Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä viikkoja poksuu 23 ja vointi ollut ihan hyvä :)
Painoa ei ole tullut mikä on vaan hyvä asia ja toivon että ei tulisi juuri lainkaan koko raskauden aikana koska pudotettavaa kyllä on muutenkin :D
Sf-mitta suht korkee joten sitä nyt seuraillaan kun mulla se Radi todettiin aiemmin.
Ihana kun tulee kevät ja kesä! Oon jo vähän miettinyt tulevaa synnytystä että menenkö yksin vai otanko kaverin tai miehen mukaan. Toisaalta joskus voi olla sekin tilanne että joutuu yksin synnyttään nimim. koettu on sekin :D
Onks teillä muilla mitään synnytys "toivelistoja" paperilla tai päässä, että mitä haluaisitte ja mitä ehdottomasti ette haluaisi?
 
Mulla tullut painoa (vissiin) jotain 5kg, alko muutenkin nousee vasta rv 25 tienoilla;) sf menee keskikäyrällä joten mitään kovin isoa sinttiä ei oo tulossa... kai?
Synnytyksestä, mä yritän olla miettimättä sitä liikaa kun suunnitelmat menee yleensä pipareiksi... miehen haluaisin mukaan (mun porukat luvannut ottaa lapset hoitoon:)), avautua voisin altaassa ja ehdottomasti haluan epiduraalin!!!! Mielellään halausin polikliinisen synnytyksen, jos se vaan mahdollinen...
 
Mamaminion onko muuten tietoa että onko teille tulossa tyttö vai poika? Jos saa kysyä:)
 
Täällä tule huomenna puoliväli täyteen.
Ihan jees on mennyt.. henkinen puoli vaan vähän vaikee ollut.. mutta nyt parempi senki suhteen
kun oon pari kertaa päässy ultraan moikkaamaan pikkuista ja kaikki vaikuttaa olevan kunnossa.
Rakenneultra on vielä edesspäin. 26.4. Silloin haluan kyllä varmistuksen sukupuoleen onko meille todellakin tulossa poika viiden tytön jälkeen :grin

Pahoittelut negoja saaneille ja tädin yllättäneille =(

Tsempit Mannaharille.. varmaan melkoset piinaviikot menossa.
 
Junibea ootko päässy purkamaan tuntoja neuvolaan tms? Oho, että poika:o mitäs mieltä miehes on tästä? Tai sinä? Mutta väliäkö sillä sukupuolella, kunhan on terve ja lapsen saa syliin asti:) tsempit rakenne ultraan, jäämme jännittyksellä odottamaan uutisia;)
 
Äippä: oon pari kertaa jutellut perheterapeutin kanssa ja ainakin yksi käynti hänen luonaan on vielä luvassa.
Mies ei tiedä sukupuolta.. ei halunnut etukäteen tietää.. joten lapsetkaan ei tiedä.. Mä haudon tätä salaisuutta, mutta kavereille oli pakko kertoa. sitähän halkeaa jos ei saa kellekään puhua =D

Joo.. loopupeleissä ei ole sukupuolella väliä mutta varmaan on aika selvää että poika on erittäin tervetullut kun on niin monta tyttöä.. toki mua hirvittää osaanko olla pojan äiti kun miellän itseni tyttöjen äidiksi.. mut eiköhän siihen totu.. uutinen pisti kyllä pään sekas.. hyvällä tavalla <3
 
Tänään on kp 28/28-30. Ei juuri menkka oireita ja nuo typerät testit näyttää viivanpaikkaa (just ja just näkee) vain tunnin pidätykselläkin :angry: oireitahan sitä vois keksiä pilvin pimein mutta en haluais tippua kovin korkeelta. Jotain ellottavaa oloa on ollu varsinkin tänään, väsyttää, valkovuotoa on paljon (mulla ollu kaikissa raskauksissa), rinnat on vähän arat ja olen jotenkin tosi tietoinen niistä. Pissalla saa ravata jatkuvasti ja kokoajan janottaa. Ai niin ja sydämen lisälyönnit, niitä on taas ollu ja hajut, varsinkin tupakan savu, haisee tosi voimakkaalle. Normaalia menkka turvotusta ei ole, ei kipuja eikä sitä vuotoa... no muutama päivä ja pitäs jotain selvitä. Valmiiksi jo vähän pelottaa. Mitä jos olenkin raskaana ja se menee taas kesken? Jaksanko sitä? Kestänkö sitä fyysisesti?
 
Junibea oih sun miehes varmaan saa hepulin synnärillä kun näkee kumpi tuli;) meilläkin ollu haave pojasta mutta ei tullut meille(jos nyt ultraan on luottaminen;) ) itse oon kans miettinyt että osaako sitä olla äiti pojalle kun on kokemusta pelkästään tytöistä:) itse en kyl pystyisi pitämään sukupuolta salassa, oon vähän lörppö:p on kyl ihana että jollekin oot saanu kertoa ja fiilistellä<3
Hena jospa siellä olis salamatkustaja napannut tiukasti kiinni;) onhan se tietysti parempi olla miettimättä liikoja niin ei tipu liian korkealta... mut jospa jospa!!! Tsempit ja sormet/varpaat ristissä toivotaan plussa testiä:)
 
Vihdoin foorumi jonne ite uskoo kuuluvansa :) Ja ihan eka vastaus mihinkään foorumiin yleensä. Täällä 3 pojan äiti, pienin 5kk haaveilee jo neljännestä [emoji173]️ Mies on sanonut (sillä vasta siis 1 oma) että neljäs lapsi tänne on tarkan harkinnan alla :D


Niin ja mun mielestä suurperhe on et 4 tai 5 lasta. :)
 
Muokattu viimeksi:
Twisted tervetuloa:) toivotaan että miehen vaaka kääntyy enempi sinne 4 suuntaan ja pääsette yrittämään ihan toenteolla;) imetyshän ei oo 100 varma ehkäsy metodi eikä este raskaudelle:)
 
Twisted tervetuloa:) toivotaan että miehen vaaka kääntyy enempi sinne 4 suuntaan ja pääsette yrittämään ihan toenteolla;) imetyshän ei oo 100 varma ehkäsy metodi eikä este raskaudelle:)

Joo mies ite on kuitenkin sanonut että jos tulis niin ei haittaisi mutta ei niinkään yritetä :P ja hän oli sitä mieltä että täysimetys on alkuun hyvä ehkäisy :D mulla ei oo kyllä ees menkat alkanut joten en kyllä tiiä ovuloinko ees. :) Ja kiitos, mä taisi foorumiin just hurahtaa kun illan tein viestejä luin ^^
 
Joo mäkin jäänyt koukkuun kun odotettiin tota meidän nelosta (1v4kk)... nykyään meinaa vaan olla hiukan pidemmälle hoppu niin ei kerkiä rustailla:p vasta tälleen illalla hetki aikaa...
 
Meillä on tyttöjä ja tyttö (ultran mukaan) tulossa:) ikää näillä on 6v, 4v 2kk, 3v2kk ja 1v4kk, kaikki tullut siis yhteen putkeen;) onko nää sun isommat pojat jo kuin isoja?:)
 
Ai että ihanaa! 5 tyttöä :P millon laskettu aika? :) Esikoinen täyttää elokuussa 6 ja keskimmäinen täytti viime kuussa 4. :)
 
Mulla on itsellä 4 siskoa eikä yhtään veljeä, tiedän miltä sun lapsista tuntuu <3 :)
 
Eli jos laskin oikein niin teän kahden keskimmäisen ikäero on vuoden? Imetitkö kun aloit odottaa tätä 3v2kk ikäistä tyttöä? :)
 
Tehotiimillä (muksut 2&3) on ikä eroa 1,5 viikkoa vajaa vuos;) muistaakseni tais olla vaan osaimetyksellä siinä kohtaa mut menkkoja mulla ei tossa välissä kerenny olemaan;) oli pieni yllätys se raskaus:D nyt olis La 25.5 että vähiin alkaa tämäkin odotus käymään... ikä eroa pienemmille tulee siis vajaa 1,5v <3 mulla itsellä on 1 sisko, kaksos veljet ja isovelipuoli, et isompi perhe on mulle ihan normi, kai meitä voi jo suurperheeksi tituleerata? ;) musta on kyl ihana tää meidän tyttö katras, jospa niistä olis toisilleen aikanaan tuke kun meitä miehen kaa ei oo ja pysyvät läheisinä sit aikuisina muutenkin, nyt noi ainakin on parhaimmat ystävät ja pahimmat vihamiehet;)
 
Eli teijän Kakkonen oli noin 3kk kun tulit raskaaksi? :) riittääkö vuorokaudessa tunnit pyörittää arkea? :) Ja käykö vanhemmat muksut kerhossa tai jotain? :)
 
Takaisin
Top