Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksi me täällä ketään tuomittaisi? Ei ole meidän asia:)Marsupilami niitä oon koittanut tehdäkin ku kotona nyt jouhun hommia tehdä enkä nyt oikein voi opiskelee kaan lähtee tästä se tekis vielä hankalemmaks kaikki... Äippä onhan se raskasta ja haasteellista mutta ei auta ei sitä saa poiskaan jätettyä muutaku levitettyä.. Ootte kyllä ihania naisiakiitos että sain avautua ettekä tuominneet
Sama vaihe menossa täällä... 5 DPO. Alavatsassa TUNTUU jotain, ehkä paineentunne. Mä meen taas tekemään hedelmällisyysmeditaation. Jos ei muuta, niin oon ainakin ihan zen kun rentoudun vähintään tunnin päivässäAi että olin unohtanut jo kuinka sterrsaavaa tää aika on kun odottaa menkkojen alkua. Vähän väliä miettii et oisko jotain raskaus oireita ja samalla toivoo et ne menkat ei alkais.
Gatusa oon itteni pomo ja työpaikka tossa vieressä 24/7..työ on jalkojen päällä olemusta ja raskasta.. Toki myös paperihommiakin.. Onhan tässä miettiminen mut jospa tää tästä suttautuis
Oi, tarrasukkia sinneTein tänään varuiks testin.
Plussaa varovaisesti onnittelen:)Tein tänään varuiks testin.