Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle se ois neljäs ja miehelle toinen. :O toivotaan. Mua jännittää ja pelottaa ja ahdistaa ja kauhistuttaa mut silti toivon et se ois siellä. En silti usko että on mut katsotaan :P
 
Täytyy vielä sen verran ihmetellä, että kohdunsuu on kuitenkin kova ja korkeella?

Oirekirjoo:

- Loputon nälkä ja ruokahalu
- Tänään etoi ja meinasin yökkiäkin
- Väsymys on jotain aivan järkyttävää
- Iltasin turvottaa aivan kamalasti

Ja nää on sellasia mitä en voi kuvitella tai toivoo itelleni, koska en oikeestaan edes usko olevani raskaana vaikka haamut ja oireet sanoo muuta..

Yhden keskenmenon kokeneena tiedän, että toi loputon nälkä on mulla ensimmäinen raskausoire. Tai ainakin sillon oli, tottakai joka raskaudessa eri oireita varmaan.
 
Täälläkin ois ehkä jopa oireita, napukka oli kyllä kiinni, mut myötäävä. Rinnat kipeet, johtuu kyllä myös imetyksestä. Mahskipuja, selkäsärkyä.. Ei oo etova olo mut nälkä. Tosin imetys tekee senkin.. Hmm, no olemme huomenna viisaampia! :) dep, mulla on hyvä fiilis noista sun oireista ;)
 
No höpön löpön. En mä enää sitä viivaa, aivan aluks Joo mut en kyllä enää :/ harmi. Toivottavasti Dep sulla on viiva! :)
 

Liitteet

  • 1493785144125.jpg
    1493785144125.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 131
  • 1493785151967.jpg
    1493785151967.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 116
  • 1493785164366.jpg
    1493785164366.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 117
Dep kyllä minäkin olisin näkeväni toisen viivan;) jospa se siitä vahvistuisi ainakin sun oireet on lupaavan kuuloset:)
Samoin sulla twisted! Toivotaan että sulla oli kiinnittymis vuotoa tms ;)
 
Mä oon kyllä twisted jotain tossa näkevinäni! Uutta testiä muutaman päivän päästä kehiin vaan! :)

Mä tein sen apteekkarin testin just kun heräsin (hihi, hieman oli väsy) ja:

IMG_20170503_123312.jpg


:love017
 
Muokattu viimeksi:
Kyl mä olisin molemmilla näkeväni jotain haamun tapasta;) vahvistumista molemmille :)
 
Moips kaikille.

Nyt on häkkyrä poistettu sisuksista! :happy090 Vähä meinas jo ruveta jänskättämään ku eka aika oli viime viikolla eikä lääkäri saanut kierukkaa pois, jumitti johonkin..:sad001 Sain uuden ajan menkoille ja se oli eilen ja hyvin lähti, pieni nippasu vaan ja sillä selvä. :happy: Ehdin jo murehtia viikonlopun kaikkea mahdollista jos joudun polille asti poistatukseen, ku se olis ollu edessä jos eilinen ei olisi onnistunut.. Ja sitte vielä se että mihin kierukka jäänyt jumiin..?!? Kasvanut kiinni yms..mikää vaihtoehto ei tuntunut hyvältä. Mutta nyt..nyt olo on jotenki niin helpottunut ja levollinen jajaja mun VAUVAKUUME on noussu ihan sfääreihin eilis illasta alkaen!! :dummy:

tsempit jännääjille, toivottavasti tulokset on toivottuja:love2 sekä tietty Äippäx4.lle, loppumetrit häämöttää. :)
 
Moikka Daimi ja tervetuloa :) oliko sulla hormoni vai kuparikierukka? Mulla aikoinaan laparoskopian yhteydessä poistettiin, kerkes olla puoli vuotta ja koko ajan vaan kouristeli maha.

Onko teillä monta lasta? :)

Ja Äippä, näetkö muka mulla jotain? :O
 
Twisted, kuparikierukka oli nyt toistamiseen. Mulla toiminut ihan hyvin, mitä ny vuodot on järkkyjä päivän-pari ja ja tuhrimisineen menkat kestää reilun viikon. Enää tuskin tulee laitettua ku menkkakivut on muuttunu pahemmiksi, mut vaihtoehtoja on niin vähän ku hormoniehkäisyä en haluaisi ottaa..
Meillä on 4 lasta. :)
 
Ihanaa, neljä, minkä ikäisiä? Mä kuumeilen neljännestä, mut mies hankaa vastaan.. Vielä :D mulla oli hormonikierukka, koko ajan tiputteli ja sit kun oli kiinnikkeitä jotka leikattiin niin samalla otettiin tosiaan pois. :) Joo ei jää montaa vaihtoehtoa sit :S
 
Twisted, joo joo varsinkin tos vihreessä joku mun silmään kurkkua;)
Daimi voih kun siellä pääsisitte pian tosi toimeen ja pikaista plussaa puhaltelen:)
 
Twisted, tänä vuonna 8, 7, 4 & 3 Kahden sarjoissa tullut. Meillä ei oo ollu taivuttelu ongelmia, pikemminki vaan puhuttu et joko nyt uutta.. Tästä tulevasta onki enemmän mietitty että vieläkö..ihan tosisko..no jos vielä.. Enemmän siis suunniteltu tapaus.

Kiitos Äippä! Tää kierto vielä harjoitellaan ja tosi toimiin sitten kuun lopusta alkaen.
 
Ajattelitteko daimi yrittää nytkin kahden sarjaa;)? Mä kyl oon vahvasti (ainakin toistaiseksi) sitä mieltä että tää 5 vauva jää meidän vikaks... Onhan sitä hyvä vähän lämmitellä ja harjoitella, sit vetreenä tosi toimiin;)
 
Joo, ei kannata koskaan sanoa ei koskaan. Mun piti mennä katkoo putket ens vuonna. Ja mitä vielä, mun vauvakuume vaan yltyy. :D kai mun kroppa itsesuggestiolla saa aikaan jo raskausoireita :D Hehe :D

Toi kahden sarja on hyvä taktiikka. Meillä pojat -11&-13 on kuin paita ja peppu niin tarvii tää pienempikin oman pepun :D mut Hmm, jos se on tyttö niin tarviiko sit sille tytölle tehä oma peppu :D
 
Meillä on semmonen taktiikka että ei vuotta ilman raskautta:D huvittaa toi mun neuvola vihko kun siihen merkattu kaikki raskaudet (myös km) ja joka vuodelle jotain merkintää sitten vuoden 2011:D
 
Ainahan sitä voi ajatella, mut katotaan ny miten kauan käytännössä tää raskautuminen kestää.. :D Hyvät aisaparit nämä edelliset on, hyvässä ja pahassa. ;) Yhdelle löytyy vielä tilaa kun käytännön järjestelyjä miettii, sydämeen mahtuis enemmänkin. :) <3 eli en voi sano ei koskaan..Tulevaisuudestakaan ;)
 
Takaisin
Top