Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos, toivotaan juu, ei tää touhuilu enää mitään helppoa ole, hyvä että tämänkin verran saa aikaan. suotuisin ajankohta on aamuyö, kun pienemmät lapset ei ole vielä heränneet ja teinit ovat jo menneet nukkumaan :hilarious:
 
Jep ja pisteenä iin päälle mies reissuhommissa, miten ihmeessä me saatiin nelonen aluille silloin kertalaakilla :O
 
Hei kaikille uusille ja vanhoille

Plussatuulia, odottajien tsemmausta ja vauvan tuoksua teillä kaikille.

Meillä neljäs tulossa, luultavasti tyttö
Aikaisemmat lapset siis 3/12 tyttö, 1/14 tyttö ja 5/15 poika.

Sokeritestauksen paastoarvo oli koholla, joten nyt sitten ollaan mittailla niitä.
Kaiken lisäksi oma sairauteni muistutteli itsestään ja viime viikolla tulikin testattua sairaalan sänkyjä pari yötä. Saamani lääke nostatti sokeriarvoja. Päänsärkyä potien menikin pääsiäinen ja sokeritkin laskivat.

Siskonpoikaa olen ihastellut ja malttamattomana odottelen oman syntymistä. Kovasti potkiskelemaan etenkin silloin, kun huomaa saavansa äidin huomion kokonaan itselleen.

Perjantaina ylimääräinen ultra, liittyen lähinnä sairauteeni, mutta näkeepä samalla minkä kokoinen vaaveli on
 
Nyt kävikin niin että päästiin kumminkin tallettelemaan vielä eilenkin :dance011eli kyllä pitäis olla veijareita hollilla koko aika, oireita ei kyllä oo kummemmin et en tiedä, oisko ovis ollut jo su- ti välillä, silloin munikset kipuili. Se meinaisi, että lyhyt kierto tästäkin tulossa.
Kp15/25-30

Tsemppiä sinisiipi loppuraskauteen, kuis pitkällä taas olitkaan?
 
Sairastan ms-taudistani, tämä on ensimmäinen raskaus missä oirehtii raskauden aikana. Muuten on pysynyt aisoissa. Sain syksyksi kontrolliajan, jos pitäisi tietää aloitan lääkityksen vai en. Tämän hetken ajatuksena on, etten aloittaisi, haluan vielä lapsia

Mieheni näki nyt todellisuudessa tautini yhden pahenemisvaiheen ja sen miten vaikuttaa kaikkeen, ei ole nähnyt ennen tätä. Ei ainakaan ole sanonut mitään, kun olen kysellyt. Ainut mikä häntä vaivasi oli se, kun joutui heräämään lasten kanssa aamulla aiemmin ylös
Tuosta lääkkeen aloituksesta ollaan vähän keskusteltu, hänen mielestään sen voisi aloittaa.
Tuosta lääkkeestä, jota sain sairaalassa ei pitäisi olla mitään haittaa vaavelille, päinvastoin keuhkot kypsyvät.

Tänään tuli 32 rvko, laskettu aika 21.6.
 
Oletko kauan sairastanut MS:a? Se on kyllä sellainen jota ei aina voi ennustaa mutta mä toivon että siellä jatkuisi mieluiten lääkkeettömänä ja hyvänä aika <3 Hyvällä sulla on viikotkin jo, monesko teille siis tulee? :)
 
17 vuotta olen sairastanut...oireita tulee ja menee, mutta niiden kanssa olen jo oppinut elämään

Tämä on neljäs Miehelle totesin tänään, että sillä on 8 viikkoa aikaa hankkia auto, mihin kaikki mahdutaan. Talo tuskin on samassa ajassa valmis
 
Oho, olipas täällä paljon tekstiä :)

Täällä menossa rv29 ja oikeastaan ihanaa aikaa, liitoskipuja ei ole eikä supistelekaan yhtään. Pahoinvointia on päivittäin muttei kokoajan ja oksentaa saa vielä useampaan kertaan mutta ei ihan joka päivä, jes! :grin Ihan hyvät fiilikset vaikka aika vaan tuntuu menevän niin hitaasti...

Oi vitsi äippä, sähän pääset kohta synnyttämään! Toivottavasti ei tarvi sinnitellä enää kauaa :)

Ja tervetuloa uusille :) Mulla on raskausdementia kun jotain piti varmaan vielä kommentoida vaan en muista että mitä... :grin
 
Tilda joo ei tarviis kun viikon hautoa niin sit oltais täysaikasia;) tänään poksuu rv 36<3 kyl olisin ihan valmis synnärille...
Sinisiipi, toivottavasti ms pysyy aisoissa ja saisit nauttia raskaudesta:)
Tilda jospa sua ei koko raskaus aikaa oksettais... ja dementiaa on täälläkin havaittavassa, jos ei menoja tms oo ylös kirjattu niin se unohtuu:D
 
Sinisiipi, tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka, oot sitkeä nainen :)

Tildalle tsemppiä kohta vikat 10 viikkoa, ei paha enää <3

Ja Äippä, kohta se beebi tulee, toivottavasti omia aikojaan, onko sulla muut tulla spontaanisti?

Arvatkaas minne me mennään tänään, autokaupalle, koeajaa 7-paikkainen Carens ;) mies oli ihan tohkeissaan lähdössä :P
 
Twisted joo kaikki on käynnistynyt itsekseen kun aika on;) sitä innolla odottaen...
Mä muistan ton miehen "pikku poika" innostuksen, mun mies oli samanlainen kun käytiin mulle koeajamassa toi transporter:D kuin pikku poika joulu aamuna<3 Toivottavasti auto on mieluisa:)
 
Eilen se sano että ei oo varaa vaihtaa kun jään kh-tuelle mut sillä on kesäkuussa palkkaneuvottelut :D
 
Joo on sieltä jotain tulossa lisää. Se aiko mennä sinne sanoo että vaimolla tippuu tulot elokuussa 850e. Ei aikonu muuhun tyytyä :D haha :D noiden firmassa nostetaan palkkaa 2 kertaa vuodessa jos hoitaa hommansa. Ei paljon meikän alalla, oon lähihoitaja :D
 
No eipä noi munkaa alalla kovin nouse (baarimestari/vuoropäälikkö) o.O mies onneksi sai vast ikään ylennyksen ja sen myötä palkka nous hiukan (n2€/h +lisät) mut eipä tässä rahaan hukuta ja kaikki kyl menee mikä tulee... duunarin arkea:p
 
Kiitos tsempeistä

Eilen oltiin äitiypolilla, kaikki oli muuten ok, mutta oli kuulemma liian laiha ( pienikokoinen). Painoarvioksi saatiin nyt 1650g, no hän on pienempi kun isot sisaruksensa, mutta isompi kun serkkunsa syntyessään. Itse en ole huolissani niin kauan kun tunnen liikkeet.
Saatiin uusi aika 22.5. Sokereita sanoi sen verran, että ovat hyvät ei tarvi mitata, kun 2x/ vko, muutenkin mittaan vain 3x/vko.

No, katsotaan mitä terkkari sanoo ensi viikolla.
Täytyy muistaa samalla varata nuoremmalle neuvola-aika, vielä muistan tämän

Meillä mies on vain katsellut sopiva autoja, mutta ei vielä koeajanut yhtään.
 
No hyvä että kaikki ok. Kerkeehän vauva siellä kasvaa vielä :)

Me ei ihan vielä kauppoja autosta tehty, tarjouksen laittaa myyjä. Mies oli aika nihkeellä tuulella johtuen et kun jään tosiaan kh-tuelle mutta mutta. Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon :D
 
Me vaihdettiin jo autoa vaikka raskaana en nyt sitten olekaan.

Itse tässä ovista odottelen, mutta en tikuta. En vain jaksa siihen alkaa. Limat alkaa olla sellaset että kyllä se kohta sieltä tulee. Tänään kp 12/28-34.

Nuorimmainen täytti eilen kolme joten liki 4v tulee ikäeroksi jos kohta ollaan raskaana. Kolmevuotta sitten oli vähän erilainen vappu kun olin laitoksella :)
Nyt on simat valmiina ja munkkitaikina kohoamassa.
 
Takaisin
Top