nyt ihan hillittömät menkka kivut päällä ja suoli tyhjenee... voisiko tämä kohta täältä ulostautua mielellään vasta Su iltana niin saan mun ukkelin kans mukaan... olisihan se kiva että se olis paikalla kun työnsä hedelmä tulee ulos kun oli paikalla kun se sen tonne laitto itämäänkin:D
 
Jääkukka: Testasin yhen negan vielä ite, ja ovista tikutellu nyt. Oikeella ollu pitkään, monta peräkkäistä kiertoo, nyt tuntuu kipuilut vasemmalla! En muista koska viimeks oisin siltä puolelta ovuloinu :) ja kovaa vihlontaa onki ollu, tänään vihlas niin kunnolla että mietin oisko munasolu jo irronnu.. voiko olla että toinen puoli ei tarvii niin paljon LH-hormonia irrottaakseen munasolun kun toinen? Kun yleensä o+mulla sellanen, että testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi, eilen tuli lähestulkoon tasavahvat viivat.
 
Mä en ookaan jaksanu pitkään aikaan mitään kirjoitella, lukenu olen kyllä. Täällä on ollut niin tylsä jakso menossa ettei uskois. O+ sain tikutettua kp 14/28 vaikka tosi vähän oli muutenkin normaalista poiketen oviksesta merkkejä. Ovista en tuntenut, joten liekkö tullut ollenkaan? Muutenkin harvinaisen huonosti hyödynnetty mahdollinen ovisaika, riideltiin just sopivasti siinä pari päivää miehen kanssa, joten ei taida vauvaa tulla tästä kierrosta. Tai siihen on ainakin hyvin pienet mahdollisuudet. :(

Tänään on kp 21/28 dpo 6?. Vielä pitää siis malttaa ootella ainakin viikon verran. Kyl mä kuvittelen itselleni jo hieman kipeet nännit, mikä edellisissä raskauksissa on alkanut aina ennen plussaa. Mut katsotaan nyt.

Tsemppiä kaikille muille, niin piinailuihin kuin vauvan syntymän odotteluun. Mä niin haluaisin taas synnyttämään. Se on jotenkin vaan niin ihanaa. :)
 
Mä kaipaan ja tulee sellasia de ja vu-juttuja viime kesästä, siitä ku pallomahan kanssa tein kaikkia hommia pihassa ym. Ja miten meidän isommilla tytöillä oli samanlaiset auringonkukkamekot kun mun ystävä oli meillä ja sitt meni yht'äkkiä vedet ennen aikojaan ja päädyin sairaalaan... En ehtiny jotenki nauttia raskaudesta kun kesäloma vasta juuri oli heinäkuussa alkanut kun osastolle jouduin... Elokuussa siis tää meidän pienin syntyi. Mun vauva on jo 9kk. Mihin tää aika on menny?

En kaipaa synnytystä mutta kaikkea muuta kyllä, mulle raskaudet on ollu aina suht helppoja. Pitää oikeasti alkaa miettiä millä tuo mies käännytetään, mua niin nyppii noita pillereitä syödä mutta pakko se nyt jonkin aikaa ois. Ollaan suunniteltu lomareissua loppuvuoteen enkä kyllä halua enkä uskalla olla silloin raskaana. Toisaalta salaa toivon että noi hiton pillerit oikeasti pettäis ku muutenkin on ihan kummallisia mun kroppaan nykyään, toisaalta en...
 
Kuunlilja, monta teillä on jo? Mullakaan mies ei oo suostunut. Sillä menee kohta hermo kun oon puhunu asiasta. Mä kans joudun mini pillereitä syömään ja toivon et ne pettää, ei ois eka kerta. Täällä on kuopus 6kk ja mä oisin halunnut tälle kaverin. Vaan ei. Mäkin kaipaan massua jo ja synnytystä mutta en tiiä saanko niitä enää ja jääkö mun suurperhe vaan haaveeksi. Oon toki tyytyväinen kolmeen lapseen, mutta sydän huutaa että neljä meillä pitäis olla <3
 
Näin mä sitä järkeilin kun suostuttelin itseäni, meillä siis mies kuumeili :D eli jos on vähänkään semmoinen olo, niin on paras ryhtyä toimeen heti, koska kun ikää tulee lisää riskit lisääntyy ja homma vaikeutuu muutenkin. Ja jääkö kaduttamaan sit kun ei enää oo mahdollista. Miehillä tää onnistuu vaikka vanhana, mut ei naisilla. Sit et menis nää valvomiset ja muut samaan syssyyn. Ja näistä lapsista on toisillensa paljon enemmän iloa jos on pienempi ikäero. Näin itekkin suurperheen lapsena, lapset oppivat kaikenlaisia taitoja paljon enemmän kuin vain muutaman lapsen perheissä. Kärsivällisyyttä, neuvottelua, vuorottelua, sopeutumista, jakamista ym ym. Siis kyllähän näitä muutenkin oppii, mut isossa perheessä ihan luonnostaan :D
 
Noin mäkin oon itselle järkeillyt. Mies ei. Eikä sillä tunnu olevan halua ees asiasta keskustella. Enkä halua alkaa mitään vaatimaan. Kaveri kiristi eksää, huom eksää sillä että "toinen lapsi tai erotaan" No toinen tuli mut mies lähti käveleen ennen toisen syntymää. No aika paska suhde niillä on jo ollut kun piti kiristää. Enkä mä halua painostaa koska sit jos tulee riitaa asiasta niin ei tunnu hyvältä. Mä veikkaan et se suostuu jos vielä puoli vuotta jaksan odottaa. Onni on vielä pieni, ehkä se ei osaa ajatella nyt vielä poikaa isompana :)
 
Takaisin
Top