Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea pienelle! Siellä oli 3v sitten tosiaan eri vappu :) Mulla on sisko piakkoin synnyttämässä vappuvauvaa <3 mua jännittää ja kauheaa, mä oon melkein katkera et mä en oo se ketä supistelee :O :D synnytys on ihanaa <3
 
Hena paljon onnea täältäkin synttäri sankarille:)
Twisted noh ei nää viikkoja kestävät supistukset kovin kivoja oo:p äidinpäivän jälkeen saa syntyä jos niin haluaapi;)
 
Tiiäkkö Äippä, Jep, oot oikeassa, mut näin se vaan luonto hoitaa :) Kuopuksesta jouduin saikulle viikosta 22-24, en tarkalleen muista, mut mua supisteli omassa työssä. Sit ne jatku ja jatkui kotona ja olin aivan rikki ja kipee. En voinu isompien lasten kans tehdä mitään, en saanu autossa istua yli 20km putkeen ja siivota en saanut kun vähän vaan. Olin aivan loppu koko raskauteen. Ja kappas, poika jouduttiin käynnistää lopulta 41+5... :D mutta se mitä ajoin takaa oli et vaikka se oli kauheeta ja ei pystynyt nukkuu jne niin nyt, mä kaipaan sitä! Mitä täällä tapahtuu? :D miks mä kaipaan niitä jatkuvia supistuksia, huonoja öitä, närästystä jne. Mun vauvakuume on ihan jäätävä <3
 
Mä jäin esikosta supistuksien takia saikulle noilla samoilla viikoilla, tokasta alko supistelemaan rv 30->, kolmannesta ei supistellut vasta kun synnärillä ja neljännestä/tästä näköjään supistelee 35-> eteen päin pirun kipeästi, välillä tuntuu et pitää lähtee synnärille mut sit laantuuvat... turhauttavaa:/ tuskinpa tämäkään syntyy ennen rv 38-39:)
 
Tsemppiä supistusten kanssa äippä! On kyllä tosi kakkaa jos pitkään varottelee tolla lailla. Mä oon myös joutunut jäämään kaikista saikulle joskus rv 30. Paitsi nää kaks pienintä kun oon ollut valmiiksi kotona. Nelosesta ei juurikaan supistellutkaan ennenaikaisesti, ei edes kun vedet meni 29+, mutta tästä vitosesta kipeät supistukset alkoi jo rv16 :confused: ja sitten meni syntymään 40+1 :grin Mutta aattele että jokainen supistus on pois sitten synnytyksestä :)
Mullakin ihan kauhee kuume! Mies rupesi eilen jotain iltatähdestä horisemaan :wideyed: Josko mä vielä sen yhden sit saisin joskus :smiley-angelic001:smiley-angelic006
 
Joo mä oon miettinyt kans et jotain hulluutta tää on et uudestaan haluaa samaan kuntoon :hilarious:
Kolmosesta alkoi supistelut joskus 26vk ja nelosesta jo 22vk ja molemmista lepoa ja estolääkkeitä ja ovat syntyneet 38 viikolla.
 
Mä tuun vielä tännekin ihmettelemään. Onko teistä kenelläkään ollu ns "valemenkat"? Mulla alkoi perjantaina vuoto, ihan veristä oli, mutta normaalia niukempaa. Nyt viimeyönä tuli enää ruskeeta tuhrua ja tänään loppu seinään. Ajattelin vaan, että jospa olikin lyhyet menkat, mutta sellanen väsymys ja ruokahalu, ja jatkuva nälkä vaikka söisin mitä, pisti mut kipasemaan lähikaupasta testin.

Ja voi että kun yllätyin!

IMG_20170501_173733.png


Josko nyt kuitenkin se esikoinen ois tarrannu kiinni? Näettekö tekin sen? Pelottaa vaan kun on noin haalee viiva ja kun oli vuotookin.. mutta viiva kuitenkin!

Olisin ikionnellinen jos tuo viiva tuosta vahvistuis ja saataisiin se esikoinen :love017

Onko täällä ketään kellä olis tullu myöhänen plussa? Kai sellastakin tapahtuu? Jännittää kun joudun nyt odottamaan ja miettimään.. Teen pari testiä lisää nyt viikon aikana ja katon mihin tää kehittyy, ja koitan saada verikokeen jos viivaa näyttää vielä huomenna :Heartred:smiley-angelic001
 
Ihan selkeä haamu, en sano selkeä viiva mutta haamu siinä on. Uutta testiä vaan huomenna jne. Oon mä jonku tutun kuullu et on menkat tullu useamman kerran mutta ei oo kestänyt kun päivän pari ja ollu niukkaa. Ja uusinu parin viikon välein vuoto. Ja ihan terveitä vauvoja on tullu. Eli Deb toivoa on <3 Mä toivon viivan vahvistumista <3
 
Dep haamulainen se siellä kurkkaa:) mulla on tullut niukkaa vuotoa joka ikinen raskaus kun olis menkkojen pitäny alkaa ja tässä raskaudessa on välillä ihan holahtanu verta housuihin mut silti täällä porskutetaan rv 36+4;) toivotaan että plussa senkus vahvistus ja pääsisit kasvattaa masua:)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Jääkukka, kiva kun täällä on muitakin "mielenvikasia", eihän tää tosiaan voi täysi tervettä olla kun haluaa kokea nää kivut aina vaan uudestaan:p mut ennen kaikkea ne liikkeet, jännitys ja se kun saa pikkusen ekan kerran sylkkyyn, ah se tunne... se on jotain sanoin kuvaamatonta<3
Malttaman äippä ja viikari 36+4
 
Mä en osaa uskoo että oisin raskaana, vaikka oireet ja testikin sitä yrittää kertoo mulle :hilarious: 2v3kk miehen kanssa yrittäny, oisin ikionnellinen jos tää pitää nyt paikkaansa <3

Äippä, vähän rauhotti tuo että jollakin muullakin on ollu vuotoo :) ja mullakin tuli nimenomaan sillon kun menkkojen piti alkaa!
 
Oon kyl kuuluu et kovin monella vuotaa enempi vähempi varsinkin alussa ja just menkkojen alkamisen tienoolla;) toivotaan nyt et siellä viiva vahvistus:)!
 
Mulla on ollu kahdessa viimeissä raskaudessa alussa vuotoa. Ei mitenkään menkkamaisesti mutta kuitenkin ihan selkeästi. Ei sitä pitkään jatkunu kummastakaan mut pitihän se oman mielenrauhan takia käydä varhaisultrassa toteamassa asioiden olevan kunnossa. Ja mun äitillä oli mun pikkusiskoa odottaessa ihan "normaalit" menkat muutaman kk ajan ennen kun jäivät pois.
 
Wau tännehän on tullut eloa ja paljon uusia keskustelijoita! Tsemppiä kaikille miesten pehmittelyiden ja piinapäivien kanssa, molemmat tuttuja itsellekkin :D , toivon pikaista plussaa kaikille yrittäjille <3
Ja Äippä x4 ajatella sullakin h-hetki ihan käsillä ja tuntuu että ihan äsken oli elokuu ja molemmat piinailtiin ja testailtiin vähän väliä :D
Täällä mennään jo rv26 ja täytyy sanoa että nyt on alkanut tulla jos mitä oiretta; uni ei maistu kun taas ruoka maistuis vähän liiankin hyvin mutta tää järkky kokopäivä närästys kyllä hillitsee kaikkia himoja :/
Liitoskipuja jonkin verran mutta ei mitenkään häiritsevästi. Kaikenkaikkiaan tuntuu että nyt elää sitä lennokasta vaihetta kun toukokuu hurahtaa muutoinkin todella nopeasti ja saa alkaa lapsille päättäjäisvaatteita metsästämään ja kesää odottamaan (tulis ensin edes kunnon kevät LOL eikä ainaista lumi räntäkuuroa :'D )

Kesänkin uskon menevän hyvin, toki toivon ettei liian kovia helteitä tule kun muutoinkin iso maha on aika tukala, mut eiköhän siitäkin selvitä anyways :)
 
Mamaminion, niinpä! Aika senkus juoksee ja tuntuu että loppuu kesken:D tänään luvassa iloista ikkunan pesua/verhojen ripustusta, sit saa kesä ja VAUVA tulla;)
Sinullakin viimeiset metrit käsillä ja kohta sielläkin jo vauva sylissä:) onko muuten vielä aavistuksia/tietoa kumpi olis tuloillaan?

Dep ookko tänään testaillu?
 
Äippä, tein tänään yhden pc:n, ja pisti miettimään oliko kuitenkin vaan susia ne eilisetki testit.. se pienikin toivonkipinä katos, kun tänpäiväsessä levis testialueelle oudosti se punanen väri, onko noihin testeihin luottamista?

IMG_20170502_162128~2.jpg


2 apteekin testiä kaapissa, teen toisen huomenna aamupissasta ja toisen jätän viikon päähän.. ja kai se on lääkäriin soitettava sekä haamuilun, että niukan 2pvää kestäneen vuodon takia. Pelkään että ois ollu keskeytynyt keskenmeno.. :/
 
No tossa on haamu kyllä. Huomenna uutta testiä. Toivon niin plussaa sinne <3
 
Twisted, mun äiti sano samaa että haamun siinä näkee, mutta mun mielestä jotenkin oudosti vaan levinny se väri.. huomenna teen aamupissasta apteekin oman testin.
 
No kun noissa testeissä toi viivakin on tolleen paksu. Mutta huomenna, mä teen aamusta kans. Kirjoittelin tonne imettävät kuumeilijat ryhmään jo.. Siis toissailtana rusehtavaa vuotoa, eilen aamulla rusehtavaa valkovuotoa. Sit ei mitään. Tänään aamulla lusikallinen verta ja ajattelin et Jes, mut menkat tulee ekaa kertaa sitten kuopuksen jälkeen. No sit ei enää mitään. Ei siis yhtään mitään oo koko päivänä tullu. Tein vasiten o ja r testin ja on testiin haalee viiva, r testiin tuli märkänä läntti tai viivanpaikka tai jotain ja sit kuivana otin siitä vasta kuvan. Tonne toiseen laitoin kuvaa ja siellä oltiin myös muka näkevinään jotain mut ehkä mein lasit on risat :D en vaan voi olla.. En :D mut aamulla uusiks. :P

Mut sun testissä on haamu, mä tuolla Lumellekin oon käsiä laittanut yhteen niin laitan sunkin puolesta <3
 
Twisted, toivottavasti sulla plussaa kans huomenna! Toivotaan että molemmilla tulis ylläriplussa <3 monesko teillä tulis nyt jos plussaa? En pysy kärryillä kellä on montakin lasta täällä :D ite kun odotan että edes se esikoinen tärppää <3
 
Takaisin
Top