Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marsupilami niitä oon koittanut tehdäkin ku kotona nyt jouhun hommia tehdä enkä nyt oikein voi opiskelee kaan lähtee tästä se tekis vielä hankalemmaks kaikki... Äippä onhan se raskasta ja haasteellista mutta ei auta ei sitä saa poiskaan jätettyä muutaku levitettyä.. Ootte kyllä ihania naisia:Heartredkiitos että sain avautua ettekä tuominneet
Miksi me täällä ketään tuomittaisi? Ei ole meidän asia:)

Kohta taas 5h lenkille... välissä vaan kotiin lounaalle

5h lenkki on se kun aamulla lähdetään 8.30 viemään 1 eskariin yhdeksäksi ja siitä 2 kerhoon-> kauppaan(yleensä) -> kotiin 10.30 syömään lounas ja 11.30 lähdetään hakemaan 2 kerhosta-> leikkipuistoon kunnes päästään eskari hakemaan 13 kotiin. Kotona ollaan 13.30 tienoolla... 5h armotonta sykkimistä:D mennään siis rattailla säässä kuin säässä... maanantaina tähän lisätään puheterapeutti klo 13.30-14.30, sit ollaankin kotona vasta 15! Et semmosta:thumleft

Onko välimatkat pitkiä? :D sulla on vielä tovi tota eskariin lykkimistä tiedossa :D meillä onneks ens syksynä voi olla mäihällä vain yhden viemistä kerhoon vajaan kilsan päähän :D ja sit mennään yhdessä perhekerhoon yhtenä päivänä viikossa :)

Kun esikoinen oli eskarissa ja hain sitä kävellen sieltä niin se 2km suuntaan tuntui tuskalta kun rattaissa oli vauva (se ei tuskaa) mut se vääntyilevä 3v oli kans mukana :D onneks talvet mentiin pulkalla ja eskarin keväällä se oppi jo pyöräileen suht reippaasti apurattailla :)

Meillä taas tämä 3vee on sellanen rinsessa ja omissa oloissa tallusteleva et joutuu ennemmin muilta kysyyn et missä ade on tai käydä kattoon... Yhesti istu nukkenkaa sängyllä ja luki.. Puki ym.. Monta tuntia sit vain tuli et nyt ollaan valmiita kumpikin päikkäreille:)

Twisted ei ne nyt varsinaisesti pitkiä mutta kun noita kävelijöitä... päivän saldo on yleensä kierroksen jälkeen 13 000 askelta ja 8.5km! Hiukan väsyttää :shy:

4A59B30A-5B43-4FDC-9FBF-400B05900D3F.png

Ai että olin unohtanut jo kuinka sterrsaavaa tää aika on kun odottaa menkkojen alkua. Vähän väliä miettii et oisko jotain raskaus oireita ja samalla toivoo et ne menkat ei alkais. :woot:
Sama vaihe menossa täällä... 5 DPO. Alavatsassa TUNTUU jotain, ehkä paineentunne. Mä meen taas tekemään hedelmällisyysmeditaation. Jos ei muuta, niin oon ainakin ihan zen kun rentoudun vähintään tunnin päivässä ;)

Jaksamista pikkuvarpaat sun pitaa ihan omien tuntemusten mukaan mennä. Voin kuvitella että oli kova paikka kuulla että töitä et enää tee. Tietenkin riippuen mitä olet tehnyt, mistä olet kiinnostunut niin kotoa voi tehdä myös töitä.

Tsemppiä kaikille.

Täällä kotoa teen töitä ihan itsetyollistettyna, pakko sanoa että on vapauttavaa kun ei ole pomoa. Lisäksi olen lasten kanssa joten en menetä arvokasta aikaa heidän kanssaan. Valmistan yhtä kouluunkin kun ensi vuonna aloittaa koulussa InshaAllah.

Gatusa oon itteni pomo ja työpaikka tossa vieressä 24/7..työ on jalkojen päällä olemusta ja raskasta.. Toki myös paperihommiakin.. Onhan tässä miettiminen mut jospa tää tästä suttautuis

Mul jäi se ovis huomaamatta täs kierros mut tänään on kierto päivä 25. Mul on maha turvoksissa ja ihmeellinen paineen tunne mahassa. Noihan voi kyl kertoa ihan menkkojen tulostakin mut kuitenkin elättelen toiveita et ne ois raskaus oireita.

Mulla ei tärpännyt viime kierrostakaan. Kierto oli 28 päivää eli oikein normi. Olin tällä kertaa ihan varma, että tärppäsi, kun oli kaikenlaisia oireita. Nyt kp6. Tänään kuulin kollegalta raskausuutisia. Onnittelin, mutta kyllä siitä vähän meni mieli matalaksi..

0B906885-0B70-41BF-8835-129A481DE6BD.jpeg
Mitä näppylä? Voisiko olla tuhkarokko rokotteesta joka saatiin 1,5 viikkoa sitten... eikös se ala näillämain oireilemaan jos on oireillakseen?

Takaisin