Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Nyt ois reissu takana ja pitkät kuukaudet edessä mut joo ei se auta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saataisko kuvaa näistä?Tein aamupissasta one step herkän, preg checkin sekä rfsu:n. Kaikissa tosi haalea haamu. Mutta havaittava. Epäilen edelleen jotain vaihdevuosiin liittyvää hormonihäiriötä, pitäishän nuo viivat vahvistua jo. Tänään oletettu menkkojen alkamispäivä, (ovulaatiosta laskettuna) eli dpo14/kp36. Ei näy menkkojakaan, mut viivat ei vahvistu. Luulis että 7h pidätyksellä aamupissasta jo vahvistuisi, mut ihan samanvahvuinen haamu oli illalla 2h pidätyksellä. Sen puoleen täs on nyt jotain outoa. En usko raskauden mahdollisuuteen.
Mä en laittais lasta kerhoon väkisin, jos ei oma tai muiden hyvinvointi sitä vaadi?Mitä mä tekisin meidän 4v kanssa, kun ilmoitin sen kerhoon joka alkaisi kahden viikon päästä, mutta itkee ettei halua mennä sinne kun tulee mua ja pikkuveljeä ikävä.. tuleekohan siitä kerhoilusta mitään, pitääkö se suosiolla perua. Vai tyrkkäänkö sen vaan sinne väkisin. Rohkaisu keinoja?
Jotenkin itseä alkaa jo ahdistaan kun toinen on niin mussa kiinni, ja pienessä hetkessäkin tulee ikävä.. yölläkin tulee ikävä ja pitää meidän viereen päästä nukkumaan.
Meidän 2v puolestaan jäisi varmaan kerhoilemaan ilo mielin ilman mua