Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin on. Miksi isoa perhettä pitäs muille selitellä. Mutta aina olo että pitää selitellä omaa lapsilukua.

Dpo 5.. joku repäisykipu toisella puolen mut onhan näitä ollu ennenki ilman raskauttakin.. turhaa oireita keksiä tässä vaiheessa vielä :grin

Heissan...

Mun oli pakko pitää vähän taukoa tän asian kanssa. Pää ei kestä... henkisesti tosi rankka kuukausi takana. Puolison kanssa ollu tosi vaikeeta. Oon reagoinut ihan kaikkeen, olemattomiinkin asioihin. Mulle iski joku pelkotila päälle ja hirtti kiinni moneksi viikoksi. Yritän nyt kasailla rippeitäni ja alkaa taas hengitellä hiljaa. On tää joskus aika rankkaa.

Letrot on nyt kuitenkin syöty, tässäkin kierrossa, vaikka meinasin alkuun jättää ottamatta. Nehän ne taas kai sekoittikin pakkaa vähän lisää, kun muutenkin oli mieli aika herkillä. Mut nyt siis dpo 3 ja piinapäivät. Yritän keskittyä muihin asioihin ja antaa kaiken tapahtua luonnollisesti, omaan tahtiinsa, ilman paineita. Se kun on niin heleppoa ;)

Mulle sanoi gyne viimeks kun odotin että jos tämän saat niin steriloi ittes, kyllä tuo 4 riittää (3 yhteistä). Katsoin vähän pitkään vaikka tuttava onkin että jopas on pokkaa. No meni kesken sitte heinäkuun lopussa.

Gatusa olipa kyllä pokkaa.. Jokin kyl ihan ite päättää sterinsä ja muutkin ei kuulu lääkärin päättää puolesta.... Meillä miehellä on kova halu vauvaan mut ite en jotenkin tiedä tai haluaisin joo mut silti ääh en tiiä ei ikään oo ollu näin vaikiaa... Mitä mieltä te ootte?

Paljon onnea Twisted kihlautumisesta.
Myö oltiin sunnuntaina miehen kans kolille. Ja ne maisemat on kyl tosi upeita. Perjantaina mentiin Nurmekseen bombaan ja oltiin siellä pari yötä. Oli kyllä todella rentouttava pitkä viikonloppu. Oltiin nimittäin ensimmäistä kertaa kahdestaan miehen kanssa yön yli kestävällä reissulla. Yleensä aina on ollut joitain kavereita, sukulaisia tai lapsia mukana.
Ens viikol pitäis ehkä alkaa menkat. Ens saannut tässä kierrossa ovista tikkuun. Joitain oloja oli mut en sit oo ihan varma et oisko ne olleet ovis oireita. Ollaan yritetty talletella joka toinen päivä. Ens viikol sit näkee mihkä se riitti vai riittikö mihkä. :nailbiting:

Meillä miehellä on kova halu vauvaan mut ite en jotenkin tiedä tai haluaisin joo mut silti ääh en tiiä ei ikään oo ollu näin vaikiaa... Mitä mieltä te ootte?
Tuolla vanhojen ketjussa jo mielipiteeni ilmaisinkin, mutta vielä uusiksi! :p
Sun kehostahan tässä on nyt kyse, ota ittelle niin paljon aikaa kun koet tarvitsevasi harkintaan.
Kyllä sun terveys täytyisi ensin saada balanssiin, mitä jos tulee uusi leikkaus, vahvat lääkkeet tms sikiölle vaarallista heti eteen?
Voimia olla nyt itsekäs!

Pikku varpaat, mun on pakko olla samaa mieltä Lambin kanssa! Nyt eka hoidat itsesi kuntoon ja vasta sitten mietitte sitä uutta vauvaa... tosiaan voimia tilanteeseen! Toivottavasti saat jalan pian kuntoon jotta pääsette sitten uutta vauvaa tekemään terveessä kropassa;)
Lisäänpä nyt vielä kuitenkin sen vielä että päätöshän on täysin teidän ja mikä se sit onkaan niin oikea se on! Sun(kun) tukena täällä ollaan joka tapauksessa:)

Paljon onnea Twisted kihlauksesta <3

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinsa ja plussatuulia yrittäville :happy:

Pikkuvarpaat, oon kyllä lambin kanssa samaa mieltä, että oma terveys ensin kuntoon, kivut hallintaan ja paranemisprossi käyntiin :) sun jalan pitää vielä kannatella odottavan kroppa ja se saattaa rasittaa tosi kovasti. Ymmärrän kyllä halun uuteen vauvaan, ja loppupeleissä se olet vain sinä joka tiedät ja tunnet oman kehosi parhaiten. Me muut kyllä ollaan täällä ruudun toisella puolella tukena :)

Kiitos kaikille... Jalasta ei tämän parempaa tule enään koskaan jumpat jatkuu ja työt on tehty ja paperi hommat jää nyt mun kontille.. Siis jos ruvetaan yritetään lääkkeet vaihtuu sellasiin jotka ei vauvaa vahingoita siitäkin ohimennen kysyin... Ymmärrän kyllä et terveys on etusijalla ja totta kai on mut nyt vain tähän on kaikki voitava tehty.. Tämä kaa on opittava elämään

Siis tottakai, en ottanut edes tuota Pikkuvarpaat sun luukuolio asiaa huomioon. Pahoittelut, oon varmaan jossain vauvapöllyissä täällä ite. Mut ehdottomasti eka kroppa kuntoon jotta ei tarvi kivuissa olla <3

Twisted tämä kipu on pysyvä ei se lähe mihinkään valitettavasti... On vain opittava elämään senkaa ja sekin että ei vihtis kovin vitkutella ku ikäkin tulee vastaan :sad001

Pikkuvarpaat, ihan miltä itsestäsi tuntuu! Jos oot valmis ja haluat vielä vauvan, niin antaa palaa vaan! :Heartred puntaroitse plussat ja miinukset asiasta, ja se onko mahdollisesti parempi vai huonompi lykätä asiaa eteenpäin :) tsemppiä! Toivottavasti saat selvyyttä asiaan :Heartred

Pikkuvarpaat, tosiaan päätös on yksin teidän ja varmasti se oikea:) tsempit sinne ja voimia hirveästi kivun kanssa elämiseen... hirveän raskaan kuulosta :(

Marsupilami niitä oon koittanut tehdäkin ku kotona nyt jouhun hommia tehdä enkä nyt oikein voi opiskelee kaan lähtee tästä se tekis vielä hankalemmaks kaikki... Äippä onhan se raskasta ja haasteellista mutta ei auta ei sitä saa poiskaan jätettyä muutaku levitettyä.. Ootte kyllä ihania naisia:Heartredkiitos että sain avautua ettekä tuominneet

Pikkuvarpaat, ei tietenkään tuomita :) Täällä kuunnellaan huolet ja murheet :)

Huh, meidän herttaisesta ja kiltistä 3v tytöstä on tässä viime kuukausina kuoriutunut niin kovapäinen minä itse tyttö :wideyed: niin usein saa kiukkuraivarit ja pitää kantaa huutavana ja rimpuilevana esim autosta tai leikkipuistosta sisälle kun neiti on saanut raivarit asiasta x. Huoh.. ei tää äitiys oo helppoa:confused::grin

Metsätähti88 meillä on ihan just 3v ja hän on sellainen jääräpää että huh huh! Kun hän on jotain päättänyt noin yleensä itkien istuu loppujen lopuksi omassa tuolissaan rauhoittumassa :D

Ihania pikku taaperoita meillä :D

Takaisin