Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä menee oikein hyvin, kiitos kysymästä :happy: Vauva on niin ihana ja suloinen:love7 Ja eilen jo 1kk! Mihin mun vastasyntynyt meni :sad015 Ristiäiset olis parin viikon päästä ja nimi pitäisi lyödä lukkoon.

Vauvakuumetta pukkaa :smiley-ashamed005:smiley-angelic006 mutta pitäis ajatella järjellä ja olla nyt tyytyväinen näihin viiteen ja yrittää heidät kasvattaa kunnon ihmisiksi.

Vaikea kirjoittaa vasemmalla kädellä kun vauva tissillä, niin toivotan vain tärppionnea yrittäjille ja tsemppiä ultriin ja loppuun raskaana olijoille :Heartbigred Lueskelen juttujanne mutta kirjoittelen hävettävän vähän :shy:
 
Heips :) Minkäslaisia "suurperheellisiä" täältä löytyy? Itse odottelen kuudetta (la 30.9.). Aikaisemmat lapset poika -98, kaksostytöt -00, tyttö -07 ja tyttö -09. Nyt siis raskaana ja alussa vasta...
 
Meillekin kuudes tulossa. La on 31.8. Aiemmat lapset syntyneet 05, 07, 08, 12 ja 13 :)
 
Zeni ihanaa että on mennyt hyvin :) Mä en kyllä ymmärrä tuota vauvakuumetta ollenkaan kun itse nauttisin vaan täysin rinnoin siitä että saisin syödä ja juoda normaalisti ilman pahoinvointia :grin

Meillä ei kyllä vielä ole suurperhettä, eihän meillä ole edes montaa lasta :grin 4 lasta siis, -11, -12, -14 ja -15 ja viides tulossa :)
 
Hei, virallisesti jo kolme lasta on suurperhe :D meillä on siis kolme lasta ja neljäs haaveissa.
 
Meillä kolme ja neljäs tulossa:happy: Haaveissani ainakin 6 lasta olisi ihan hyvä luku :grin
 
Meillä täällä tytöt -11,-13,-14 ja -15 ja nyt olis tulossa "vasta" 5 tyttö, la toukokuussa<3
Zeni ihana kuulla että teillä alku vauvan kanssa lähtenyt hyvin liikkeelle:)
 
Täällä alkaa piinaviikot! Sanoisin oireiden perusteella että ovis oli eilen ja nyt sitten vain toivotaan tärppiä
 
Täällä viidettä tjottaillaan, lapsia on ennestään pojat -00 ja -04 sekä tytöt -14 ja -15.

Ovis on just nyt meneillään, kp14, mutta piinaviikkoja ei taida tulla, viimeksi touhuiltu la-su yönä ja seuraavan kerran kulta kotona ens viikonloppuna :facepalm:
 
Pöh, korjaus edelliseen, luulen et keskiviikkona taisi olla vaan kovia kasvukipuja, koska oireet vaan jatkuivat ja eilen vieläkin kovemmat kivut munasarjoissa ja paine alavatsalla, pitää kuulostella joko se oli siinä. Jos oli niin sitten kerettiin kyllä talletellakkin :rolleyes: toivotaan!
 
Täällä eletään piinaviikkoja. Omien laskujen ja tuntemusten mukaan tänään dpo5 ja to vois periaatteessa jo testata. Taidan kuitenkin yrittää malttaa viikonloppuun.

Pientä flunssaa meinaa pukata ja se tietty sotkee oire kuviot totaalisesti kaikilta osin. No nähtäväksi jää...
 
Hena eikös flunssa oo hyvä oire myös :wink
Liittyköös siihen et vastustuskyky alenee että alkio voi kiinnittyä :grin
Toivotaan!
Mulla ei nyt ole edes oireita mitä analysoida, ainakaan vielä. Laskin et jos pe oli ovispäivä niin nyt mentäis jo dpo3, mut en sano varmaksi, tuntuu että on vieläkin kosteaa, yleensä oviksen jälkeen kuiva kausi. Nyt 19/~28. Mutta mitään ovikseenkaan viittaavaa oiretta ei enää ole:confused: että myös täällä nähtäväksi jää!
Tällähetkellä ei oo raskautunut olo ollenkaan:facepalm: joten en osaa ajatella testaamistakaan.

Mutta jos ja kun Hena testailet niin tuu kertomaan sitten, mä pidän peukkuja sulle :happy:
 
Kopsaampa viestini tännekin, apua tarvitaan;) Mikä onkaan parempi paikka kysästä tuplarattaista kun suurperheellisiltä... oli onko teillä kokemusta tuplarattaista? Mulla olis harkinnassa mountain buggy duet rattaat. Onko kellään niistä mitään sanottavaa? Onko hintansa väärti? Meillä oli zline june twinit aikasemmin ja tykäsin mut möin pois kun ei enää tarvittu ja luulin että ei enää vauvoja meille tuu... paha virhe! Nyt on tilanne se et ikä eroa tulee se 1,5v ja tarviis jokapäivä rattaat, mielellään pitkä ikäiset... noi buggyt ainakin ois pitkä ikäiset kun niistä saa yksös rattaat tehtyä aikaan..
 
Hena pikaista paranemista!
Toivotaan että teillä piinapäiväsillä olis tärppi onni matkassa mukana, täällä jännätään teidänkin puolesta:)
 
Äippäx4 meillä on phil&tedsin sport (nykyään kai vibe?) sisarusrattaat. Oon tykänny ja on pitkä ikäiset. Menee pieneen tilaan ja ainakin noi meidän liikkuu hangessakin hyvin. Ostin ne kun toinen keskimmäinen oli syntynyt, kolmannella käytettiin vain niitä ja niillä mennään edelleen.

Huomenna vois periaatteessa jo testata mutta en tiedä viitsinkö vielä. Olossa ei juuri mainittavaa. Flunssaa pukkaa, väsyttää ja aamuisin vähän etoo mutta se voi johtua nälästäkin. Alakerrassa kovin kosteaa ja välillä tuntuu kun lorahtais. raskausaikana mulla on aina tosi paljon valkovuotoa...
 
Äippä noista ei ole kokemusta mutta meillä on ollut jo kolmannella ja neljännellä käytössä Baby Joggerin City Selectit. Tykkään kun voi muunnella hyvin. Ja lapsetkin on tykänneet olla kyydissä :) Näistä saa myös vain yhdelle rattaat helposti. Kaukalonkin saa adaptereilla istuimen/kopan paikalle. Ja saa vielä kolmannellekin seisomalaudan, en vielä tiedä hankinko sitä tuolle pian 3v täyttävälle vai saako kävellä :grin

Ekalla ja tokalla oli Carenan tuplat mutta piti vaihtaa toiselle ja kolmannelle Britaxin b-dualeihin kun en päässyt vierekkäisillä pieniin kauppoihin enkä linja-autoon. Kyllästyin noihin Britaxeihin kun olivat niin raskaat työntää, meillä vauva oli ylhäällä ja isompi alhaalla. Ja niitä ei voinut muunnella mitenkään. Nuo city selectit on paljon paremmat mutta eipä ole kovin monista tuplistakaan kyllä kokemusta :grin
 
Taustalta tervehdys ! En tiä moniko muistaa minua mut mulla on 4 lasta edellisestä liitosta ja nyt sitten alkaa lauantaina icsi hoidot viidennen aikaan saamiseksi :D
Tuplarattaisiin mulla ei oo tuoretta tietoa, mulla oli vuonna miekka ha kirves Emmaljungan tuplarattaat ;)
 
Meillä on Emman jule twinit, aika vähällä käytöllä mutta tykkään kovasti. Valintaan vaikutti koko kasattuna, että mahtuu autoon. Nyt vaan kun tuo toinen nuoremmista on jo 3, niin ei hän juurikaan rattaissa istu. Mutta silloin kun oli pienempi niin mulla oli vauvalle siinä toisella puolella pehmeä kantokoppa ja isompi istui vieressä. Näillä mahtuu myös ihan tavallisesta oviaukosta, vaikka on vierekkäin istuttavat.

Hena voisko nää meidän olottomuudet tietää hyvää :wink voithan sä testata jos sulla on ylimääräisiä siellä, itse ehkä sun sijassa aikasintaan perjantaina uskaltaisin just koska ei ehkä näy mitään :/ hyväkin puhuja minä, edellisestä sain haamun herkkään 3+2, mut siksi uskalsin testata noin aikaisin kun tunsin selkeänä kiinnittymisen:grin mä olen noin teoreettisesti ajatellut et voisin mahdollisesti nyt saada herkkään jotain su tai ma. Mut kattelen vähän oloja, nyt tuntuu et ei tainnut tärppi käydä. Ei mitään oloja, paitsi vatsaa toimii useamman kerran päivässä, normaalisti ei ikinä o_O tänään aamulla vähän vuos nenä mut sekin loppu jo.

Varasin papan maanantaille, ehkä silloin aamulla ennen sitä jokatapauksessa vois pissiä. Ja onhan mulla noita tikkuja, kun myös hyödynsin mamintestien alennusmyynnin :hilarious:

Mannahari75 kovasti onnea hoitoihin ja pikaista tärppiä!!
 
Meilläkin on ollu emma jule twinit ja tykkäsin :) nyt ei ole tuplille tarvetta kun kuopuskin on nyt 3v. Selvitään yhdistelmillä ja seisomalaudalla.
 
Takaisin
Top