Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kaikille! :greet025

Täältä ilmoittautuu uusi suurperhekuumeilija. Kuumeilua takana noin vuoden verran enemmän ja vähemmän. Yritys siirtynyt monesti, mutta nyt on huhtikuun loppuun varattu kierukan poisto ja viides on tervetullut. :)

Yritin tuossa selata ketjua alusta loppuun ja vähän pääsinki kärryille, mutta sori jos tulee toistoa jatkossa ja kovinkaan ahkera kirjoittaja en taida olla vaikka haluaisin, arkirumba: koti, lapset, mies, työ, kuntoilu vie niin paljon aikaa.. mutta yritän pysyä parhaani mukaan teidän mukana.
 
Hei pitkästä aikaa ! Tänään on käyty punktiossa ja keskiviikkona luultavasti alkion siirto ja toive viidennestä lapsesta on yhä lähempänä :)

Onpas teillä jännät paikat, toivotaan että kaikki sujuu suunnitelmien mukaan ja plussaat pian :)
 
Tervetuloa uusille!

Täällä alkaa piinaviikot ihan justiinsa. Tänään dpo5 oletetusta oviksesta (en tikuttanut) ja tietysti taas tuntemuksia on laidasta laitaan. Luulin että ovis olis ollu oikealla mutta jäätävä kipu joka tulee oviksen aikaan alaselkään olikin vasemmalla... pohdin tätä siis siksi että jos ovuloin oikealta en voi tulla raskaaksi kun munatorvi puuttuu. Herkällä testillä vois periaatteessa jo lauantaina jotain näkyä. En tiedä maltanko pidempää odottaa vai sorrunko silloin...
 
Ompas täällä ollut hiljaista... Tänään kp24/28-30 ja nega testattu herkällä aamusta. Tiedän aikaista on mutta jotenkin en jaksa taas uskoa että plussaksi muuttuisi.

Tänään lasten kanssa askartelemaan vitsoja, muutamille synttäreille ja huomenna virpomaan :)
 
Huomenta täältäkin :) keskiviikkona siirrettiin 2 alkiota kyytiin, toivottavasti pysyvätkin kyytissä :D Flunssa jysähti tiistaina päälle ja nyt en oikein tiiä mikä oire mihinki liittyy...alavatta on arka ko yskii ja niistää ja tää höperö kuvittelee vaikka mitä
 
Hena voihan kakka, pahoittelut negasta!
Ainiin pääsiäinen... ihan kokonaan unohdin! Ainakin selkis mitä tänään tehdään tyttöjen kaa;) kiitos muistutuksesta!
 
Mannahari, paljon tarrasukkia sinne, toivottavasti pysyvät kyydissä! Kuinka mones ivf sulla nyt oli?
 
Heips täältäkin! Meillä on vitsat tehtynä, kummallisesti jo näin ajoistaan :D

Täällä perheessä on ollut puolentoista viikon ajan kivasti yrjö-pashatauti kylässä joten ovistakaan ei olla hyödynnetty. En kyllä huomannut mitään viitteitä sen tuloon, mahtoiko olla ollenkaan. että ei mitään käryä koska menkat tulloo myöskään :/

Hena no voi höh, kerkiihän se siitä vielä plussaksi muuttua ;)

Mannaharilla on jännää, tsemppiä ja onnea matkaan!
 
Mä oon vähän rauhallisemmin ottanu, ei oikeestaan miehen kanssa nyt edes yritetä pariin kiertoon (tai ennen kun päästään hoitoihin), ja otetaan rennosti vaan :) mä oon ruvennu käymään salilla, innostuin siitä vaikken mitään rankkaa reeniä teekään, ja oon saanu ajatukset hyvin pois vauvakuumeilusta :)
 
Tsempit kaikille, jotka ovat jännän äärellä.

Deb, kuntoilu on kyl hyvä ajatusten pois viejä tässäkin asiassa. Jatka ihmeessä jos/kun tuntuu hyvältä ja oot päässy hyvään "reenihurmioon". :)

Meillä elellään ihan maltilliseen tahtiin vielä. Varsinainen yritys pääsee käyntiin vasta tuos toukokuun lopussa. Tarkotus on saada vauva alulle niin että äitiyslomakin alkaa vasta ensvuoden puolella niin saa paremmat päivärahat sitten. Joo, onhan se vähä höhlää ku pitää näin tarkasti tämäkin miettiä, mutta ku ei oo syntyny kultalusikka puos niin duunarin palkoilla kaikki tulot on tärkeitä tässä perheessä. :wink

Tuolla on ollu jo keskustelua siitä miten sukulaiset, ystävät yms. suhtautuu jälleen uuteen raskauteen.. itellä myös myllää kyseiset ajatukset mieles, joten miten teillä, jotka ootte jo plussannu ja raskaus hyvässä "vaiheessa", on otettu tieto uudesta vauvasta vastaan?
 
Täällä odotellaan että menkat alkais. Nyt kp27/28-30 ja herkkä testi näytti negaa. En tosin ole varma kauanko olin ollut käymättä vessassa... Oireita on ja ei ole joten mitään "varmaa" merkkiä ei mistään ole.
 
No täällä taas sellaista että, Luulin jo aamulla että tästä tulee jo viides tiputtelupäivä, mutta luojankiitos tää vaihtui vihdoin kp1, eli yk5 sitten alkakoon. Kierto jäi siltikin vaivaiseen 25 pv. Hmmm...just.
Kp1/25-30

Mä mietinkin Hena et mitä sulle kuuluu. Voi pahoittelut negasta :(
 
Mutta siis mulla olikin tiedossa että menkat tulee, koska pupuilut jäi olemattomiin perheen sairastelujen vuoksi. Luulen et tää kiertokin veti siksi ihan hulluksi ja toi monen päivän tiputtelu seuraus siitä. Toivotaan että asettuu nyt normaaliksi taas tähän kiertoon :/
 
Pahoittellut negoista ja uusiin kiertoihin joutumisesta:( epäreilua! Eilen tossa kattelin että Suomessa syntyvyys senkus laskee, onneksi sentään täällä yritetään paikata tota vajetta;)
Oma napailempa nyt samalla hiukan, eli täällä huomenna poksuu jo 34 viikot, apuva!!! Alakerrassa kamala paine, vihlonta ja supistukset joka päiväisiä... kunhan nyt ainakin 3 viikkoa viihtyis mahassa sittenpä toi joutaiskin ulos tuolta;)
Mitenkäs muut jo raskautetut? Miten odotus sujuu?
Entäs vauvan syliin saaneet? Mitenkä äidit ja vauvat voi? Mitenkä isommat lapset on ottaneet vauvan vastaan?
 
Takaisin
Top