Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kans niin onnellinen kaikista pojista, toisaalta salaan toivoin Onnista tyttöä mutta olin helpottunut kun sieltä tulikin poika :D Ja juu, kyllä teillä on jo suurperhe :)
 
Oisko toi kakkonen tosiaan ollu jotain 3kk, kun oltiin jo uudelleen paksuna:D en oo edes koskaan ajatellut et kuin nopeaan uusi sai alkunsa;) kyllähän tässä oma hommansa on mut ihan hyvin tässä jaksanut ja 24h riittää ihan kivasti, omaa aikaa on kyl aika ministi... mut onneksi meillä on hyvä tukiverkko:) 3 isointa käy 3xvko kerhossa 2,5h/kerta ja syksyllä esikko lähteekin jo eskariin... meilläkin ollu "salaisena" haaveena se poika mut ei me sellaista osata tehä, en kyl tiiä osaisinko semmosen kanssa mitään tehäkkään:p
 
Missä päin Suomea asustelette? :) Mulla on haaveena iso omakotitalo, nyt asutaan rivarissa, ja siellä monta lasta :) Silleen et on sellainen perhe kalenteri ja siinä kaikkien menot :)

Onhan niistä isommista sit apua ja nytkin huomaan et vanhemmat pojat leikkii paljon keskenään :) Ehkä se mies suostuu tai sit käy niin ettei imetys ehkäise ikuisesti :D
 
Kyllähän se luonto hoitaa asiansa jos on hoitaakseen. Kakkonen on saanut alkunsa niin et osittaisimetin esikkoa, seksiä oli exän kanssa silloin tasan kerran ja mulla ei tullut ees menkkoja :D että never know :D ja tää kuopus tuli uuden miehen kanssa aika lailla kerrasta kun jäi kumi pois hetken huumassa :D
 
Me asutaan pk seudulla:)te? Eipä tälläkään oo juurikaan tarvinnut ovulaatio päiviä miettiä;)maks 3kk mennyt että tärpänny... muutaman keskenmeno ollu kans ja niiden jälkeen tärpänny samoin tein;) hedelmällistä sakkia siis:)
 
Nii ja noihin kumeihin ei meillä kosketa kun ei toi ukko niitä tilanteessa edes muista, tai no en minäkään:p nyt varmaankin mennään sit steriin, jahka tästä raskaudesta selviää;)
 
Pirkanmaalla asutaan me :) Minkä ikäinen oot? Ja ootte ihan satavarmoja steristä? :P mä olin varma että Onni jää viimeiseksi mutta nyt jo on aivan kauhea vauvakuume että :D :D No vissiin täälläkin aika hedelmällistä sakkia, esikko tuli tokalta kierrolta kun alettiin yrittää. :D
 
Asuuko kukaan suurperheellinen tai edes siitä haaveileva pk seudulla o.O :D oon kotosin siis keski Suomesta, siellä isot perheet enemmänkin normi kun täällä;) ikää mulla elokuussa 30-v et senkin puolesta olis mahkut steriin, mut en oo ihan sata varma... vaikka tällä hetkellä fiilis semmonen et ei enää ikinä, kroppa aika kovilla fyysisesti:/miehestä en oo ihan sata varma, välillä se vitsailee et kyllähän se kuudes tehdään mut sit se sanoo taas toista...
 
Mulla ei siellä yhtään tuttua joilla olis yli 2 lasta :O mäkin oon Lapista ja siellä on perusjuttu että on isot perheet :D siellä on aina niin pimeetä ja kylmää niin peitot heiluu vähemmästäkin :D hehehe :D

Mä täytin just 29. Mä vannoin et kun 30 täytän meen steriin, mutta sanoin ekalla neuvolakäynnillä Onnin syntymän jälkeen ettei en pysty. No sieltä sanottiin että onneks enää synnytyksen yhteydessä sterilisaatiota ei tehdä ja raskaana ollessa ja raskauden jälkeen mieliala on aina eri :D

Saako vielä udella että onko sulla työpaikka odottamassa ja ootko sen puoleen tehnyt suunnitelmia? Mulla on vakityö, kerkesin olla paikassa reilun puoli vuotta kun jäin äitiyslomalle :D mutta mutta, töihin en oo palaamassa ennen kuin Onni on 3 :)
 
Äippä me asutaan tässä liki pk seudulla. Itä-uudellamaalla virallisesti mitta käydään Helsingissä töissä. Matkaa reilu 30km.

Mulla on menkat kaksi päivää myöhässä. Hämmentävää on se että testit ei näytä oikein positiivista. Jotain hailuraa tänään sain herkkään liuskaan mutta ei sitä voi positiiviseksi sanoa. Huonoa oloa on ollut jo viikon...

Mie luulen että jos se neljäs meille suodaan niin se tosiaan jää viimeiseksi. Kaikissa raskauksissa ollut pahoinvointia 20 viikkoa, synnytykset muutama viikko ennen laskettua aikaa ja vauhdilla. Lisäksi on ollut kaksi keskenmenoa (toiseen meinasin kuolla) ja kohdun ulkoinen (jolloin olin myös hengenvaarassa) niin en usko että mun pääkoppa tai kroppa kestää kovin montaa raskautta. Ikää on kohta 35 ja esikonenkin täyttää 10v. Meillä lasten ikäerot olis huomattavasti pienemmät jos jokatoinen raskaus ei olis epäonnistunut. Kolmatta tehtiin 1,5 vuotta sen jälkeen kun toinen munatorvi oli poistettu ja viimeiseksi keskenmennyt sai alkunsa ekasta kierrosta. Nyt mennään yk5 keskenmenon jälkeen... saas nähdä miten käy.
 
Niin ja meillä mies pohjosesta. Hänen serkulla on 9 lasta ja isännä 7 sisarusta :D isännällä tosin vain yksi sisko ja mulla on sisko, veli ja velipuoli.
Meillä nyt kolme tyttöä ja ihan sama kumpi tulee jos vain tulee.
 
Joo saahan sitä kysyä, on mulla työpaikka mihin voin palata mutta en usko että voin kun se merkkais sitä että oon reilun viikon pois kotoota enkä siihen kyl pysty... joten luultavammin palaan koulun penkille, vielä kun keksis mitä sitä isona haluis tehä;) nää reissu hommat niin nähty ja toi juopoille kaljan kaato en aika kulunu homma... tai sit jään maihin töihin jonnekin vuoropääliköks... en tiiä! Oon siis eräällä laivalla baarimestari/vuoropäälikkönä:/ en kyl oo siellä käynyt nyt 6,5 vuoteen... enkä töihin mee enneku pienin on 3-v, vaikka talous onkin aika tiukalla kun vaan 1aikuinen töissä... onneksi toi sentti venyy aika pitkäksi;)
Hena sentään joku asuu täällä päin:D toivotaan että mahdollinen haamulainen vahvistuis, laita kuvaa tulemaan;) mul on hyvät viivalasit:)
 
Hena, se voi olla että teille on neljäs tulossa :D Mullakin on hyvät viivalasit, on tullut testejä tehtyä :D

Äippä, ymmärrän, ei sais muakaan reissuhommiin, oon lähihoitajana itse, kaksivuorotyö, mutta en halua nyt takas koska olisin aina viikonloput töissä ja mies tekee päivä duunia niin on sanonut ettei jaksais viikonloppuja yksin pienten kanssa :D oon tässä kuulemma parempi entä se :D ;)

Elokuussa jään hoitovapaalle mut jos tulee jäätävän tiukkaa niin käyn tekee työpaikalla jonku vuoron.

Juttelin vaan pomoni kans tänään, on mun paras ystävä, että voi olla etten tuu ees takas ees sillon 2019 ja se sanoi et niin sekin luulee :D :P
 
ImageUploadedByVau Foorumi1492366446.405089.jpg

Siinä teille tiirattavaa :D
Huomenna aamulla uutta testiä...
 
Joo ei toi munkaan mies oo hirveen suostuvainen olemaan pitkiä pätkiä vetovastuussa ns koti isänä;) kyllähän se pärjäis jos haluis muttamutta:D noh kk päästä saa olla muksujen kaa keskenään kun mä oon synnärillä;)
Hena kyl mun mielestä noissa on joku haamulaisen esi-isä, toivomme vahvistumista;)
 
Hmm, milläköhän mä saan ton mun ukkelin käännettyä et neljäs tänne ois jees :D mä vitsailen että "Teslaan mahtuis 6" :D kun mies haaveilee Teslasta, saahan sitä joo haaveilla :D


Itseasiassa siihen mahtuu 7 :D :D hahaha :D
 
Meillä tai siis mulla on -93 vm vw transporter, siihen mahtuu 7;) mies ajaa sit vähän pienemmällä bmw, kun eihän noin isoa ja kuluttavaa autoa passaa yksin käyttää, kuulemma:p
 
Takaisin
Top