Suurperhe kuumeilijat

Ihanaa kuulla hyviä uutisia ultrista :love017 paljon onnea vielä!

Mun tekis mieli myös olla kysymättä jos neljäs lapsi tulee, mutta ei siinä ultrattavana pysty olemaan kysymättä, tulee semmonen kerro kaikki heti - fiilis :grin
 
Ihanaa twisted, onnea! :happy:

Mä oon jo harkinnut ultraan yksityiselle menemistä, mutta tulisi maksamaan semmosen reilu 200€, niin taidetaampa jättää käymättä :rolleyes: olisi vaan ollut niin ihana päästä näkemään 4Dnä ja saatu kuvia ja ehkä sukupuolikin selville, vaikka mä oon toisaalta jo tykästynyt ajatukseen että se on sitten yllätys synnärillä kumpi sieltä tulee :dummy1::dummy:
Ajatus on kyllä avoin molemmille, vaikka kovasti uskon tämän olevan tyttö, pitää vaan sitä ajatusta jarruttaa ettei sitten synnärillä järkyty jos tulee poika :p
Voin kyllä suositella tätä yllätysvaihtoehtoa!
Meillä aina jätetty sukupuoli yllätykseksi, eikä koskaan olla petytty :p, monesti kyllä arvattu väärin. Minä lähinnä, ukko on tiennyt paremmin.
Oioi, kyllä nää odotushetket on elämän kultahetkiä. Koskaan ei enää saa näin tiiviisti olla lapsensa kanssa kun juuri nyt:shy:.
 
Joo, olisin halunnu jo toisesta lähtien olla tietämättä kumpi tulee mut aina taipunu kun mies on halunnu tietää. Nyt se tosiaan jää kysymään kun minä poistun. Mies on niin ihana, ettei kiusaa asialla eikä varmasti puhu asiasta, eikä kyllä kerro vaikka kuinka hormonihuuruissa vinkuisin kertomaan :)

Marsupilami, juu, 200€ alkaa olla kipurajan ylitys. Jos haluisin yksityiselle ultraan niin 100€ ois aivan maksimi. Harmittaa ettei asu Oulussa, siellä on se Meri-Toppilan tms ultra ja siellä maksaa n 60€ ultra.

Mulla on tosin joka raskaus ultrattu vielä 1-3 kertaa rakenneultran jälkeen kun oon joutunut svo:lle. Joko liikehälytyksen tai lapsivedenmenoepäilyn vuoksi. Ja kaks kertaa kuopuksesta kun tuli sellaisia kipukohtauksia, toinen viikolla 25 ja toinen 40. Ultraavat lähes aina äitipolilla jos on vähänkin ongelmaa.
 
Sisua ultrattiin kyllä kans tosi ahkerasti (3viikon välein ja lopussa viikon välein) ja joka kerta se pippeli oli suurtakin suurempi yllätys... hyvä tovi meni sen ulokkeen ”hyväksymisen” kanssa että en enää yllättynyt unen pöpperössä kun vaipassa oli jotain ”ylimääräistä”:hilarious: väliäkö sillä sukupuolella siis kunhan on terve ja vilkas kaveri:shy::wink
Kaiholla katselin eilen perhekahvilassa vauvoja ja mammojen vauvamahoja... aika näemmä kultaa muistot hyvin tehokkaasti:wideyed:
 
Harmittaa ettei asu Oulussa, siellä on se Meri-Toppilan tms ultra ja siellä maksaa n 60€ ultra.
Mulla meni vähän fiilis tuosta paikasta. Aika huonolaatuinen ultrakuva. Halpa paikka kyllä... Katsoivat varhaisultrassa että odottaisin kaksosia ja kun menin muutaman päivän päästä kunnalliselle ultraan, jossa paljon paremmilla laitteilla ultrasivat, niin sanottiin ettei mitään kaksosia oo missään vaiheessa edes ollut. Jospa synnytyksessä selviäis onko niitä ollut alunperin kaksi, vai oliko vaan ultrattu samaa vauvaa kahdesta eri suunnasta, niinkun kunnallisen lääkäri arveli.
 
Mulla meni vähän fiilis tuosta paikasta. Aika huonolaatuinen ultrakuva. Halpa paikka kyllä... Katsoivat varhaisultrassa että odottaisin kaksosia ja kun menin muutaman päivän päästä kunnalliselle ultraan, jossa paljon paremmilla laitteilla ultrasivat, niin sanottiin ettei mitään kaksosia oo missään vaiheessa edes ollut. Jospa synnytyksessä selviäis onko niitä ollut alunperin kaksi, vai oliko vaan ultrattu samaa vauvaa kahdesta eri suunnasta, niinkun kunnallisen lääkäri arveli.

No ohhoh. Sisko kävi ja tykkäsi kyllä. Ainoa vaan et sisko pyysi alakautta ultraa kun viikkoja vasta 7 mutta ei ollut suostunut. Sisko oli kuitenkin vain tarkistamassa ettei ollut uusi tuulimuna kun kunnallinen oli kieltäytynyt ultraamasta..
 
No ohhoh. Sisko kävi ja tykkäsi kyllä. Ainoa vaan et sisko pyysi alakautta ultraa kun viikkoja vasta 7 mutta ei ollut suostunut. Sisko oli kuitenkin vain tarkistamassa ettei ollut uusi tuulimuna kun kunnallinen oli kieltäytynyt ultraamasta..
Mullakin olis jäänyt varmasti parempi fiilis jos ei olis tullut tuota kaksossekoilua. Oon käynyt siellä myös 2008, jolloin oli edellinen omistaja. Silloin meni kaikki hyvin ja sain hakemani mielenrauhan, kun oli vuotelua alkuraskaudessa ja km pelko.
 
Äippä, oliko steri helppo? Nukutettiinko? Olitko kipeä? Ollaan nyt jo pohdittu et meän 4 on maximi ja taidan sen sterin haluta.. :)
 
Äippä, oliko steri helppo? Nukutettiinko? Olitko kipeä? Ollaan nyt jo pohdittu et meän 4 on maximi ja taidan sen sterin haluta.. :)
Oli se ihan helppo homma. Nukutuksessa tehtiin ja 1 arpi on muistona. Oisko viikko mennyt että ei enää koskenut. Voin kyllä suositella... ihanaa olla oman kroppansa herra ilman hormoni ehkäisyä, raskautta, imetystä tms hormooni myrskyä! :wink
 
Kannattaa pyytää lähete jo raskaus aikaan jos ootte täysin varmoja! Jos joudut sektioon niin steri voidaan tehdä samalla:wink ja muutenkin pääset jonoon jo...

Joo, oli tästä jo ekassa neuvolassa puhetta. Täytyy ottaa ens viikolla asia uudelleen esiin. Kyllä mä oon itse 100% varma että tää jää viimeiseksi. :) Kaikki neljä rakasta :Heartred
 
Mies ei halunnu et kysytään kenestäkään kumpi tulee joten arvattiin aina.. Eka tiettiin varmaksi kumpi on oli sellaset fiilikset.. Poikia odottaessa mies kuulemma näki musta et odotan poikaa olin viikkoa ennen plussaa niin huono vointinen mut taas tytöistä en ja tottahan se olikin
Se on kyllä jännä miten mies näkee nämä selvemmin :p! Toki ne ikäänkuin tilanteen ulkopuolella, parhailla katsomopaikoilla, näkee koko matsin mitä selkeimmin!
 
Hämmästyin meidän 4v pojan muistista, kun löysi keittiön laatikosta jääpalamuotit ja kysyi "voisitko tehdä näihin vauvalle ruokaa", jäin vaan ihmettelemään että mistä sille voi tuollainen tulla mieleen ja sitten jatkoi "niin kuin siellä meidän vanhassa kodissa" . Raukka pieni kun muistaa tuollaisen vaikka ollut noin 2v4kkk kun oon viimmeisen kerran tehnyt meidän kuopukselle soseita jääpalamuottiin :woot: en oo yhtään ajatellut että tuon ikäisen muistissa voi olla parin vuoden takaisia juttuja :rolleyes: ja varsinkin tuollainen kun itse en ole edes ajatellut että esikoinen olisi huomannut mun tekevän soseita jääpalamuotteihin :hilarious: pienet silmät olleet tarkkana seuraamassa :)
 
Takaisin
Top