Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä omat aamutestit märkänä :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_6391.JPG
    IMG_6391.JPG
    494.3 KB · Katsottu: 144
Iik, ihan selkeä plussaa:o varovasti onnittelen jääkukka:)
Dep älä vielä iske hanskoja tiskiin, toivoa on teidänkin suurperhe haaveilla:) meilläkin paneskeltiin menemään monta vuotta ilman ehkäsyä enneku esikko matkaan tarttu ja nyt näitä tullut joka vuos;)tiedän että lohduttomalta tuntuu nyt mut kyllä se pikkunen matkaan tarttuu, ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella;) mitä tohon sun testiin tulee niin mäkin oon siinä jotain näkeväni, en sit tiiä onko vaan viivan paikka vai mitä mut toivotaan että jotain elollista masun suojissa:)
 
Jääkukka, plussahan se siellä! Onnea raskaudesta! Tarrasukkia matkaan pienelle <3

Äippä, kiitos tsempeistä :) toivotaan tosiaan että ois nyt vaan hitaasti nousevat hormonit kyseessä.. nyt olis kuukautisten mukaan laskettuna 4+6, mutta on sitä ihmiset myöhemminkin plussannu.. Ja jos en nyt oo raskaana niin kesä taitaa mennä tjottaillessa, tuskin polille ottavat uusia asiakkaita kesällä.

Masussa tuntuu repäisykipuja jonkun verran, rinnat on arat ja turvonneet (aaltoilevasti oikein sattuu vuorotellen molempiin nänneihin), ja valkovuoto on ollu runsasta aina siitä verisestä vuodosta asti, kun yleensä menkkojen jälkeen on kuiva kausi ennen ovista. Nälkä on pohjaton, väsymys vaivaa. Ei käy järkeen nää oireet sen kanssa, että olis muka alkurkierto.. osa näistä oireista kuuluu mulla normaaliin loppukiertoon. Josko ovuloin myöhemmin, ja se vuoto oli kiinnittymisestä johtuvaa, jolloin mulla ois vasta sellaset dpo:t ettei testin pitäisi juuri mitään näyttää edes? :smiley-angelic001
 
Jääkukka, plussahan se siellä! Onnea raskaudesta! Tarrasukkia matkaan pienelle <3

Äippä, kiitos tsempeistä :) toivotaan tosiaan että ois nyt vaan hitaasti nousevat hormonit kyseessä.. nyt olis kuukautisten mukaan laskettuna 4+6, mutta on sitä ihmiset myöhemminkin plussannu.. Ja jos en nyt oo raskaana niin kesä taitaa mennä tjottaillessa, tuskin polille ottavat uusia asiakkaita kesällä.

Masussa tuntuu repäisykipuja jonkun verran, rinnat on arat ja turvonneet (aaltoilevasti oikein sattuu vuorotellen molempiin nänneihin), ja valkovuoto on ollu runsasta aina siitä verisestä vuodosta asti, kun yleensä menkkojen jälkeen on kuiva kausi ennen ovista. Nälkä on pohjaton, väsymys vaivaa. Ei käy järkeen nää oireet sen kanssa, että olis muka alkurkierto.. osa näistä oireista kuuluu mulla normaaliin loppukiertoon. Josko ovuloin myöhemmin, ja se vuoto oli kiinnittymisestä johtuvaa, jolloin mulla ois vasta sellaset dpo:t ettei testin pitäisi juuri mitään näyttää edes? :smiley-angelic001

Mulla on sellainen kutina et siellä joku on kyydissä mutta oot nyt laskenut ovulaation väärin tai siis se on tullut myöhemmin. Tulee kuitenkin haamua ja oireet on sellaiset :) Mä rukoilen sun puolesta ja lähetän energiaa jos haluat <3

Ei pitänyt testata tänään mut heikko hetki, taas koko tikku meni punaiseksi ja se yläreuna jäi ihan punaiseksi. Kuivuessaan oli nega, mut ne reunat oli punaiset kun tikun käänsi kyljelleen :O

En testaa enää. Noi one-stepit on vissiin paskoja, jos loput neljä menee samoin niin mä reklamoin raskauskeijulle..
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Tällainen se oli kunnes kuivu. Sit se reuna jäi ja ihan kun haamu ois ollut mut jaa, jos ens ke pojan neuvolassa kysyis et laittaisko terkka lähetteen labraan :O
 

Liitteet

  • 1493992912900.jpg
    1493992912900.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 170
Twisted, itse en usko mihinkään, mutta rukoilla saa ja lähettää energioita ja vaikka mitä vastaavaa, jos se auttais nyt siihen että seuraavan kerran kun testaan, tuliskin plussa <3 kiitos tsempeistä!

Jääkukka, sulla on kyllä niin selkeet viivat ettei voi edes haamuiks enää sanoo, plussia ovat! Onnea raskaudesta ja paljon tarrasukkia mukaan!
 
Muokattu viimeksi:
Noista one stepeistä on kyllä puhuttu paljon, että ne ei näytä välttämättä mitään vaikka toisessa ois leffaviivat.. muka herkkiä! Ite en luota niihin ollenkaan, vähän meinaa mennä luottamus kaikkiin muihinkin testeihin :hilarious:
 
Mä dippailin huvikseen ovistestin ja se näytti tältä:

IMG_20170505_171232.jpg


Jos ne ois ollu menkat mitä mulla oli, mulla ois vasta kp7 menossa, eikä todellakaan oo koskaan niin aikasin ollu ovis tuloillaan edes :hilarious: ei oo näyttäny melkein mitään viivaa kierron tässä vaiheessa ikinä ovistikut! Aivan käsittämätöntä :D
 
Tein eilen pc:n myös ja se oli kyllä nega, ei mitään saumaa et ees haamua ois ollu :O No, katotaan ens viikolla :D millon dep teet uuden? :)
 
Meinas tulla väärinkäsitys mun viesteistä, kun unohdin sanoo kelle puhuin että selkeet viivat. Jääkukalla siis viivat, anteeks Twisted :dead:

Testailen varmaan alkuviikosta seuraavan kerran, pidän muutaman päivän taukoo. Turha joka päivä testata jos hormoni nousee hitaasti :) Tai sit vaan en oo raskaana. Lääkäriaika pakko ens viikolla varata kuitenkin, ellei sit tuu plussaa millon varaan neuvolan :)
 
Joo, vähän levinny hassusti toi väri. Mulla on kanssa ollu noita one steppejä, ja aina samalla tavalla levis. Mut moni tosiaan sanonu et näyttää muutenki tosi huonosti, niidenhän pitäis olla jotain 10miu/ml? Vähän sama kun rfsu:n testeissä, niihin moni saa haaleeta viivaa kun muissa jo leffaviivat.

Mä oon todennu että jos tilaan netistä r-testejä, niin tilaan mamin puikkoja tai sit raskauskeijulta jotain muita, tunnetumpia merkkejä. Sit taas ovistestit tilaan mammaksilta, noi pinkit oon todennu hyväks omalla kohdalla.
 
Hätähousunen himotestaaja täällä, pissasin kuppiin 2h pidätyksellä, ja katoin heti siitä että onpas laimeeta pissaa, varmaan tullu vettä juotua.. nooo uitin silti vikan pc:n minkä löysin, vaikka piti odottaa :angelic: ja vielä jaksaa haamuilla! Oikeella väreillä kuvasta ei välttämättä näy, mut ku laitoin käänteisillä väreillä niin selvä haamu! (Ja oli laimeeta pissaa tosiaan :eek: vielä toivoo?)


IMG_20170505_193230.jpg

IMG_20170505_192615.jpg
 
Oiskohan vähemmän laimeesta pissasta tullu selkeempi viiva? :angelic:
 
Joo dep, tos käänteisessä näkyy selkeämpi haamulainen:) aamulla uutta testiä ja kunnon pidätyksellä;)
 
Äippä, se oli vika pc, tai testi ylipäätään, mut ostan sit sunnuntaille lisää, maanantaille viimestään :hilarious:
 
Takaisin
Top