Suurperhe kuumeilijat

No siis sehän on lähes sama kun täti saa lisää vauvoja :Heartred

Onko teillä muilla sisaruksilla suurperheitä? :)

Mummolle ja papalle kerrottiin perjantaina. Käskettiin kuopuksen ilmoittaa että hänestä tulee isoveli. Ja olihan ne onnellisia. Mummu luuli ettei enää vauvaa saa hoivata ollenkaan, mutta oli kyllä niin onnellinen :)
 
No siis sehän on lähes sama kun täti saa lisää vauvoja :Heartred

Onko teillä muilla sisaruksilla suurperheitä? :)

Mummolle ja papalle kerrottiin perjantaina. Käskettiin kuopuksen ilmoittaa että hänestä tulee isoveli. Ja olihan ne onnellisia. Mummu luuli ettei enää vauvaa saa hoivata ollenkaan, mutta oli kyllä niin onnellinen :)
Ihanaa!! Oi te uskalsitte kertoa ajoissa :Heartred me sanottiin lapsille joskus rv15 ja sukulaisille rv 20 kieppeillä, muille rv30 jälkeen :hilarious: Asuttiin kauempana eikä nähty sukulaisia kovin usein, oli talvi ja mä laiha ja iso villapaita toimi oikein hyvin. Ai mitenniii pieni pessimisti onnisistumisren suhteen :yuck: (minä siis omalla kohdallani)
 
Twisted, sisaruksilla ei ole mitään kovin suuria max 2 lapsen perheitä:) mut sit parilla serkulla onkin lapsia sit 4-10, mut löytyy niitäkin joilla on se 1-3... serkkujahan mulla on aikalailla kun mummo(äidinpuolelta) sai 9 lasta (1 kuoli lapsena) jotka sit kans lisääntynyt 2-6 lapsen verran/hlö:hilarious: et iso suku siis on :rolleyes:
 
Onnea twisted :Heartred
Tervetuloa sharmander :welcome

Me ei olla vieläkään kerrottu edes lapsille, mutta isommat on varmaan kyllä jo arvannut. Täytys keksii joku kiva tapa millä kertoa. Sen jälkeen saakin sit ruveta kulkeen tiukemmat vaatteet päällä ja saa muutkin huomata. :joyful:
Täällä on ruvennu vihdoinkin liikkeet tuntumaan. :love017
 
Twisted, sisaruksilla ei ole mitään kovin suuria max 2 lapsen perheitä:) mut sit parilla serkulla onkin lapsia sit 4-10, mut löytyy niitäkin joilla on se 1-3... serkkujahan mulla on aikalailla kun mummo(äidinpuolelta) sai 9 lasta (1 kuoli lapsena) jotka sit kans lisääntynyt 2-6 lapsen verran/hlö:hilarious: et iso suku siis on :rolleyes:
Ihana! Meilläkin isovanhemmilla on yli 10 lastenlasta mutta kaikki muut jo lähes/aikuisia/teinejä paitsi mun lapset. Mun äidilläkin oli 6 sisarusta. Meitä on neljä sisarusta. Sieltä kai se haave kumpuaa joka ”melkein” saavutettu :hilarious:
 
Taalla ei sisaruksia, 2 serkkua löytyy joilla on yhdellä 2 ja toisella 3 lasta. Mulla on nyt 3 lasta alhamdulillah mutta katson että tuleeko lisää mahdollisesti. Isän puolelta on sit 1 täti, 3 setää ja yhteensä varmaanki n 5 serkkua, en tiedä kun en tunne, tosin isää myöten koko suku serkkuja lukuunottamatta kuollut. Äidin puolella äiti, täti ja serkut on elossa kuten heidän lapset. Pieni suku.

Taalla on dpo 5 tänää ja oviksen jälkeen ihan oudot olot ollut. No saa nähdä miten käy, inshaAllah tärppäs ja pysyisi loppuun saakka matkassa, nuo 7 keskenmenoa on ihan tarpeeksi jo.
 
Kauheaa Gatusa noi keskenmenot :sad001


Täällä dpo 1 ja eilinen sitte missattiin täysin.. ja kyllä ärsytti. No ovista edeltävä ilta talleteltu et sen nyt riitettävä.. jäi vaan se fiilis että ei taida tärppiä tulla tässäkään kuussa. No piinaillaan nyt kumminkin.
 
No niin tulipa sit paska uutia... Nyt joutuu oikeesti miettiin mitä tehdä ku ei lähiaikoina voi työmaalle palata ku ei saa kenkää jalkaan laittaa eikä se edes mahdu... Järki ei pysy mukana kaikesta tästä mitä kuuli plaah... En tiiä mitä teen apua
 
Jaksamista pikkuvarpaat tuon sun jalan kanssa.

Rosaliina Alhamdulillah mulla on 3 lasta jo muut ei estellä jos tulee lisää.

On: ja huomenna pitäis olla aamuvirkku... klo 6:45 olen vieraana podcastissa jonka isäntä on Australiassa. Pitää heti ensitöikseen kuulostaa järkevältä ja olla jäätymättä ajatuspuolella.
 
Toivotaan että lisää lapsia tulee kun toiveissa on Gatusa :Heartred

Dpo2. Kuume ois kova vauvaan, voi että tätä piinaa :grin:banghead:.. mutta kuten huomattu, kaikkea ei voi ennalta päättää.. että miten kauan tämä yritys kestää vai jääkö lapsilukumme tähän nykyiseen. alkaa vaan hermostuttaa kun vuosi kohta yritetty. Ei nyt ihan, yk 10 nyt ja jos ei tärppii käy niin yk 11 sitte alkas.
Mutta
Kiitollinen siitä mitä on jo :Heartred mutta ei kai väärin haaveilla silti, jos rakkautta vielä olisi ainakin sille yhdelle?

Plussatuulia kaikille yrittäville! Ja hurjasti onnea jo raskaana oleville :happy:
 
Ei ole väärin haaveilla, kuumeilla taikka pettyä jos menkat alkaa. :Heartred

Me ollaan Kolilla reissussa ja mies kosi mua Ryläyksellä :Heartred Aivan upeat maisemat ja mä vaan pillitin :Heartred
 

Liitteet

  • 15695926320778779282906305074839.jpg
    15695926320778779282906305074839.jpg
    34.6 KB · Katsottu: 192
Ei ole väärin haaveilla, kuumeilla taikka pettyä jos menkat alkaa. :Heartred

Me ollaan Kolilla reissussa ja mies kosi mua Ryläyksellä :Heartred Aivan upeat maisemat ja mä vaan pillitin :Heartred
Eiii! Onnea :happy093:Heartbigred

Toivotaan että lisää lapsia tulee kun toiveissa on Gatusa :Heartred

Dpo2. Kuume ois kova vauvaan, voi että tätä piinaa :grin:banghead:.. mutta kuten huomattu, kaikkea ei voi ennalta päättää.. että miten kauan tämä yritys kestää vai jääkö lapsilukumme tähän nykyiseen. alkaa vaan hermostuttaa kun vuosi kohta yritetty. Ei nyt ihan, yk 10 nyt ja jos ei tärppii käy niin yk 11 sitte alkas.
Mutta
Kiitollinen siitä mitä on jo :Heartred mutta ei kai väärin haaveilla silti, jos rakkautta vielä olisi ainakin sille yhdelle?

Plussatuulia kaikille yrittäville! Ja hurjasti onnea jo raskaana oleville :happy:
Samoja tunteita. Ei se todella väärin ole. Eikä poista sitä että ei olisi kiitollinen siitä mitä on. Mut minkä mielelleen voi :smiley-ashamed005
 
Nää maisemat on upeat :Heartred Kannatti ajaa 500km :)

Unohdettiin kassi kotiin ja nyt Joensuun Prismaan ostaa vaihtokalsarit :D illaksi grill it!in syömään ja sviittiin unille :Heartred Lapsia on ikävä mut huomenna 10km vaellusta ja sit kotiin :Heartred
 

Liitteet

  • IMG-20190927-WA0009.jpg
    IMG-20190927-WA0009.jpg
    60.7 KB · Katsottu: 185
Takaisin
Top