Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Emmiellelle varovaiset onnittelut ja tarrasukkia <3

Äippä, onko tässä välissä ollut flunssaa ym? Voihan toki olla reaktio rokotteestaki, onko aiemmin reagoinut? Seuraile tilannetta että paheneeko ja ota yhteys neuvolaan :)

Flunssa ei just nyt oo tai oli pari viikkoa taaksepäin. Viikko sit oli myös vauvarokko... tää oli eka MPR rokote, joku muukin näistä sai kunnon tuhkarokon siitä piikistä! Miten sisu on kyllä iloinen pikku höppänä kuin aina ennenkin:)

Tervetuloa kesäkuisiin!

Äippä, voi olla rokotteesta tai sitten voi olla muuta, seuraile :)

Meillä tuli keskinmäiselle siitä 6v mpr tehosteesta ihan sairaan huono olo viikon päästä. Oksenteli ja nosti kuumeen vuorokaudeksi

Tervetuloa kesäkuisiin!

Äippä, voi olla rokotteesta tai sitten voi olla muuta, seuraile :)
Mie kävin siel vähän kurkkimas mut en ihan viel uskalla liittyä. Oottelen viel vähän aikaa. :happy:

Helena80: meillä taitaa olla melkeen yhtä paljon yrityskuukausia ... uskotaan siihen, että meidänkin vuoro tulee vielä plussata :happy:

Mulla menossa yk 10, nyt piinapäiviä viedään...

Mä oon päivystyksessä. Vti oireet on niin kovat että tulin antaa näytteen. En uskalla ottaa mitään riskiä että omalla toiminnalla aiheutan keskenmenon. Rasittava hoitaja vaan sanoi että "ei vti aiheuta keskenmenoa." meinasin sanoa et lue käypää hoitoa, niin kaikki infektiot voi aiheuttaa keskenmenoa, kohtukuolemaa, ennenaikaista synnytystä ja sikiön kehityshäiriöitä. Että vitsi kun pitää aina vääntää vastaan :(

Mä oon päivystyksessä. Vti oireet on niin kovat että tulin antaa näytteen. En uskalla ottaa mitään riskiä että omalla toiminnalla aiheutan keskenmenon. Rasittava hoitaja vaan sanoi että "ei vti aiheuta keskenmenoa." meinasin sanoa et lue käypää hoitoa, niin kaikki infektiot voi aiheuttaa keskenmenoa, kohtukuolemaa, ennenaikaista synnytystä ja sikiön kehityshäiriöitä. Että vitsi kun pitää aina vääntää vastaan :sad001
Voi ei. Olipa ikävä hoitaja. Mulla supistelee nyt 32. rv ja virtsanäyte piti eilen viedä päivystykseen, kun lääkäri sanoi että se yksi yleisimmistä syistä ennenaikaiseen synnytykseen. Miksei km aiheuttaisi samalla lailla... Tsemppiä! :Heartred

Huomaa jokseenkin näin meillä et on syksy tullu ku kaikki pitää saada valmiiks talvea varten ja myöskin siitä että joka paikkaan pitäis keritä mut ku ei oo päivässä enempää tunteja No mut talvi himpun rennompaa ehkä... Kuiteskin niin ihanaa ku voi kynttilöitä polttaa takas sakin kun näyttää niin ihanalta pimeällä... Ootteko syksy ihmisiä? Ite tykkää eniten lämpimästä mut just pimeessä siks noiden kynttilöiden ja muiden valojen polta isien takia niin ja joulu on sit taas ihan erikseen se on niin ihanaa aikaa

Helena80: meillä taitaa olla melkeen yhtä paljon yrityskuukausia ... uskotaan siihen, että meidänkin vuoro tulee vielä plussata :happy:

Mulla menossa yk 10, nyt piinapäiviä viedään...
Yk10, täälläkin..kp8. Hotellireissulla ei päästy petipuuhiin. Ensin oli ohjelmaa kaveripariskunnan kanssa, sitten valvottiin niin myöhään, et nukahdettiin heti, ku huoneeseen päästiin. Aamulla nukuttiin lähes aamupalan ohi ja sitten olikin jo poistuttava
hotellista. Mies haluaa vaihtelua kotioloihin, mut sit reissun päällä ei ehdi tai jaksa kuitenkaan. Hän sitten totes, et no, kotona on ihan hyvä puuhailla. Mua jäi itseä harmittamaan häntä enemmän, vaikka hänen toive se oli. Ovis tosin ei ole ihan kulman
takana, mutta olisi kiva silti pitää edes se 4-5 päivän välein tahti, mikä meillä yleensä on. Taitaa mennä taas yötouhuiluksi :hilarious:

Tsemppiä Helena ! :):Heartred
Mulla dpo 11. Oottelen menkkoja torstaina saapuvaksi. Elleivät kurvaa jo aiemmin.. olo on ettei plussaa tuu nyt(kään). Oireita kun tulisi ees.. noh toivoa on niin kauan kun menkkoja ei näy!

Syksyssä on hyviä puolia minun mielestä monia: ihana luonto, puolukat ja sienet, ruska... pimeät illat ja kynttilät :Heartred
Ennen talven tuloa kesän jälkeen ihan mukavaa aikaa. Paitsi räntäsade ja tuuli..

Onnea plussanneille.

Pikkuvarpaat tuo kuulostaa maatilalta tai perhepaivahoidolta. Kyllä sinä jotain keksit mikä ei vaadi paljoa jaloilla oloa.

On: täällä dpo 15 ja yöllä näin unta positiivisesta testistä. Kun ei viittaisi keskenmenon tällä kertaa. Joka keskenmenoa olen nähnyt unen joka toteutunut. Tosin sama raskaudessa myös.

Onnea emmielle! :Heartred

Mä oon päivystyksessä. Vti oireet on niin kovat että tulin antaa näytteen. En uskalla ottaa mitään riskiä että omalla toiminnalla aiheutan keskenmenon. Rasittava hoitaja vaan sanoi että "ei vti aiheuta keskenmenoa." meinasin sanoa et lue käypää hoitoa, niin kaikki infektiot voi aiheuttaa keskenmenoa, kohtukuolemaa, ennenaikaista synnytystä ja sikiön kehityshäiriöitä. Että vitsi kun pitää aina vääntää vastaan :sad001
Ootpa törmännyt kummaan hoitajaan... o_O meillä ainakin neuvolassa otetaan aina raskauden aikana 2kertaa virtsanäyte labraan josta katsotaan ettei ole tulehdusta, kun oireettomatkin tulehdukset pitää hoitaa raskaana ollessa.

Mä tykkään kaikista vuoden ajoista, keväästä ehkä vähiten, koska loska ja liukkaus. Syksy/talvi on lemppari aikaa, ekat pakkas aamut on ihania :Heartred takanlämpö ja kynttilät :Heartred tunnelma on parasta syksyllä ja joulua odottaessa :Heartred kaikissa vuoden ajoissa on kyllä omat hyvät puolensa! :)

Tää raskaus tuntuu menevän ihan hujauksessa, tänään jo 16+0! :woot: varsinkin pari viikkoa mennyt ihan huomaamatta, kun pahoinvointi helpottanut. Vieläkin illasta tulee huono olo, mutta tän nyt kestääkin :) vatsakin alkaa olemaan selvä vauvamaha :Heartred :p

Liitteet

• 20191006_202657.jpg
    20191006_202657.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 214
Oho mikä masu Marsupilami! Oot jo noin pitkällä :) Ihanaa!

Juu, ja meillä stixataan poissa joka neuvolakäynnillä ja siitä selviää heti jos valkosolut ym koholla. Mut se hoitaja oli kyllä aivan kuutamolla..

Onneks antibiootti alkaa vaikuttaa. Tää räkätauti on kyllä tuskaa. Oon joka raskaudessa aina alussa hirveessä nuhakuumeessa, viimeks keuhkokuumeessa.

Nyt vaan on tenttiviikko että ahdistaa kun ei voi olla saikulla :(

Takaisin