Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saas nähdä kuin käy :O olo on niin menkat tulossa että. Ainoa poikkeava on et rinnat on viikon ollu jotenkin herkät mut muuten vois olla vaan menkka oireita kaikki muut. Tänään kp23/25-27 dpo9 oletettavasti. Kuvassa kaks ylintä eiliseltä, seuraavat kaks aamupissasta herkkä ja pc ja alin tokasta pissasta mamin puikko.
 

Liitteet

  • IMG_6371.JPG
    IMG_6371.JPG
    491.8 KB · Katsottu: 136
Jääkukka, mamissa näkyy ainakin aivan selvästi toinen viiva! Tuollaisia saanu monet tuolla plussa vai ei -puoöella juurikin dpo9, ja raskaana ovat olleet :)

Onnittelut varovasti!
 
Apua :nailbiting: mä en jotenkin uskalla luottaa vielä mihinkään, ku oon niin monesti saanut kaikenlaisia viivanpaikkoja. Noissa eilisissäkin näkyi jotain, mut musta tänpäiväiset näkyy paremmin ja eilisissä ei mitään verrattuna noihin. Jaiks, no selvyys tulee viikonlopun aikana :shy:
 
Todella! Sit ku on kaikenlaisia kolotuksia jokapuolella ja jotain menkkoja edeltäviä sukkapuikko pistoja niin ei ainakaan edesauta sitä luottavaisin mielin oloa :wacky:

Mikäs Debillä on tilanne?
Mulla meni niin pasmat sekaisin että en oo muistanut muita ollenkaan:shy:
 
Ääää täällä varmaan dpo3 kp16/28-34 jos tuntemukset piti oviksen osalta paikkansa. Ärsyttää kun tiedän ettei vielä kannata edes ajatella testaamista. Oireita ei ole jos rintojen "kutinaa"/ kihelmöintiä ei lasketa. Eipä sitä tässä mitään oireita vielä tartte ollakaan.
 
Tänään on ollut vauvan, lasten ja miehen kanssa sellainen päivä että en ees halua enempää lapsia ja miehenkin vois pistää kävelee. Terve :D onneks 1/3 nukkuu ja mies istuu työhuoneessa. Tunti vielä ja saa vanhemmatkin muksut työntää unille :D
 
Meillä vika lähti just untenmaille ja ukko töissä... pieni muotoista angstia ollu täälläkin ja muutaman kerran oon saanut nostaa ääntä kun ei mikään siis ei yhtään mikään oo hyvä, tappeleevat, vinkuuvat ja mouruaavat milloin mistäkin:/ huoh!!! Aiheuttaa muuten noiden ojentaminen mukavasti supistuksia;) tänään poksu rv 37, huraa! :D
 
Hena ei mullakaan oo oikein mitään ollut, rintojen herkkyys alkoi oviksen jälkeen mitä ei kyllä normaalisti tapahdu, nyt joitakin päiviä ollut menkkakipuja vasta.
 
Tulikin tosta mieleen, mun ekat raskaus oireet on ollu joka kerta nänni kipu, menkka jomot ja hillitön jano;) voih että kun alkaisi kevään kunniaksi plussa puhuri:)
 
Täällä jotain häikkää, apteekissa kerroin mun tilanteesta sen jälkeen kun digiin tuli lukemaan 'ei raskaana', niin sanoi että kannattaa varata aika lääkärille sen varalta ettei oo keskeytyny keskenmeno tai kohdun ulkoinen raskaus..

Vähän rupeen toivoo jo menettää, kun ei toi esikoinen meinaa edes tärpätä. Saahan tuota kolmesta-neljästä lapsesta haaveilla, mut tällä hetkellä niin epätoivoinen olo edes esikoisen tärppäämisestä.. :(
 
Haamu siinä mutta olikos sulla mikä dpo? Jos nyt annat pari päivää taas rauhoittua ja koitat uudelleen. Voithan lääkärille soittaa varuilta, nehän voi suoraan laittaa lähetteen myös labraan.
 
Lopetin oviksen tikuttamisen siihen ku tuli o+, niin sen mukaan olis dpo21.. ellei sit oo menny niin, että tuli vielä toinen LH-piikki joka vasta irrotti sen munasolun, jolloin ois tärpänny siitä ainoosta peittojen heiluttelusta mikä sen jälkeen oli, eli ois about dpo13 tai jotain sinnepäin. Sillon olis vielä toivoo jos ois noin käyny, koska ekat haamut ois sen mukaan tullu niinä päivinä kun kiinnittymisen pitäis tapahtua. En vaan jaksais enää toivoo :/
 
Ihmetyttää vaan se kahen päivän niukka vuoto, kun menkat on yleensä 5pvää ja kivuliaat - nyt ei ollu kipujakaan..
 
Mulla on ihan samanlain. Kahtena päivänä niukkaa vuotoa eikä ees kipuja. En tiiä onko mun kierto käynnistynyt vai ei.

Toivottavasti sun haamusta tulee kunnon viiva <3 Ilmoita jos varailet lääkäriä <3
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Toivottavasti dep on nyt vaan hitaasti nousevat hormonit! Mä pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä!!!!
 
Takaisin
Top