Suurperhe kuumeilijat

Siis mulla alko kmvuoto 10.8 ja oletin kk alkavan siitä 28 päivän päästä. Oletin siis että 8.9 alkaisi menkat. Kuitenkaan ei kuulunut ja tein negoja negojen perään.

Tänne kirjoitin ennen oletettuja menkkoja että järkyt limat iski. 16.9 eli kp 37 sain aivan hailuraisen viivan testiin jolloin siis ovulaatio olikin noin parisen viikkoa myöhässä :)

Ja tunnen ovulaation hyvin, limat muuttuu ja repeilee alavatsalla.

Aloin pillittää ultrassa., olihan se uskomatonta, nähdä pieni oikeasti siellä villisti heilumassa :Heartred

Toivon teille jokaiselle yrittävälle tätä tunnetta pikaisesti :Heartred

Mun paras ystävä oli mukana tässä ja kyllä tuntu pahalta hänen puolestaan, kun he haluavat vauvaa kovasti miehen kans mut mies sairastaa syöpää eikä kunnallinen antanut hedelmöityshoitoja miehen siittiöistä jotka on pankissa tallessa ennen hoitojen aloitusta. Tiedän kuinka häntä riipii tämä, mutta silti on tukena :Heartred
 
Ihanaa Twisted! Tosi paljon Onnea! :Heartred

Tervetuloa Freya88!

Mulla dpo 7.. väsymystä, muutama menkkamainen juilinta mutta ei muuta..eli vaikea sanoo vielä mitään..
 
Mulle olis nyt hyvät neuvot tarpeen. Nyt kp23/8DPO. Raskaustestejä mulla ei ole, en oo ostanut kun tää parisuhdekin taitaa päättyä omaan mahdottomuuteensä ennen pitkään. Mies on ollut viikon kotonaan, ei edes yritä kommunikoida mun kanssa mistään. Tää on ollu tällasta jo pirkään... Hermot alkaa olla loppu, eikä mulla kai ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa se suhde ja siirtyä elämässä eteenpäin.

No nyt oon testannu ovistestejä kolmena päivänä, että saan nekin kulutettua pois. Viiva on vahvistunu kolmessa päivässä jonkun verran... voi luoja, en kai mä NYT sitte ole raskaana!!?? Voiko FSH nousta luteaalissa niin vahvaksi että alkaa tulla selvä viiva tikkuun? Pitääkö mun lähtee ostamaan nyt raskaustestejä - nyt kun en VUODEN YRITTÄMISEN JÄLKEEN haluakaan enää lasta sen ihmisen kanssa..
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon 170cm, mies 193. Tyttö ihan kohta 11v, pituutta lähes 150cm. Ei ole vuosiin istunut missään istuimessa. Poika 8v, pituutta lähes 140 cm, ei istuinta pitkään aikaan. Kuopus 6v, pituutta n. 125 cm, koroke on.
 
Ehkä mä panikoin turhaan. Nyt 9 dpo ja aamulla ei tullu ku ihan hailu viiva testiin. Siis ovistestiin. R-testejä en nyt viitsi edes enää ostaa, eiköhän ne menkat ala ihan kiltisti ja ajallaan kuitenkin. Niinku tähänkin asti. Nyt vaan on eka kerta yli vuoteen kun mä TOIVON että ne alkaa :sad001 No, tälleen tää elämä kuljettaa. Ehkä mulle on jo annettu riittävästi onnea kun oon saanu noi neljä aikaan. Miehen lapsettomuudesta se mun toivekin tällä kertaa lähti, ja nyt jos/kun ei oo enää sitä miestä, niin ehkä mä oon onnellnen näistä lapsista jotka mulle on annettu. Isoja jo, mutta niin rakkaita kaikki.
 
Dpo 12 ... koitan valmistautua menkkoihin ettei pettymys olisi niin suuri..
Oireita ei ole oikein raskauteen eikä menkkoihinkaan. Varmaan aamulla alkavat mun tuurilla niinku viimeksi oletetun dpo 12 jälkeisenä päivänä..
Nyt jos olis testi niin käyttäisin..

Näin muuten viime viikolla tuttavan vauvan. Mutta toisin kun luulin, mulla ei tullukka sellasta kauheeta vauvakuumetta. Mietin että jaa jaksaskos enää tollasen pikkukäärön kaa valvoa että apua :nailbiting: mut en tosin voi kieltää etteikö ollut söpö! olihan se! :rolleyes:varmaan itsesuojelua nuo mun mietteet ja tunteet kun itsellä just piinapäivät.. ettei sitten pettyisi, jos ja kun ei tärpännyt tällä(kään) kertaa.
oon pohtinu asioita mitä kaikkee voin tehdä kun nyt ei ole meillä vauvaa. Yrittänyt miettiä kaikkea positiivista.. mulla noi olemassa olevat ihanat :happy:
Ja tiedän et tulee hetkiä kun kaipaan ja haaveilen sitä pikkuista kääröä syliini... katsotaan nyt kuinka tässä käy! ainaki talletukset osu kohdilleen tässäkin kierrossa!
 
Täällä on lunta ja pakkasta. Saa nähdä sainko haluamani, kerralla pysyvä lumi :woot: saisi vaan tulla jo lisää :happy:
Jouluvaloja pitäis laittaa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Mies saa ainakin pihalle laittaa. Ei olla vielä saatu valittua paikkaa niille, kun viimme vuonna ne oli vähän huonossa paikkaa.

Hentohaave, tsemppiä tilanteeseen :Heartred

Rosaliina88, äkkiä kaupasta testiä! Toivotaan plussaa :Heartred

Mulla tänään rv20+2, eli yli puolen väli jo :Heartred :dance008 ens viikolla ru, jännittää, onneksi aika tuntuu menevän nopsaan :nailbiting:
Tänään esikoisella silmälääkärille aika, kun 4v neuvolassa kaukonäkö oli huono. Tuntuu tyhmältä jos ton ikäiselle pitää silmälasit hommata, kun arjessa en ole edes huomannut etteikö näe kauaksi. Erottaa kummiskin että onko puussa punatulkku vai muu lintu, niin mun mielestä ihan riittävää :rolleyes: o_O Huono lähinäkö olisi enemän ongelma jo tämänkin ikäisellä.
 
Täällä on lunta ja pakkasta. Saa nähdä sainko haluamani, kerralla pysyvä lumi :woot: saisi vaan tulla jo lisää :happy:
Jouluvaloja pitäis laittaa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Mies saa ainakin pihalle laittaa. Ei olla vielä saatu valittua paikkaa niille, kun viimme vuonna ne oli vähän huonossa paikkaa.

Hentohaave, tsemppiä tilanteeseen :Heartred

Rosaliina88, äkkiä kaupasta testiä! Toivotaan plussaa :Heartred

Mulla tänään rv20+2, eli yli puolen väli jo :Heartred :dance008 ens viikolla ru, jännittää, onneksi aika tuntuu menevän nopsaan :nailbiting:
Tänään esikoisella silmälääkärille aika, kun 4v neuvolassa kaukonäkö oli huono. Tuntuu tyhmältä jos ton ikäiselle pitää silmälasit hommata, kun arjessa en ole edes huomannut etteikö näe kauaksi. Erottaa kummiskin että onko puussa punatulkku vai muu lintu, niin mun mielestä ihan riittävää :rolleyes: o_O Huono lähinäkö olisi enemän ongelma jo tämänkin ikäisellä.


Jos kaukonäön viat huomataan ajoissa, ne voi laseilla jopa korjaantua, siksi ne lasit laitetaan jo ihan pienille :) Näkö voi myös huonontua ilman laseja :)


Meillä on valoja ulkona jo. Sisälle oon tähdet laittanu ja muita koristeita aina isänpäivän jälkeen :)

Kävin tänään vanhalla työpaikalla. Keskeytin opintovapaan ja 2.12 meen sit takas hoitajaksi. Tosin torstaina meen yhden aamun heittää arvionti- ja kuntoutusosastolle. Pitää haalia palkkaa kasaan tulevaa äitiyslomaa varten. :D opinnot jää, mut harmi, that's life. En saa itseäni edes poissaolevaksi joten menetän oman opiskelupaikkani. Opiskelen sit äitiyslomalla koodariksi. Pari vuotta aikaa :)

Ootteko joululahjoja ostellu? Mä kävin ostaa keskinmäiselle kaks kun ne oli niin selvät ja Verkkokaupassa oli niitä vielä. Siellä on muutenkin halvimmat Legot niin suosittelen sieltä hakee legoja :) tai tilaa.

Sit tilasin kaks kirjaa Antikvaarista, esikoisellr yhden ja keskimmäiselle yhden. Ja tilasin myös esikoiselle jonglöörauspallot kun on kiitä toivonu :)

Paljon tulee taas rahaa menee, mut meillä kaks vanhinta tämän joulun isällään, ovat 5 päivää reissussa, joten en montaa lahjaa heille osta, kun isänsä ostaa kans muutamat. En halua hukuttaa lapsia lahjoihin. Esikoiselle annan jo aineettomia lahjoja, ajattelin ostaa 4 leffalippua ja sit laitan ne kirjeisiin jossa se saa kutsua mut leffailtaan, varataan jo valmiiksi parit leffapäivät kaksin. Tokalle ajattelin laittaa kans lahjakortin kun meidän lähikylpylä rempataan, niin mennään sit kaksin sinne kun avataan.

Miehelle ostin isänpäivälahjaksi partaessun. Laitetaan siis leuan alle ja peiliin kiinni sellaisilla imukupeilla ja kun ajaa partaa niin ne karvat menee sinne essuun eikä aina lavuaariin :D ne nimittäin ei siivoudu miehen toimesta pois :D
 
Mie oon ostanut ekat joululahjat jo keväällä. Mul on nyt ollut pari vuotta jo sellainen tapa et ostan joululahjoja pitkin vuotta alennuksesta. Saa säästettyä silleen aina vähän rahaa, eikä tarvi kaikkia ostaa sit kerralla.
Jouluvaloja ei oo tullut viel laitettua päälle vaik ne jo valmiina terassilla on.

Eilen kävin ekassa neuvolassa. Eihän siel kyl muuta tehty kui än juteltu ja täytetty niit tietoja.
Ens maanantaina ootan jännityksellä kun silloin ois se lääkäri jossa päästään kattoo ultraan kans tilanne.
 
Oli esikoisella hajataittoakin ja tarvitsee lasit. Lääkäri alkoi selittämään, ennen kuin kyseenalaistinkaan lasien tarpeellisuutta niin sitä että "natiaisten" pitää nähdä mahdollisimman hyvin että aivot kehittyvät näkemisen kannalta oikein. 10vuotiaana aivot lukkiutuvat tolle kehitykselle ja silloin ei enää asialle voi mitään. Esikoinen oli pettynyt kun ei heti laseja saanut :joyful:
 
Joo on jouluvaloja. Ja pari lahjaakin jo on, tosin ei omille vaan kummilapsosille. Puuttuvat lahjat pitäisi koittaa ostaa omille lapsille. Aika vähällä lahjamäärällä mennään.

Dpo 13... se testi jäi ostamatta tänään..
No odotellaan tuleeko ne menkat sieltä. En ainakaan sorru testaa liian ajoissa kun ei ole millä testata:grin
Oireita ei niin mitään... vielä ainakaan.
 
Kp 1 :smiley-angry017
Nyt tuntuu että haluan taukoa kaikilta vauvapalstoilta ym ja yrityskin voi olla jäissä nyt loppuvuoden ajan ainakin. Pää ei kestä joka kuukausi tätä samaa.
Kiitän lämpimästi kaikkia mua tukeineita täällä :Heartred
Tuun kertoo kuulumisia jossain vaiheessa.
Tsempit ihan jokaiselle ! :love7
 
Kp 1 :smiley-angry017
Nyt tuntuu että haluan taukoa kaikilta vauvapalstoilta ym ja yrityskin voi olla jäissä nyt loppuvuoden ajan ainakin. Pää ei kestä joka kuukausi tätä samaa.
Kiitän lämpimästi kaikkia mua tukeineita täällä :Heartred
Tuun kertoo kuulumisia jossain vaiheessa.
Tsempit ihan jokaiselle ! :love7
I feel you :sorry::Heartred
 
Voi ei Rosaliina :sorry: kierron alku on kyllä niin persiistä :/ teet juuri niinkuin parhaaksi näet.

Hento haave, mikä tilanne siellä on? Oletko enää testannut?

Mitenkäs muiden tilanteet?

Isänpäivä lähestyy, mitäs teidän miehet saa isänpäivälahjaksi? Meillä lapset on tehneet kortit kerhossa ja ostin miehelle pitkävartiset kumisaappaat ja dadman kahvipaketin. Piti vielä ostaa oksasakset, mutta niitä ei harmiksi löytynyt minimanista. Että käytännölliset lahjat tänä vuonna:joyful: lisäksi leivon pullaa hänen toiveestaan.
 
Kuulostaa hyville lahjoille. Meillä kans lapset askarrellut ja mä ostin sen partaessun :)

Mites Metsätähti, onko ollu seksiä tai edes puhetta siitä?
 
Takaisin
Top