Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No voihan höh o.O mut luulis et ma olis jo selkeämpää viivaa luvassa;) ihanaa jännäillä näitä teidän tikutuksia ja kuumeiluja, mukavasti vie ajatukset pois omista oloista:)
 
Sun täytyy Äippä silti jäädä kuumeileen meän kans sit kun beebi syntyy <3 niin kohta ok kuudes tulilla ;)
 
Joo äippä, komppaan twistediä et sun pitää jäädä kuumeilee meidän kanssa :D musta tuntuu että me kolme + jääkukka ollaan ainoot jotka tässä ryhmässä on aktiivisia tällä hetkellä :D
 
Niin ja Twisted, en onnistunu ottaa sellasta kuvaa. Mut no väriä näytti olevan, eli ehkäpä mulla jotain tapahtuu :) jos oon vaan niitä joilla hormonit nousee niin hitaasti. Ja vielä sekin että toi oli laimeeta pissaa :p
 
Mie käyn monta kertaa päivässä lukemassa mutta kirjottaminen tuppaa jäämään. Ei muka ehdi :girn:

ON: kp17/28-34 ja jotain tyhmää menkkajomoa ollu nyt illalla. Kaikki limat on ihan loppu ja eilen oli kyllä jo aika kuivaa. Ehkä dpo 4 ehkä ei. Ovis joka tapauksessa tais mennä. Ihan hyvin se hyödynnettiin mutta lopputulos jää nähtäväksi. Rintoja on kihelmöiny nyt muutaman päivän ja tänään on ollu epämäärästä kutkutusta alavatsalla. Vainoharhaa voi olla tai sitten ei...
 
Mutta tässä kuivana toi testi:

IMG_20170505_210451.jpg


Kaipa siinä sit joku viiva on :shy:
 
Voi kun mä olisin silloin joskus löytänyt tämän pinon niin olisin varmasti ollut yksi aktiivinen kirjoittaja:) 11 lasta mulla mieheni kanssa on. Ääneen en uskalla sanoa että kuumeilen tusinaa täyteen mutta lukemassa käy kyllä teidän juttuja:)
Onnea plussista, malttia haamuihin , onnea yrityksiiin ja ihana odotusaikaa ja voimaannuttavaa synnytystä, kullekkin tilanteeseensa:)
 
Meinaahan toi aika päivisin loppua että kirjoitus jää, mut onneksi on illat kun lapsukaiset lähtenyt untenmaille (vaikka siellä varmaan pitäis olla itsekin;)), koskee vaan niin kamalasti toosaan/mahaan että mikään asento oo hyvä:/ ei viitti mennä ähisemään tonne makkariin ja herättää samalla tota meidän taaperoa... Noh jos oottelis ukkelin kotiin töistä ja menis sit ähräämään tonne sänkyyn:)
Justmom10, vau 11 pikkusta<3 mitäs mieltä isäntä ois uudesta vauvasta? Saanko kysästä et minkä ikäsiä teidän lapsukaiset on? :)
 
Mulle noi tikutukset on vähä vieraampia juttuja, (ei oo tarvinnu monesti pissiä tikkuun :D)mutta mä näen ihan selvän viivan tuossa Debin kuvassa :) Toivottavasti vahvistuu edelleen. :)

Varovaiset onnittelut myös täältä Jääkukalle. :)
 
Eipä teillä enää kaikki niin lapsukaisia olekkaan, vaikka eikös nää aina oo omia vauvoja iästä viis;)
Tai siltä musta tuntuu, vaikka toi meidän esikko väittääkin kovin olevansa jo iso tyttö (6v) niin kyl se on silti mun vauveli, niinku nää muutkin;) sitä vaan ukkoa kellistämään ja tusina itämään:)
 
Deb mäkin näen noissa haamulaisen, voi miten jännää :woot:

Justmom10 kyllä tänne saa kirjoitella vaikka vaan salaa haaveilis :smiley-angelic003 mun vanhin on 17, tosin meillä on vain neljä olemassa olevaa :)

Hena pidetään peukkuja:happy093.onks sulla nyt tuntumaa kummalta puolelta irronnut?
 
Juu ei ne 11 millaan samaan aikaan pieniä ole:) ekat neljä mulla alta 5v syntyneet, sitten neljännestä viidenteen meni 3vuotta kun aateltiin että neljään jäädään. Sitten loput 1v8kk-2v4kk ikäeroilla.
 
11, aivan mahtavaa! Mä oon aina halunnut suurperheen, ja 11 on kyllä jo suurperhe <3 saako kysyä paljon teillä on neliöitä? :P
 
Ainoa mitä pelkään useamman synnytyksen jälkeen on kohdunlaskeuma. Mulla on asiakkaita, mummoja, joilla enemmän kuin 5 lasta ja kaikilla se joten se ois jotenkin awful. Mut ehkä sitä vanhana se ei haittaisi kun on ainakin lapsia jotka pitää huolen vanhemmista :D
 
Takaisin
Top