Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin jo toiselta threadilta urkkii, oli vahvistunut jo nyt HentoHaaveen testi, kyllä teille vauva tulee <3 Onnea ihan hulluna <3

Sanoisin näin että sama minkälainen viivan väri on niin on plussa toki voi toisilla tarkoittaa keskenmenoakin mutta ite en koskaan en missään raskaudessa oo saanu ku just ja just erottuvan hailuran ja hyvin on loppuun asti mennyt kaikki testit on näyttäneet ihan samaa hailuran että elkää hermostuko vaikka pysyy haaliana:grin

Mä oon saanut pc:llä ihan hyvää plussaa jo dpo~11. Ei tietenkään tasa vahvoja viivoja mutta ihan selkeästi plussaksi tulkittavan :rolleyes: mutta sekin yksilöllistä toki miten kenelläkin näkyy ja missä vaiheessa :)
Mutta tee HentoHaave huomenna pc, joohan, ja heti sitten kuvaa meille? :grin

Hentohaave tollasia mulla ollu kaikki aina siis noi alemmat et oikein tiedä mitä ne sulle tarkoittaa mut minä oisin luottavaisin mielin... Niin ja vaikka menkat on ollu jo pitkästi myöhässä niin siltikin haalee:)huomenna leikkaukseen saa nähdä saako toimivaa:nailbiting:

Niin ja onnittelut plussasta hentohaave! :Heartred

Pahoittelut, että oon vähän pihalla tän ketjun tapahtumista, kun on ollut niin kova pahoinvointi ja lamauttava väsymys. On jäänyt tosi vähälle tämä koko foorumi, kun kaikki aika on mennyt vain lähinnä päivästä selviämiseen.

Pakko kysäistä teidän näkemystä alakoulu ikäisten lasten nukkumaan/sisään tulo ajoista... monelta teillä aletaan haalia ulkona/kavereilla olevia lapsia kotio? Tai mihin aikaan nukkumaan? Nyt tarkoitan semmosia 2-4 luokkalaisia lapsia...
olenko natsi kun ajattelen että ton ikäisen pitäis olla sisällä 19.30 viim 20 ja sängyssä 20.30-21? Mä tässä siis ihmettelen että tän uuden asuin alueen lapset pomppii edelleen tuolla pihalla ja kesälomallakin seinänaapurin pojat pomppi pihalla klo 22 ja nyt koulujen alettua ovat vieläkin ulkona (klo tulee 21):/ kertokaa siis miten teillä...

Takaisin