Suurperhe kuumeilijat

Mie kävin eilen neuvola lääkärissä. Ja kaikki oli hyvin. Ultralla katottiin ja sieltä löytyi yksi eläväinen ihmisen alku. :happy: Jotenkin on itsellä vieläkin epäuskoinen olo. Kun mie oon ollut niin varma että ei ole mitään tai ei ainakaan mitään elävää. Nyt sitten vaan ruvetaan odottamaan seuraavaa ultras joka on 2-3 viikon päästä. :nailbiting:
Oi että, ihanaa! Onnea! Koska sulla on laskettu aika?
 
Onnea hyvistä uutisista.

Taalla ollut tulehduksia ja astma piristämässä elämää. Vihdoin ohi. Nyt odotan perjantaita että pääsen käsiksi töihin taas kun asiakkaalta tulossa tilaus pitkän tauon jälkeen inshaAllah. Lisaksi yritän kovasti saada kansainvälisesti jalkaa koulujen oven väliin että pääsisi valmentamaan opettajia.
 
Nyt sitten siellä minne oltais pojat viety, niin sielä yksi lapsi kuumeessa... :arghh: ei voi olla totta, että joudun yksin meneen ultraan.... :sad010
 
Nyt sitten siellä minne oltais pojat viety, niin sielä yksi lapsi kuumeessa... :arghh: ei voi olla totta, että joudun yksin meneen ultraan.... :sad010
Harmillista jos kovasti toiveissa ollut yhdessä mennä.
Mutta jos yhtään lohduttaa, niin on tässä viimeiset kolme raskautta mennyt yksin kaikki tutkimukset läpi.. Ihan käytännön syistä. Toki meille se on ollut ok vaihtoehto että sinänsä eri tilanne.
Parasta ultratulosta teille toivoen!
 
Harmittaa senkin takia että nämä on niitä ainuita hetkiä kun ollaan voitu mennä kahdestaan, kun oon muuten niin huono pyytään ketään lapsenvahdiksi, jos ei ole oikein kunnon syytä. Pitääs siihenkin opetella että muulloinkin voi apua kysyä, jospa sitä vaikka tammikuus menis synttäri lounaalle miehen kans kahdestaan :p sitten taas kun on vauva niin en malta sitä ainakaan vuoteen jättää kellekkään :rolleyes:
Ja miestä toki harmittaa ettei pääse ultraan kun on muissakin ultrissa ollut, ja onhan se varmaan vielä tärkeämpi miehelle näkemisen kannalta kun itselle, kun itse kummiskin tunnen potkuja monta kertaa päivässä.
Ja itellä heti kauhu kuvia että tietty nyt kun sinne joutuu yksin niin sieltä tulee jotain huonoja uutisia :bored:
 
Ja itellä heti kauhu kuvia että tietty nyt kun sinne joutuu yksin niin sieltä tulee jotain huonoja uutisia :bored:
Kauhukuvat kuuluu elämään! Mä oon joka kerta ennen ultraa sanonut että sitten kun saan niitä huonoja uutisia, niin mut on paras tulla sitten hakemaan, etten aja sillalta alas tms.
Pidetään sormet ristissä sulle! Sama tulos se on väkimäärästä riippumatta:smiley-angelic003!
 
Rakenneultrassa kaikki hyvin :Heartred pieni kääntyi lopuksi selkä mun vatsaan päin niin ettei saatu kunnon kuvia, ja sukupuolikin jäi vielä arvoitukseksi :rolleyes: harmi kun ei heti ottanut kuvia, kun oli kasvot mun vastaan päin, ja silloin olisi näkynyt haarusvälin sisältökin, mutta kun jätettiin ne asiat viimmeiseksi niin vauva päättikin sitten kääntää jo meille selkänsä :hilarious:
 
Mä en aio ees kysyä :angelic:

Tää tulee oleen eka ja ainoa raskaus kun sukupuoli jää arvoitukseksi. Mies kysyy mut ei saa paljastaa mulle asiaa :) Sanoin anopille saman, et mies kysyy mut ei paljasta kenellekään ja anoppi vaan tokas et "kyllä muuten paljastaa". Vitsi et otti kupoliin tollainen kommentti.. :finger:

Mä sanoin miehelle et perkele jos paljastaa niin ei tarvi tulla synnytykseen. Enkä aio vierailla anoppilassa eikä me oo tervetulleita meille ennen synnytystä koska ne saakeli paljastaisi sen mulle vahingossa tai "vahingossa"..

Hienoa Marsupilami et kaikki hyvin. Mulla nt ultra perjantaina :Heartred huomenna jo 12+0. Aika nopeaa menee aika :facepalm::smiley-bounce012
 
Hienoa etta kaikki hyvin siella.

Tsemppia kaikille muillekin.

Taalla menkat alkamassa ja sen huomaa kun mielialat heittelee. Kierto venynyt ihan oudoksi km:n jalkeen 36-x kun ennen oli 32 muistakseni.
 
Nt-ultrassa kaikki hyvin ja normaalisti :Heartred
 

Liitteet

  • IMG-20191115-WA0015.jpg
    IMG-20191115-WA0015.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 231
Ihanaa twisted, onnea! :happy:

Mä oon jo harkinnut ultraan yksityiselle menemistä, mutta tulisi maksamaan semmosen reilu 200€, niin taidetaampa jättää käymättä :rolleyes: olisi vaan ollut niin ihana päästä näkemään 4Dnä ja saatu kuvia ja ehkä sukupuolikin selville, vaikka mä oon toisaalta jo tykästynyt ajatukseen että se on sitten yllätys synnärillä kumpi sieltä tulee :dummy1::dummy:
Ajatus on kyllä avoin molemmille, vaikka kovasti uskon tämän olevan tyttö, pitää vaan sitä ajatusta jarruttaa ettei sitten synnärillä järkyty jos tulee poika :p
 
Takaisin
Top