Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suostuiskohan mies jos sanon et se saa ajaa tolla bränikällä autollaan ja mä hommaan mulle ja muksuille oman :D me kun ei juuri ees reissata muuta ku mä yksin lasten kans pohjoisessa kerran vuoteen ja sekin junalla :D
 
Mä oon myös yrittänyt miehelle selittää et Onni tarvii pienellä ikäerolla olevan sisaren, koska isommat pojat, niillä on ikäeroa 1v 7kk ja sit taas kakkosen ja kolmosen välillä jo 3,5v :D
 
Me (tai noh mies) makso tosta pakusta 4000 ja se on oikeestaan mun ja lasten auto;) itse ajaa sit 2014 sportti autolla, semmosella 3 ovisella pikku kirpulla:)
Kyllä ehdottomasti pikkuset ikäerot kunniaan;) siinä saa lapset leikki kaverin, yövalvomiset saa kerralla pois alta ja sä pääset takas työelämään jossain kohtaa etkä pätkissä kotona (vaikka tää jälkimmäinen veruke on mulle turha kun en oo niin raha keskeinen ihminen, mut noi miehet tuntuu ajattelevan enemmän lompsalla tätä lisääntymis asiaa;))
 
No siis nimenomaan ne ajattelee lompsalla lisääntymistä. Mies heitti kerran et ei oo varaa tehä enempää lapsia :D what? :D

Jep, näin mäkin näen. Ja sit ne saa suht hyvissä ajoin kaikki kerralla maailmalle :D Heh :)

Kyllä mä silti tiiän et kun kuopus vähän vielä kasvaa niin sillekin pieni vauvakuume tulee :D kun kuopus synty ja tää on tosiaan miehen eka niin se itki niin vuolaasti synnärillä että kyllä se haluaa toisenkin oman :)
 
Huomenta, tänään aamun testissä samanlainen hailura. Huomiseksi on vielä testi, se tosin on sitten pc. Jännäksi menee. Oon kaikissa kuudessa raskaudessa plussannu ennen kun menkkojen olis pitäny alkaa ja nyt ne on kohta kolme päivää myöhässä. Hämmentävää. Voi myös olla että kierto alkaa temppuilemaan...

Twisted mun mies on Rovaniemeltä.

Meillä on olosuhteiden pakostakin kaksi autoa ollut aina. Täällä kun tuo julkinen liikenne ei oikein toimi. Miehellä on työsuhdeauto farmari, mahdutaan siihen nyt kaikki ihan hyvin. Toinen auto just vaihdettiin ja nyt on sitten 7 paikkanen vw sharan. Mie sillä sitten ajelen aina kun pitää mennä johonkin niin ettei voi mennä yhdellä autolla. Töihin kuljetaan samaa kyytiä niin aika vähällä käytöllä tuo on nyt ollut.

Olitte puhunut asumisestakin jotakin. Me asutaan omakotitalossa. Rakennettiin ite 9 vuotta sitten kun esikoinen oli pieni. 3 vuotta sitten tehtiin yläkerta ja nyt on sitten tilaa :D on autotallia ja pihaa myös. Naapurit ei juuri häiritse vaikka lähin onkin näköetäisyydellä.
 
Me ostettiin viime kesänä Nokialta rivari 5h+k joista yks huone on työhuone. Mies tekee 60-80% etää niin yks auto riittää vallan hyvin. Sit jos ja kun palaan töihin Tampereelle niin mies tekee etää mun työpäivät ja käy toimistolla mun arkivapaat :)

Me oltais rakennettu mut kun asuttiin saakelin kalliissa vuokrakolmiossa (1200e vuokra) ja kuopus päätti tulla aika yllättäen niin ei oltais keretty rakentaa. En halunnu keskustaan jäädä. Tosin mä en ees vielä entisen elämän takia saanut asuntolainaa (menee vielä 3v) niin katsotaan sit tilanne ja aletaan suunnittelee okt:a :)

Hyvin tähän onneks mahtuu, kahdessa kerroksessa 100m2, muistan kuinka me pienenä asuttiin vielä pienemmässä ja meitä oli siellä 4 siskoa ja vanhemmat :D
 
Enpä tullut aamulla viisaammaksi. Äsken kaupassa käydessä tarttui taas testit matkaan vaikka tilasinkin niitä viikonloppuna. En vain malta odottaa että paketti saapuu.
Mulla on kyllä tänään ollu niiiiin paha olo että muutaman kerran pitäny yökätä... vois jo alkaa ne menkat tai tulla plussa testiin!!!
 
Joo tein aamulla, siinä oli ehkä joku viivanpaikan tapanen kun oikeen syynäs.
Ja nyt tein illalla muutaman tunnin pidätyksellä eikä siinäkään juuri sen enempää näy

Ja pitkin viikkoa olen siis testaillu ja lähes kaikissa näkyy joku hailura mutta ei selvä positiivinen.
 
Täällä on sitten kp1/28-34. Kierto näköjään alkaa taas venymään ja vanumaan. No ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä... saan ainakin nyt rauhassa valmistautua puolimaratoniin kun seuraavien menkkojen pitäisi alkaa vasta sen jälkeen.

Twisted ei niistä kuvaa saanut eikä sillä enää ole merkitystäkään. Aamulla oli hanat täysin auki ja kyllä yölläkin oli jo jotain tuntemuksia että aavistin tämän tulevan.
 
Eilen saunassa lämmittelin miestä että kuopus tarvii leikkikaverin kun noi isommat pojat leikkii keskenään ja niillä on pieni ikäero. Sit kun kuopus on 1v niin keskimmäinen on lähes 5! Ei se sit enää leiki kuitenkaan pienen kans :D sanoin et asia ratkaistaan pikkusisarella :D mies vain hymyili :)

Kyllä se vielä ;)
 
Ihanaa kun tulee uusia isomman perheen haluavia :happy: tsemppiä miehen taivutteluun:signs003

meillä siis nyt 5 lasta, pojat 2/10 ja 5/12, ja tytöt 6/14, 6/15 ja 1/17 syntyneet. Ja vauvakuumettakin pukkaa :nailbiting::wacky: meillä ok-talo Päijät-Hämeessä, 120m2, 3mh jne... ja juuri menossa myyntiin, kun meidän tarjous uudesta ja paaaaaaaljon isommasta talosta meni läpi :excited001


Pahoittelut menkoista hena, josko tämä kierto olisi teidän :happy112
 
Kiitti Zeni, kyllä se taipuu kun osaa oikeista naruista vetää :P Meän perhe on tällainen kotihiiri perhe, ollaan miehen kans absolutisteja ja kummatkin harrastaa pelaamista ja sellaista rentoa yhdessä oloa. Lasten kans touhuillaan paljon yhdessä, niin se ei ainakaan siitä jää kii etteikö ois vapaa-aikaa tai pääsis enää ulos jos vielä neljäs tulis :D Muutenkin miehelle riittää et saa jonkin verran aikaa omiin projekteihin ja peleihin niin kyllä se sen vauvan vielä tahtoo :D

Oi ja teille Zeni kans ihanat tytöt siellä, pienellä ikäerolla! Ovatko parhaat kaverit? :D
 
Herranjestas täällähän on monta sivua luettavaa :O :D

Tervetuloa twisted!

Hena no voi räkä jos se kierto alkaa heitellä miten sattuu :( mä olin varma et nyt plussaat. Tsemppiä maratonille kuitenkin!

No heittelee se omakin kroppa jotain kärrynpyöriä, viime kierron jälkeen mun haarukka on sitten 25-31pv. Womanlogista huomaa selvästi että joka toinen on pidempi ja jokatoinen lyhempi. Eli nyt olis pidemmän vuoro, oikea puoli nippailee ja vasta kp8 mennään. jos ne tähdet olis jo kohta kohdillaan meidän eduksi :D
 
Hena voihan p*ska:( onnea uuteen kiertoon! Tsempit maratoniin, mä vielä haaveilen siitä että pääsisin edes kävelylle ilman kipuja:D
Jääkukka sullekin plussa tuulia;)
 
Sopiikohan mukaan vaikkei meillä varsinaisesti suurperhettä ole mutta sellainen haaveissa, ainakin mulla. :p En nyt kaikkia sivuja lähtenyt lukemaan mut ainakin Zenin bongasin täältä. Esikoisia odoteltiin yhtä aikaa.

Täällä siis pojat 3/2010 ja 6/2012 ja tyttö 1/2015. Neljättä kovasti kuumeillut olen jo pari vuotta mutta miehen pehmittely vei hieman pidempään. Pari kk nyt annettu vauvan tulla jos niikseen tulee. Jospa se nelonen nyt tästä kierrosta tärppäis, testata voi jo pian!
 
Kyllä mun puolesta tervetuloa vaan :) Teillä siis sama tilanne kuin täällä mut toivon ettei omaa miestä tarvi noin kauaa pehmittää :D Vauvakuume on jäätävä, ja varsinkin kun ajattelee että jos nyt raskautuisi niin kuopus olis jo 1v 3kk kun tuleva syntyis. Sehän ois jo iso poika :D Mun salainen haave olis tandemimetys <3

Plussatuulia puhaltelen sinne ^^
 
Kiitos. Mullahan tää vauvakuume on ilmeisesti krooninen, toi kuopushan on vasta 2v3kk joten kuumeilu alko lähes synnärillä. Pahemmaksi mennyt viimesen puolen vuoden aikana jolloin aloin miestäkin aktiivisemmin asialle lämmitellä. Meillähän mies haluaa vaikka 6 lasta mut sitä huolettaa mun terveys. Kahdessa viimeisimmässä raskaudessa ollut paha hemolyysi, joka kyllä pysyy lääkityksellä kurissa. Itseä ei tämä haittaa eikä vauvallekaan siitä varsinaista vaaraa ole kun seurataan ja hoidetaan. Mulla hemolyysi loppuu heti synnytykseen. Lapset kyllä syntyneet ennen laskettua aikaa millä voi olla yhteyttä lääkitykseen tai sitten ei.

Joka tapauksessa nyt pientä yritystä ilmassa ja huomenna meinasin testata ekaa kertaa, vaikka vielä pari päivää tätä kiertoa on jäljellä.
 
Takaisin
Top