Suurperhe kuumeilijat

IMG_20191108_052913.jpg


Vihdoin Pirkanmaalla sataa lunta :Heartred
 
Mun pitää huomenna mennä kaupoille päivällä. Pätkiskakkua ajattelun leipoa ja jotain hyvää suolaista kans. Lahjoja pitää miettiä. Peakin hupparia ajattelin jos en muuta keksi. Lapsiltahan tulee sitten lahjoja ja kortteja läjäpäin. :Heartred
 
Meidän pojille iski flunssa. Ihmeellinen tämä oma selviytymismoodi joka tulee heti kun huomaa lapsen olevan kuumeessa, jotenkin asenne ja jaksaminen muuttuu kuin nappia painamalla :wideyed:
Yöllä annoin kuopukselle särkylääkettä, joka oli niin pahaa että oksensi keittiön lattialle ja altaaseen. Siinä sitten meni jonkun aikaa siivoilessa, ja käytiin suihkussa, ja sit piti vielä poika rasvata, ettei kovin alkais atooppinen iho kutisemaan.
Ja nyt sitten esikoinen oksensi just kun olin tätä viestiä kirjoittamassa, tuli pieni siivous paussi :yuck:

Täällä kans tuli lunta tänään, ihanaa mutta harmillista kun ei tänään viitti poikia pihalle viedä, ettei ainakaan tauti pahene.
Meillä tänään 5v hääpäivä miehen kans :Heartred tos naureskelinkin kun oksennuksia siivosin niin miehelle että "hyvää hääpäivää vaan" :hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Voi ei Rosaliina :sorry: kierron alku on kyllä niin persiistä :/ teet juuri niinkuin parhaaksi näet.

Hento haave, mikä tilanne siellä on? Oletko enää testannut?
En ehtiny testaamaan, menkat alkoi jo dpo12. Nyt kp2. Parisuhteen osalta solmut lähteneet aukeamaan. Kohta viikko levätty rakkaudessa ja läheisyydessä, molemmista tuntuu niinku oltais herätty pitkästä painajaisunesta. Tänään käytiin parisuhdeterapeutilla, mikä oli positiivinen kokemus molemmille. Ajan olin varannut jo kuukausi sitten, mut välillä meni tilanne niin vaikeaksi, etten reilu viikko sit tiennyt joudunko käymään siellä yksin. Yhdessä käytiin, ja ehkä nyt sit saadaan jotain apua. Näin toivon.

Vauvahaaveet kai nyt unohdettava hetkeksi :sad001 Mun psyyke ei kestä enää letroja, ja tuntuu että ehkä niistä ei ole hyötyäkään, jos on munasolut vaan kertakaikkisesti loppu. Toisaalta, kierto hyvin säännöllinen ja kuukautiset & ovulaatio (ajankohta) kuin oppikirjasta. Mut elokuun jälkeen ei oo tuntunu ovisoireita, sen takia epäilen että tuskin on mitään edes kypsynyt saati irronnut :sad001 Ehkä meidän pitää tyytyä toisiimme, ja luopua toiveesta yhteiseen lapseen. Tää rakkaus on meillä kuitenkin niin valtava, koen että se yksistään on jo enemmän kuin mitä olen uskaltanut elämältä toivoa... että kohtaan tällaisen rakkauden. Ehkä se riittää meille.
 
Mä olin jo neulonut tän vuoden aikana sille meidän tulevalle (toivotulle) vauvalle pikkuruiset sukat ja lapaset. Mies toivoi että neuloisin myös pipon, nutun ja housut. Kuinkahan paljon maailmassa neulotaan vauvan sukkia, joille ei koskaan tule käyttäjää, vaikka kuinka toivotaan... :sad001
 
Twisted, ei ole sillä saralla tapahtunut mitään. Kohta 11kk selibaattia. Ei edes enää jotenkin huvita alkaa puuhastelemaan, pelkkä ajastuskin saa jotenkin inhon aikaan. Mehän ollaan oltu yhdessä vasta 5 vuotta, meidän pitäis olla suht tuore pari vielä, mutta..

Hentohaave, ihanaa että saitte asiat miehen kanssa selvitettyä, mutta todella kurja tilanne vauvahaaveiden osalta :sad001 jaksamista!

Marsupilamille hyvää hääpäivää ja nyt sitä hyvää vastustuskykyä peliin :p
 
Marsupilamille hyvää hääpäivää! Ja paranemista :Heartred mä oon ollut semmosen 2 viikkoa jo kipeenä... hiukan alkaa jo korpeemaan:shifty:
Hentohaave, halit! :Heartred jospa joskus vielä sulle vauva suotais...
metsätähti, i feel you! Korpee tälläkin osa-alueella:shifty: Kaipa siitä edellisestä kerrasta alkaa olla jo kk... hitsin pihtari toi ukko! Muutenkin tuntuu tää parisuhde enemmän taakalta kuin hyvältä... ei ole läheisyyttä, puhe yhteyttä... ei ole mitään... uutena vuotena tulee 11 vuotta yhdessä täyteen...
 
Ei hitto miten positiivista tekstiä tossa edellisessä:hilarious:
Jotain positiivista, lapset on suht terveenä ja leivottiin siirin kaa päivällä pipareita kun muut oli muualla:rolleyes: (kerhossa,eskarissa, koulussa ja päikkäreillä)
 
Hentohaave, ihanaa että saitte asiat miehen kanssa selvitettyä, mutta todella kurja tilanne vauvahaaveiden osalta :sad001 jaksamista!
Kiitti! Eilen illalla mun mies taas kerran mietti, että jos oltais tavattu nuorena, vähän yli parikymppisinä, niin meillä olisi varmasti jo seitsemän lasta... olin ihmeissäni, että olisko hän oikeesti halunnut niin monta lasta... no, ehkä vähän laski leikkiä kuitenkin. Mutta miehellä ei siis ole omia lapsia. Ja nää mun omatkaan ei ole enää ihan pieniä, kun nuorin on jo 12v. Mutta ei me ehkäisyä käyttöön aiota ottaa. En vaan oikein usko, että enää tärppäisi vahingossa, kun ei ole tärpännyt yrittämällä ja oikealla ajoituksellakaan :sad001 Ja edelleen meillä on se 120km välimatkaa, niin ei välttämättä osu ajoitus kohilleen, jos ei edes yritetä. Jos asuttais samassa osoitteessa, ei olis ongelmaa, koska seksiä meillä on lähes joka päivä. Ei kovin usein jää välipäiviä. Mutta missä ne mun munasolut on???
 
Ahdistaa, pojilla perjantaista asti kuumetta 37, ja nyt esikoisella ihan ääni käheä. Itsellä kans tänään kurkku kipeä. Keskiviikkona olisi ru.. päästäänköhän vaan sinne, ei varmaan ainakaan kahdestaan miehen kans jos ei pojat nyt parane, kun ainut paikka johon voidaan pojat viedä siksi aikaa, siellä on myös lapsia, niin tuskin haluavat ottaa tartunta riskiä :confused:
Ja tämäkin oma vika kun otin viimme viikon keskiviikkona meille vieraita joilla oli ollut jo pitkään nuhaa, ajattelin että vaikka meidän poikiin tarttuis niin kerkeävät jo viikonlopun aikana parantumaan :bored: :facepalm:
 
Oh No :sad001 No, toisaalta sen voi käydä yksin jos ei oikein muuta oo. Voiko vielä siirtää vai tuleeko sulla viikot vastaan?
 
Ahdistaa, pojilla perjantaista asti kuumetta 37, ja nyt esikoisella ihan ääni käheä. Itsellä kans tänään kurkku kipeä. Keskiviikkona olisi ru.. päästäänköhän vaan sinne, ei varmaan ainakaan kahdestaan miehen kans jos ei pojat nyt parane, kun ainut paikka johon voidaan pojat viedä siksi aikaa, siellä on myös lapsia, niin tuskin haluavat ottaa tartunta riskiä :confused:
Ja tämäkin oma vika kun otin viimme viikon keskiviikkona meille vieraita joilla oli ollut jo pitkään nuhaa, ajattelin että vaikka meidän poikiin tarttuis niin kerkeävät jo viikonlopun aikana parantumaan :bored: :facepalm:
Mun on pakko kysyä kun en ymmärrä: ru? Siis mihin te ootte menossa?
 
RU= Rakenne Ultra:wink
Paranemista sinne marsupilami! Täällä ollaan oltu kanssa räkätaudissa piiiiiiiiiiitkään... tai noh minä siis! Yskittää ja ääni lähtee... ärsyttää:bored:
 
Joo rakenneultraan siis :happy: niin pitkä sana että helpompi lyhentää :hilarious:
Mä en yksin haluaisi lähteä lipsuttelemaan tuonne autolla 70kilometriä, en tykkää ajaa, enkä luota omiin ajotaitoihinikaan huonollä säällä :rolleyes: ja mies tietysti haluaa kovasti mukaan.
Nyt sitten tämä perhe jolle oltais pojat viety, ilmoitti että heillä on kihomatoja.... :wtf: kyllähän nyt vastustaa! Ei nyt sinne sitten varmaan viedä noiden matojen takia.
Tänään rv21+1, en tiedä milloin viimmeistään rakenneultra pitää tehdä, ja kuinka täällä päin saa uusia aikoja :confused005 ja onko se enää mahdollistakaan kun aika pitää peruuttaa 48h aiemmin tai tulee "sakkoja"
 
Hyiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! Matoja :nailbiting::yuck: eskarissa niitä oli jonkin aikaa taaksepäin ja koulussa oli täitä... vältyttiin molemmilta (kopkop puuta) :shy:
Toivotaan todenteolla että teillä marsupilami tervehdyttäis ja vältyttäisiin loisilta! Toivottavasti pääsette menemään ja tsempit ultraan:) tuuhan kertoo mitä siellä näky:wink
 
Huh, näillä näkymin pojat pääsee kaverille siksi aikaa että käydään ultrassa. On vaan vieras paikka pojille, mutta toivottavasti jäävät suosiolla, ainakin tää kaveri ja lapset on jo tuttuja pojille niin helpottaa asiaa :rolleyes:

Heräsin yöllä klo4 aikaan, ja tuskailin kurkkukipuni kanssa ja tunnin pyörimisen jälkeen kävin ottamassa särkylääkkeen, joka kai auttoi kun sain unen päästä kiinni jossain kohtaa. Ei siis ole mulle tullut vielä immuniteettiä lapsien flunssiin :shy:
 
Mie kävin eilen neuvola lääkärissä. Ja kaikki oli hyvin. Ultralla katottiin ja sieltä löytyi yksi eläväinen ihmisen alku. :happy: Jotenkin on itsellä vieläkin epäuskoinen olo. Kun mie oon ollut niin varma että ei ole mitään tai ei ainakaan mitään elävää. Nyt sitten vaan ruvetaan odottamaan seuraavaa ultras joka on 2-3 viikon päästä. :nailbiting:
 
Takaisin
Top