Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Nyt ois reissu takana ja pitkät kuukaudet edessä mut joo ei se auta

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Saataisko kuvaa näistä?Tein aamupissasta one step herkän, preg checkin sekä rfsu:n. Kaikissa tosi haalea haamu. Mutta havaittava. Epäilen edelleen jotain vaihdevuosiin liittyvää hormonihäiriötä, pitäishän nuo viivat vahvistua jo. Tänään oletettu menkkojen alkamispäivä, (ovulaatiosta laskettuna) eli dpo14/kp36. Ei näy menkkojakaan, mut viivat ei vahvistu. Luulis että 7h pidätyksellä aamupissasta jo vahvistuisi, mut ihan samanvahvuinen haamu oli illalla 2h pidätyksellä. Sen puoleen täs on nyt jotain outoa. En usko raskauden mahdollisuuteen.
.
Mä en laittais lasta kerhoon väkisin, jos ei oma tai muiden hyvinvointi sitä vaadi?Mitä mä tekisin meidän 4v kanssa, kun ilmoitin sen kerhoon joka alkaisi kahden viikon päästä, mutta itkee ettei halua mennä sinne kun tulee mua ja pikkuveljeä ikävä..tuleekohan siitä kerhoilusta mitään, pitääkö se suosiolla perua. Vai tyrkkäänkö sen vaan sinne väkisin. Rohkaisu keinoja?
Jotenkin itseä alkaa jo ahdistaan kun toinen on niin mussa kiinni, ja pienessä hetkessäkin tulee ikävä.. yölläkin tulee ikävä ja pitää meidän viereen päästä nukkumaan.
Meidän 2v puolestaan jäisi varmaan kerhoilemaan ilo mielin ilman mua![]()
?

se jälkeen aina vähän lyheni se itkun kesto. Eka vuosi meni niin että jäi haikein mielin ja sanoi että haluaa tulla kotiin, mutta rohkaisen aina ja sanoin että täällä on kivaa ja lounaan jälkeen haetaan :) nyt kun pikkusisko aloitti helmikuussa kerhon myös niin on mennyt paremmin, tutut tädit ym. Tykkäävät kyllä molemmat, vaikka juoksevatkin päivän päätteeksi syliin ja on ollut kova ikävä :) eli varmistaisin vain, että on aikaa ja syliä jäädä ja sitten itse keksii hyviä asioita kerhosta niin lapsi pian huomaa että tää onkin aika kiva paikka. Tsemppiä, molemmille
juteltiin mitä kaikkea kivaa kerhossa tehdään, ja että saadaan mennä ostamaan mieleinen eväsrasia, tossut jne. Oli vieläkin haikeana ja itku oli herkässä. En sitten tiedä kuinka väärin tein kun sanoin että voidaan sitten ekan kerhon jälkeen käydä kaupassa ja saa sieltä valita karkkipussin
ajattelin että jos edes kerran sinne uskaltautuu niin seuraavan kerran menee varmaan mielellään
nyt kyselee koska hän sinne kerhoon menee. Kysyin että miksi haluaa kerhoon niin sanoi "koska siellä tehdään kaikkea kivaa", eli ei ainakaan nyt päällimmäisenä ole tuo karkki mielessä