Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa!! Oi te uskalsitte kertoa ajoissa me sanottiin lapsille joskus rv15 ja sukulaisille rv 20 kieppeillä, muille rv30 jälkeen Asuttiin kauempana eikä nähty sukulaisia kovin usein, oli talvi ja mä laiha ja iso villapaita toimi oikein hyvin. Ai mitenniii pieni pessimisti onnisistumisren suhteen (minä siis omalla kohdallani)No siis sehän on lähes sama kun täti saa lisää vauvoja
Onko teillä muilla sisaruksilla suurperheitä? :)
Mummolle ja papalle kerrottiin perjantaina. Käskettiin kuopuksen ilmoittaa että hänestä tulee isoveli. Ja olihan ne onnellisia. Mummu luuli ettei enää vauvaa saa hoivata ollenkaan, mutta oli kyllä niin onnellinen :)
Ihana! Meilläkin isovanhemmilla on yli 10 lastenlasta mutta kaikki muut jo lähes/aikuisia/teinejä paitsi mun lapset. Mun äidilläkin oli 6 sisarusta. Meitä on neljä sisarusta. Sieltä kai se haave kumpuaa joka ”melkein” saavutettuTwisted, sisaruksilla ei ole mitään kovin suuria max 2 lapsen perheitä:) mut sit parilla serkulla onkin lapsia sit 4-10, mut löytyy niitäkin joilla on se 1-3... serkkujahan mulla on aikalailla kun mummo(äidinpuolelta) sai 9 lasta (1 kuoli lapsena) jotka sit kans lisääntynyt 2-6 lapsen verran/hlö et iso suku siis on
Eiii! OnneaEi ole väärin haaveilla, kuumeilla taikka pettyä jos menkat alkaa.
Me ollaan Kolilla reissussa ja mies kosi mua Ryläyksellä Aivan upeat maisemat ja mä vaan pillitin
Samoja tunteita. Ei se todella väärin ole. Eikä poista sitä että ei olisi kiitollinen siitä mitä on. Mut minkä mielelleen voiToivotaan että lisää lapsia tulee kun toiveissa on Gatusa
Dpo2. Kuume ois kova vauvaan, voi että tätä piinaa :banghead:.. mutta kuten huomattu, kaikkea ei voi ennalta päättää.. että miten kauan tämä yritys kestää vai jääkö lapsilukumme tähän nykyiseen. alkaa vaan hermostuttaa kun vuosi kohta yritetty. Ei nyt ihan, yk 10 nyt ja jos ei tärppii käy niin yk 11 sitte alkas.
Mutta
Kiitollinen siitä mitä on jo mutta ei kai väärin haaveilla silti, jos rakkautta vielä olisi ainakin sille yhdelle?
Plussatuulia kaikille yrittäville! Ja hurjasti onnea jo raskaana oleville