Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi, toivottavasti on plussaa siellä jo <3 No, vissiin sit mullakin krooninen kun kuopus vasta 5kk ja vauvakuume hiipi pari kk sit :D mies ei silloin meinannut uskoa korviaan kun ilmoitin vauvakuumeesta :D
 
Oluwatobi tervetuloa ja toivotaan että siellä plussaa pukkaa;)
Täälläkin krooninen vauva kuume joka alkaa vaivaamaan jo synnärillä kun saa lapsen rinnalle:D nyt järki sanoo että tää on meidän vika muksu ja sain edellisellä lekuri käynnillä steri lähetteet joka tehdään synnärillä, mikäli menee sektioon... jos ei niin sit jonotellaan:) fiilis tästä kyl ihan hyvä, tässä raskaudessa ollu niin paljon kaikenlaista vaivaa että saattaa olla että mun kroppa ei kestä enää raskautta... niin ja oon aina ajatellut et teen lapset enneku täytän 30-v ja nyt siis tää 5 syntyy just ennen synttäreitä:)
 
Juu, negaahan sieltä tuli. Mut jospa parin päivän päästä olis plussa. Vähän kyllä fiilikset koki kolauksen. Olihan se vielä aikaista testata mut silti ois toivonu ees pienen haamun näkyvän. Ei mul kyl pahemmin raskausoireita oo, mut ei niitä juuri oo ollu muissakaan. Eikä kyllä tunnu yhtään siltä et menkatkaan alkais. No, katsotaan myöhemmin uudestaan.
 
Harmi Oluwatobi negasta, toivottavasti vielä muuttuisi :) Mullakaan ei oo koskaan mitään sen kummempia oireita ollu :) Mut kuopuksesta oli vain fiilis. Ennen kun menkkojen piti alkaa olin kaupassa, iltaa ennen miehen papan hautajaisia. Mietin että "elämä antaa ja elämä ottaa" ja käteen tarttui raskaustesti. Se oli + :)

Syy miks sitä mietin oli, kun 5 viikkoa ennen kuin esikko syntyi, mun isä hukkui. :/ tosin en halua et jos vielä yks tulee niin joku kuolee samaan aikaan :S
 
Keskimmäisen kohdalla, tuttu odotti yhtä aikaa poikaa. Sillä oli la päivää mun jälkeen. Mut 6 viikkoa ennen sitä la:a sen poika kuoli kohtuun :(
 
Mäki tuun tänne välillä huutelemaan :) menossa stressivapaat piinapäivät, en siis oo kalenteria katsellu enkä tietäis ilman puhelinsovellusta mikä kp menossa. Nyt siis kp27/33-34, dpo9.

Lopetettiin miehen kanssa yrittäminen nyt ennen kun päästään lapsettomuushoitoihin, kun tuntuu ettei se luomuplussa tuu millään. Olishan se 3-4 lasta ihan hieno, jos vaan sais sen ekanki aluilleen :sorry: Tosin moni on sanonu että nyt kun ette yritä niin varmasti tärppää :hilarious:

Nyt on eka kierto pitkään aikaan kun en tutkiskele löytytkö kehosta mitään raskauden oireita, enkä mitään siihen viittaavia oo kyllä huomannukaan. Oviksesta asti valunu valkovuotoo runsaasti, mutta se voi ilmeisesti johtua allergialääkkeistä.
 
Tervetuloa minun puolesta :) Plussatuulta sinne puhallan ja toivon et tärppää luomusti ennen hoitoja vaikka ette niinkään yritä :) Sen tiiän et vanhempi sisko yritti esikoista 2v ja kolmas inssi meni persiilleen ja sai keskenmenon. Odotti ivf:n mutta just ennen sinne menoa niin tuli luomuna plussa. Että toivoa on vaikka siskolla on paha endo, joka leikattu kahteen otteeseen. Mulla oli endoepäily, laparoskopia toi siitä vain epäilyn, olikin "vain" kiinnikkeitä kohtu täynnä ja oli kiinnittynyt peräsuolen seinämään niin oli kovin kivualias olo. Leikkaus helpotti ja sen jälkeen tämä kuopus tuli. :)
 
Dep toivotaan tosiaan et luomu plussa pamahtais nyt kun ette ressaa ;) Mitenkäs mannahari? Tarttuihan pikkuiset tiukasti matkaan?
 
Joo, viimeks sain hymyn vauvajutuille, nyt kun kysyin vähän niinku tosissaan asiaan niin vastaus oli että "ei tosiaankaan nyt" :/
 
No jo on nihkeetä twisted:/ meillä toi mies oli ton neljännen jälkeen vahvasti sitä mieltä että ei enää... mut niin se vaan mielensä muutti ja sitä oltiinkin sit yks kaks paksuna, mut se meni kesken... noh se onneksi vahvisti miehen halua saada uusi vauva ja ei menkkojakaan kerännyt välissä tulemaan kun tää tuleva vaavi oli jo tarrannu kiinni:) niin sillä että jospa se sunkin mies muuttais mielensä kun hetken asiaa miettii;)
 
No, täytyy odotella. Alan vaan mainitsee vähän väliä siitä että Onni tarvii leikkikaverin :D pakko sen on suostuu :D
 
Tervetuloa Oluwatobi tälle puolelle, pikaista tärppiä teillekin ^_^ Ja kyllä ehdottomasti saa tänne kirjoitella, vaikka ei vielä sitä isoa perhettä olisikaan, kunhan sellaista toivoo :)

Ei ole vielä Twistedin mies taipunut, voi räkä :grumpy: Mutta nyt vaan joka välissä mainitset asiasta, väsytystaistelua ;)

Mäkin Mannaharin kuulumisia mietin... Toivottavasti ++++!

Mikä sulla on Äippä nyt vointi? Ei enää pitkälti odottamista <3

Ihan vielä ei isommat tytöt paljoa leiki keskenään, mutta aikamoinen taistelupari heistä vielä tulee. Ollaan tuon johtajan kanssa vielä helisemässä :D
 
Zeni, yhdellä sanalla kuvattuna: tukala! Mä oon niin valmis jakaantumaan... tänään menossa rv 35+4, vähiin käy enneku loppuu;)
 
Heippa ...oon kyllä lueskellu mut en oo jaksanu kirjottaa. Viime ti-ke yönä rupes vuotamaan ja vuotaa vieläki ei siis tullu plussaa. Uus hoitokierto alkaa ilmeisesti toukokuun lopulla
Äipälle jaksuja viime metreille ! ♡
 
No ei muuttunu nega plussaksi vaan alko menkat. Eipä siinä, vastahan tässä on oikeastaan yks kierto yritetty ja ois ees ollu mahikset plussaan. Edellisistä lapsista on vaan tullu plussa 1-2 kierron jälkeen niin oon vaan vähän malttamaton. Eikä paljon auta ku näin viikonloppuna semmoisen arviolta pariviikkoisen vauvan nukkumassa äitinsä sylissä niin tuli ihan kauhee vauvan kaipuu itsellekin.
 
Mannahari ja oluwatobi, höh:( toivotaan et mannaharilla seuraava hoito kerta tuottaa tulosta ja oluwatobilla tärppäisi tässä kierrossa:)
 
Tein tänään testin (dpo12), ja ihan kun siinä jotain haamulaista olis! Joko nyt ois esikoinen tarrannu kiinni? :smiley-angelic001

IMG_20170424_135202~2.jpg
 
Ovis kohta käsillä, eilen oli ihan kauheet muniskivut ja rinnat arat. Talleteltu la&su, seuraavaks mahdollista vasta pe, joten toivotaan että riittäis :nailbiting: nyt kp 13/25-30.

Deb peukut ja varpaat pystyssä että nyt lähtee vahvistumaan!!!
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Dep kyl tos joku haamu kurkkaa;) toivotaan vahvistumista ja uutta testiä parin päivän päästä:)
Jääkukka toivotaan että tallettelut riittää... Plussa tuulia puhaltelen;)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Takaisin
Top