Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi kuinka jännää hena :rolleyes: jos se oliskin oikea plussa nyt! Peukut pidetään pystyssä :gen014

Mun oireet on luultavasti menkkaoireita, huomattu perus raivariketutustakin jo :smiley-angry016 ja alavatsaa ja selkää polttaa niin kauheesti et meinaa itku päästä :confused:
 
Piina jatkuu... menkkoja ei näy, ei kummin mitään niihin viittaavaakaan. Kiinanihme Andon digi antoi jälleen positiivisen mutta one step liuskassa on ehkä, jos oikein käyttää mielikuvitusta, niin viivanpaikka. Pitänee mennä apteekista hakemaan muita testejä jos päivän aikana ei menkat ala. Digin liuskat loppu nyt ja lisää en tilaa.
 
Vähän näyttää siltä että se kiinan ihme digi teki taas tepposensa ja näytti väärää plussaa. Pyyhkiessä havaittu tuhruttelua. No ehkä testaan aamulla kuitenkin jos vuoto ei ala kunnolla.

Oon kiukkunen kun ampiainen ja väsyttää ihan hirveesti. No kohti uusia pettymyksiä...
 
Pahoittelut hena :sad001

Myös täällä alkoi tiputtelu eilen :shifty: eli parempaa onnea molemmille enskierrossa <3
 
Täällä taitaa nyt olla kp1. Vuoto ja kivut on kuin menkoissa, et ei tuhruksi voi laskea, mutta ei kyllä normi ekanpäivän tulvaa vielä :shifty:
 
Tänään ollu sellanen tulva ja kivut että oksat pois. Saa nähdä kuin tässä kierrossa käy kun mies lähtee huomenna viikoksi pohjoseen. Tulee takaisin sillai että just saattaa olla ovis silloin kun palaa. Olishan se kiva saada miehelle 40v lahjaksi neljäs lapsi kun 30v lahjaksi sai ensimmäisen ;)
 
Täällä oli tänään nt-ultra ja kaikki oli oikein mallikkaasti. Vastasi viikkoja ja laskettu aika on 31.8.

Kerrottiin tänään meidän pikkutytöillekin vauvasta. Olivat innoissaan ja 4-vuotias muistutti nukkumaanmennessää että elokuussa pitää vauvalle rakentaa pinnasänky <3
 
Pahoittelut menkoista Henalle ja kääkukalle :( Toivon parempaa tärppionnea uuteen kiertoon teille <3
 
Junibea, ihania uutisia! Onnea<3 meilläkin tytöt puhuu lähes päivittäin uudesta vauvasta, miettivät nimiä tms... ihan into pinkeenä nekin ottaa toukokuuta:)
 
Tsempit uuteen kiertoon joutuneille <3 Olkoon tämä kierto teidän :wink:happy:

Täällä poksuu tänään rv15+0
Tuntuu että nyt jotenkin nopeasti alkanut aika menemään. Mulle tosiaan napsahti radi diagnoosi, mutta ei hätää sitä ruokavaliota olen noudattanut jo alusta alkaen, koska mulla sitä ylipainoa tosiaan on jonkin verran. Nyt vaan seurataa sokereita ja jos ne pysyy kuosissa niin sitten se ruokavalion muutos riittää :happy:

En ole vielä tehnyt mitään vauvaostoksia. Aiemmissa raskauksissa olen vähintään ensitutin jo nt-ultran jälkeen ostanut, mutta jostain syystä nyt kun on jo useampi raskaus takana niin ei kiirehdi samalla tavalla. Ehkä sitä odottaa kun on kesä niin sitten kiva kierrellä kaupoissa ( jeah right, ison mahan kanssa jossain helteessä :hilarious: ) että maltetaan nyt odottella ees rakenneultraan asti, mikä on about 6viikon päästä. Mut saapas nähdä sitten. Pinnasänky tosiaan jo löytyy ja vaunut jne. joten ei tässä siinä mielessä ole tarve kuin niille ensimmäisien kuukausien vaatteille..

Mites muilla sujuu hankintojen kanssa ja Zenillä vauvan kanssa?
 
Mie olen tehnyt tässä havaintoja kropastani ja tarkastellut kiertoja ja oireita.
Multa poistettiin oikea munatorvi 2012 kun oli kohdun ulkoinen. Tarkoittaa periaatteessa sitä että voin tulla raskaaksi vain silloin kun ovuloin vasemmalta. Joku minimaalinen mahdollisuus on myös oikealta tapahtuvan ovulaation aikana mutta se on TOSI pieni.
No ensinnäkin huomasin että mulla on ihan hirveät kivut kun ovuloin oikealta. Tulin siihen tulokseen että se johtuu vatsaonteloon valuvasta vuodosta ja munasolusta joka ei pääse liikkeelle.
Totesin myös että viime kierrossa ovis tuli oikealta ja nyt olis siis paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi. Jos siis vain mies tulee kotiin edes ennen oletettua ovista.
No oli vain pakko nämä jollekin jakaa :D
 
Mamaminion, toivotaan että sokerit pysyy hallinnassa ruoka hoidolla! Tsemppiä:)ainakin sulla asenne kohdallaan... Mä oon itse vieläkin hiukan hämillään että ei radia napsahtanut tällä kertaa kun aikasemmin ollu jo 2 kertaa o.O
Hankinnoista, kaikki tarpeellinen on... Paapu helistimen meinasin vielä hommaa, tupla rattaat on ehkä listalla jos vaikka pärjättäis ihan vaan liinalla... Jännään vaan tota syksyä kun niin paljon juoksua että viihtyykö bebe liinassa? Pitäis kuitenkin 1 saada aamusta eskariin, 2 kerhoon ja puolilta päivin komppanja takas kotiin, kauppa reissuista tai neuvolasta puhumattakaan... Aikasemmin nää ei juurikaan oo liinassa viihtynyt sen jälkeen kun on enempi oltu hereillä, en tiiä!
Niin ja lipasto pitäis ostaa mihin sais pikkuset vaatteet, nyt on kaappitilaa muutenkin vähän laisesti jäljellä... Ikeaan siis tän grande mahan kaa, onneksi ei oo se parjattu kesä ;)
 
Hena, mä oon kyllä kans pistänyt merkille omia Tuntemuksia. Mulla on nyt ollut vasemmalta puolelta ovuloidessa parissakin kierrossa tosi kovat kivut ja ne jatkuu ovulaation jälkeenkin sekä on ihme oireita, tiputtelu ennen menkkoja alkaa aiemmin ja kiertokin saattaa jäädä lyhyemmäksi kun oikealta puolelta ovuloidessa. Vähän olen ihmetellyt mikä vaivaa. Edellisestä synnytyksestä(marraskuu)alkoi syksyllä vasta menkatkin, joten monia ei oo vielä kerinnyt tullakkaan. Nyt on oikean puolen vuoro sieltä tuntunut jo muutamia päiviä nipistelyä ja vasta 7kp menossa.
Mikäs siellä meininki?
 
No eipä täällä ihmeitä. Menkat loppu muutama päivä sitten ja nyt vaan odotellaan että mies tulee reissusta.

Oon ihan tosi tosi väsynyt ja kovin itkuinen. Kiva täällä itkeskellä yksin milloin mistäkin ihme jutusta... ikävä mulla on mun isoja tyttöjä ja miestä eikä se helpota tota itkuisuutta. Pienimmän kanssa ollaan oltu kaksistaan perjantaista asti. Jotenkin alakuloinen olo tulee tosi helposti. Töissä kyllä olen ihan hyvällä tuulella mutta sitten iltasin se iskee. Sitten tuntuu että kaikki on ihan tosi syvältä...

Ovis oireita ei oikeestaan vielä ole havaittavissa - kai. En ole kovin kyllä tarkkaillutkaan. Alaselkää on särkenyt vasemmalta muutamana päivänä nyt mutta siihen voi olla monen monta syytä.
 
Hena, Ompa ikävää :sad001 Oisko sulla jotain ystävää jota kutsua kylään tai mennä hänen luo, että saisi vähän piristystä? Tuo ikävä on kyllä kamalaa, mutta niin luonnollista ja kertoo siitä välittämisestä :shy: onneksi sulla on pienimmäinen siellä kaverina että ei ihan yksin tarvitse olla :)
 
Takaisin
Top