Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testasin aamulla... noh sanoisin että nega mutta saattaa siinä jotain pientä näkyä. Mieli tietysti tekee myös tepposensa kun oikein jotain haluaa nähdä... no odotellaan muutama päivä ja testataan uusiksi.
 
On teillä hyvät hermot,mä hätähousuna testasin jo vaikka menkat alkaa vasta viikon päästä perjantaina..negan tietty.
 
Kipsuli mullakin pitäis alkaa ensviikon perjantaina ja ajattelin aikasintaan sunnuntaina testata, ehkä vasta maanantaina :D
 
Kiitos kaikille ratas vinkeistä:) yritin tänään käydä katsomassa paikallisesta vaunu kaupasta rattaita mut se oli lakkautettu, blääh...
Mannahari toivotaan että hoidot tois pikaisen plussan;)
Hena toivotaan että sieltä viivaa pukkais! Mulla jotain alkanut näkymään kp 24-25/28 joten et mikään kamala hätähousu oo, ainakaan mun mittapuulla;)
 
Mä myös saanut aina näkymään jo kp 24-25/27-31. Paitsi tästä testasin vasta kp28 kun olin varma ettei tärpännyt mutta näköjään se yks kerta oikeastikin riittää tärppiin :grin Kun meillähän mies oli syksyn iltaa/yötä töissä 10h+matkat ja nukkui sitten päivään asti. Kunnes taas lähti töihin.

Äippä onko sun olot yhtään helpottaneet? Vaikka eihän ne nyt tietenkään ihan kokonaan taida helpottaa ennenkuin vauva syntyy. Mutta kohtahan se on jo toukokuu!

Mulla on rv22 ja vielä olen ihan elämäni kunnossa :grin Saa nähdä kuinka kauan, heh. Oksennan vieläkin mutta on sekin vähentynyt, pahoinvointia on vielä ja hajuherkkyyttä. Ärsyttävää kyllä kun niin monet hajut tuntuu pahalta, haluaisin jo eroon tästä. Ensiviikolla rakennultra mutta ei varmaan kysytä kumpi. Luulen että poika mutta voi olla tyttökin kun alussa oli siihenkin viittaavia oireita. No 5kk päästä sekin sitten on selvinnyt viimeistään :grin
 
Tilda, toivottavasti sun paha olo alkais jo helpottamaan! Mut hyvä että muuten oot kunnon iskussa, tsemppiä ultraan:)
Mun olot nyt seilaa aikalailla, välillä on ihan jees mut sit tulee päiviä (niinkun tänään) kamala paine, jomottaa alamahaa/selkää ja väsyttää... yritän tässä lepäillä, mies vaan lähtee kohta illaksi töihin niin se siitä sitten... ens viikolla ois neuvola, pitäis siellä näistä jutella taas... paineet on kyl ihan jees eikä prodee oo enää ollu pissassa.
Täällä on onneksi menossa rv 29+1 <3 toukokuuta odotan innolla, tai ainakin sitä et pääsisi sinne rv 37 tienoolle!
 
Eiköhän tässä voi alkaa menkkoja odottelemaan kun apteekin oma antoi ihan puhtaan negan nyt aamulla... kp26/28
Seuraavan testin teen vasta jos menkat ei ala ajallaan.
 
Muokattu viimeksi:
No voi ei :( ne apteekin omat ei kai oo kauhean herkkiä jos on siis se 25miU

Täällä kauhea väsymys, hyvien yöunienkin jälkeen vielä väsyttää. Pari päivää paleltu aivan hulluna, ei oo lämmöt koholla, mutta mieskin sanoi eilen illalla et oon ihan kuuma. Päätä särkee ajoittain ja pikkunuha. Nää vois olla, mutta mulla on varma olo että menkat ne sieltä kuitenkin tulee ensviikolla :shifty: nähty niin monta kertaa ennenki.
 
Tsemppiä kuumeilijoille <3
Puhaltelen plussatuulta kaikille puuuuuuuuh.

Omaa napaa: vajaa kolme viikkoa rakenneultraan ja jotenkin tullut ihan kauheita olotiloja ja painajaisia siitä että jos kaikki ei olekaan hyvin. Rakenneultrassa voi kuitenkin paljastua vaikka mitä dramaattista juurikin rakenteellista ja jotenkin ärsyttää jo ihmisten kyselyt että kysytäänkö sukupuolta ja että kumpikohan on tulossa.... Olen vaan sanonut että toivon että kaikki on hyvin ja sukupuoli selviää jos selviää.
Jotenkin sitä varmaan yrittää henkisesti valmistautua kaikkeen mutta on tää jotenkin tosi raskasta koko ajan miettiä, ja siis mulla tää on pahentunut raskauksien myötä vaikka kaikki on aina sujunut hyvin. Se vaan ehkä jopa lisää sitä ajattelua että "miten minä voisin taas kokea onnistuneen raskauden ja saada terveen vauvan syliin asti?"
Äh, ihan tyhmää etukäteen maalailla piruja seinille mutta en voi tälle kyllä mitään...
Onks muilla ollu tällaista? Rohkaisevia ja rauhoittavia kommentteja kaipaisin :(
 
Kyllähän sen meidän keskeytyksen jälkeen on joka raskaudessa ennen Ultraa ollu toi mitä jos fiilis ja kamala ahdistus... joten kyllä on tuttu tunne! Ja kyllä, voit kokea ja tulet kokemaan jälleen onnistuneen ja elävään, ihanaan päättyvän raskauden<3. Noi ahdistukset varmaan kuuluu kaikkien raskauteen ennemmin tai myöhemmin...

Mä kävin eilen pyörähtämässä synnärillä kun ne mun alamahan/selän jomotukset ylty ihan älyttömiks o.O kaikki on kuitenkin ihan hyvin ja pikkunen masussa, kipuihin ei oikein saatu mitään selvyyttä...
 
Mulla on ollut pelkoja, ekasta ja tokasta en osannut pelätä mitään, mutta sen jälkeen kolmannesta ja neljännestä varsinkin, ja just toi et voiko ihan oikeasti näin monta kertaa asiat päättyä onnellisesti. Nyt vaikken edes ole raskaana niin pelkään jo mahdollista seuraavaa, ajatus alkaa hiipiä mieleen että tuskin mä enää edes tulen raskaaksi. Ja jos tulen niin vaikeeta on ja synnytään kuitenkin kotiin ja sit vuodan kuiviin tai vaivalle sattuu jotain. Kyl mä luulen et se kuuluu asiaan jollain sairaalla tapaa :)
 
Ekan kanssa ei osannut pelätä ja yritin jo silloin miettiä että jokainen saa sen minkä jaksaa kantaa. Siihen uskominen on toisinaan ollut vaikeaa kun on ollut kaksi keskenmenoa, kohdunulkoinen, lähes hengen vienyt verenvuoto keskenmenohoidosta, vaikea masennus, lasten allergiat ja yhden refluksitauti. Mutta kaikesta on selvitty. Ja pitää muistaa että kaikki rakenteellisetkaan viat (kuten esim. Aortan koatktaario/ahtauma) ei näy rakenneultrassa vaan ilmenee syntymän jälkeen. Tarkoitukseni ei ole pelotella ketään enempää tuli vain mieleen...

Omaan napaan sen verran että menkkoja odotellaan. Eilen lenkin jälkeen tosi pahoja vihlasuja, ja sukkapuikko kipuja alavatsalla ja kohdunsuulla. En malttanut olla aamulla testaamatta kun CB digi oli vielä kaapissa. Negahan se oli kuten arvasin. Seuraava kierto meneekin harajoille (jos ovuloin oikealta kuten oletan) kun puuttuu toinen munatorvi. Seuraavan kerran voi siis jännätä joskus toukokuussa plaah!!!
 
Mites henan kävi?

Täällä ihan järkyt menkkapoltot, perjantaina pitäis alkaa vasta kyllä. Ja luulen et varmasti alkavatkin. Parit negat ja viivanpaikat tehty.

Olin eilen papassa ja kylläpäs teki kipeää. Sanoi että todella kuivat limakalvot ja herkästi alkoi vuotaa verta, ja siltä kyllä näyttää, kun tänäänkin tullut vielä kuivunutta suojaan.
 
Menkkoja ei näy ja testi näyttää negaa :/ eiköhän ne sieltä ala kun oon niin kiukkunen että oksat pois...

Itkettää ja ottaa päähän ihan suunnattomasti. En uskonut että olis voinu tuntua näin pahalle taas...
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

Tsemppiä kaikille viivaa odottaville❤
Zenille onnea tytöstä
Onnea kaikille odottajille loppuraskauteen.

Omaan napaan sen verran, että täällä tuli juuri 26 rv täyteen. Masuasukilta kaikki hyvin eilisen neuvola käynnin perusteella. Täytyisi koittaa saada verenpaine taas normaaliksi, se oli ainut "moite" eilisestä. No, siihen voi vaikuttaa myös tulevan lauantain hautajaiset

Ensi viikolla sokerirasitustestiin, esikoisen aikana viimeksi ollut, toivottavasti kaikki on hyvin tuolloin.

Lapset ovat innoissaan tulevasta vauvasta ja varsinkin esikoinen käy silittelemässä vatsaa. Onneksi isompia hankintoja ei tarvitse vaavelille tehdä, tutti ja vähän vaippoja. Isommilta on jäänyt vaatteita ja jo edellisen raskauden ( tuulimuna) aikana tuli jotain uutta hankittua. Nuorempi pitäisi opettaa nukkumaan toisessa/ isommassa pinnasängyssä, mutta ensin se pitäisi tyhjentää. Kummallista, kun siihen on kertynyt tavaraa

Toiselle olen sanonut, että hän saa alkaa kävelemään tai tulee seisomalaudalla, kun vaaveli tarvii paikan tuplista. Tosin kesän aikana voisi oppia myös pyöräilemään.

Ohhoh, tulipa pitkä listaus
 
Testaajille plussa puhiria ja toivotaan että negat muuttuis plussiks;)
Sinisiipi voimia hautajaisiin ja tsempit rasitukseen!
Täällä poksuu huomenna rv 30 ja neuvola, aika kiitää! Hyvä niin kun tuntuu kroppa hajoavan käsiin ja henkinen jaksaminen olemaan loppu unettomuuden ja kipujen kanssa:(
 
Äippä jaksamista! :Heartred Mutta olet jo tosi pitkällä, tietenkin on vielä matkaa. Koita jaksaa
Heart_red.jpg

Hena82 Tsemppiä!

Ei se ihme että olen voinut niin huonosti, oksentanut niin paljon ja kaikki haisee pahalle. Arvaatte varmaan että kysyin sit kuitenkin sukupuolen rakenneultrassa ja tyttö :Heartpink Toki tämä on lievempää kuin noista kahdesta tytöstä joten pitäis olla tyytyväinen.

Mutta. Maanantaina täytyy käydä ultrassa uudestaan kun mahalaukku oli niin pieni ja täytyy tarkistaa vielä. Jännittää vähän kun alkaa heti ajattelemaan pahinta. Ja vauva vastasi kaikilta mitoiltaan viikkoa isompaa ja painoa oli jo reilu 500g joten miten mä saan tän syntymään ajoissa ettei menis yli??? :wacky:

Meillä ei tarvitsisi ostaa paljoakaan vaatetta mutta onhan sitä silti tullut osteltua ja varsinkin kun saatiin tyttölupaus :grin Vaikka kaikki edellisetkin on vielä tallessa.

Mä toivon myös että tuo pian 3v oppisi ajamaan pyörällä kesän aikana kun joutuu luovuttamaan tuplista paikkansa pikkusiskolle. Seisomalaudankin vois hankkia tietenkin. Mutta onkohan kuorma jo liian raskas työntää... Neljäs kun syntyi niin sisko oli 1v5kk ja tuplissa vauvan kanssa ja isoveli ja sisko 2v10kk ja 4v niin ajelivat jo pyörällä, tosin silloin asuttiin kylillä ja oli lyhyet matkat.
 
Takaisin
Top