Suurperhe kuumeilijat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa Junibea että sait sykkeet kuuluviin <3 sitä jumpsutusta on niin ihanaa aina kuunnella. Ja kovasti tsemppiä pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti helpottaa pian!

Äippä x4 Joo kyllä aikomus on kysellä jotta kumpikos sieltä on tulossa, mut tällä hetkellä ei hajuakaan kumpi koska oireita on kumpaankin suuntaan :D
 
Tänne voisin tunkea itseni... jos vain sopii?!

Neljättä haaveillaan, kolme tyttöä (9v, 7v ja 2,9v), takana kohdun ulkoinen ja kaksi keskeytynyttä keskenmenoa (välissä aina onnistunut raskaus). Viimeisin marraskuun lopussa 2016, joka meinasi viedän multa hengen rajun vuodon takia. No ei siitä enempää.
Nyt meneillään kp21/26-28 ja ovis oli oireiden perusteella kp15 eli nyt olis dpo6

Kovin en jaksa toivoa ettei tulla kova aja korkealta.

Itsestä sen verran että 34v Itä-Uudellamaalla asuva assari.
 
Hena tervetuloa ja toivotaan pikaista tärppiä;) kyllä oot sinäkin joutunut kokemaan raskaita:(
Omaa napaa pienesti, viime viikolla kävin sokerikokeissa ja puhtaat paperit sieltä sain... Joten ei radia tällä kertaa, huraa:) sit menkka kivut on palannut näin rv 24 kunniaksi ja torstaina pitäisi sen takia mennä käymään lääkärissä kun vähän huoli siitä että mistä jonotus johtuu... Toivonpa että pikkunen jaksais roikkua kyydissä vielä pitkän tovin! Niin ja painettiin heittelee miten sattuu ja päässä heittää, tuntuu että kroppa sanoo itsensä irti:(
Mitäs muut masun kasvattajat, kuin menee? Olikos tärppi onnea odottavia? Onko testi päiviä lähellä?
Mitenkäs Zeni? Onko arki lähtenyt kivasti liikkeelle uuden prinsessan kanssa?
Äippä ja tsirppa 24+4
 
Odottelua odottelua kuuluu.. kp20/28. En tiedä missattiinko miehen reissun vuoksi ovis. Viime perjantaina oli aikaa kuivaa jo, pe/la yönä päästiin vasta tositoimiin. WomanLog taasen antoi la ovisp. Kierrosta laskettuna. Lauantaina alkoi menkkapoltot joita jatkunut siitä asti enemmän ja vähemmän ja sunnuntaista asti riesana ollut päänsärky. Eilen ja tänään huonon olon aaltoja, mut se nyt ei liity mihinkään paitsi ehkä keltarauhaseen :shy:

Onnea äippä x4 puhtaista papereista! Toivotaan että vain ohimeneviä vaivoja olisi. Mitä lääkärissä sanottiin?

Hena82 Hui mitä oot joutunut kokemaan :nailbiting: toivottavasti seuraava kerta toisi paremman onnen :happy:
 
Aikamoisia piinapäivä täällä vietetään. Kp24/26-30 tai jotain sinnepäin. Kierron pituus on vähän hukassa kun tämä on vasta kolmas kaavinnan jälkeen. Toiveet on aika korkeella vaikka ei saisi. Pientä etovaa oloa tulee ja menee, väsymys on kaameaa. Mutta niin se oli viime kierrossakin ennen kun menkat alkoi.
 
Jääkukka, aamulla tosiaan kävin ja tuomio 1,5cm auki ja kohdunkaula 2cm ja pehmeä lepoa pitäis kuulemma saada... Labrassa piti kans käydä ja katsotaan josko siellä olis jotain syytä turhan aikaiselle kypsymiselle... Tai sit vaan kroppa ilmoittelee että tämä oli tässä nyt? Noh tällä mennään...
Toivotan jääkukka ja hena että teidän oireillut olis tärppi oloja;)
 
Äippä mulla oli nelosen raskaudessa varmaan just kans jossain 24-25 viikon paikkeilla repsahtanut ulkosuu sen sentin verran auki ja pehmeä ja sellaisena pysyikin onneks loppuraskauden. Mulla oli kyllä supistukset suurin syy ja estolääkkeet sain. Mutta kuulemma, kun on usean synnyttänyt niin usein se aukeaa ennen aikojaan. Oliko sulla puhe että oliko vain ulkosuu auki vaiko molemmat? Ihan hyvin voit pitkällekkin vielä mennä, ja menetkin, eiks niin :)
 
Ulkosuusta puhu, mut tiedä sit... rv 30 pitäis mennä synnärille ultrattavaksi jos likka vielä masussa... "vuokrasopimuksen" purkua voidaan harkita vasta 10 viikon päästä mieluummin 12-13 viikon päästä ;). Kyl on tänään taas ollu ihan älytön paine alapäässä... tällä sitä lattialla makoillaan ja lapset leikkiin vieressä:)
 
Mulla oli jo tokan kanssa ulkosuu auki reilusti ennen laskettua aikaa. Kunhan sisäsuu pysyy kiinni niin ei pitäs olla kovin suurta hätää :)
 
Nyt kun mä tässä ääneen sanon tän niin menkat alkaa viikonpäästä ajallaan :hilarious: mutta siis eilen illalla nipisteli kohtuun varmaan puolisentuntia, oli vähän jotain nipistelyn ja kutittamisen sekaista. No ei siinä mitään on noita kolotuksia vuosien varrella ollut jos jonkinmoista. Mutta se mikä pisti ihmetyttämään tänään aamulla vessakäynnillä, limaklöntti jossa veriviiru :nailbiting: voisiko se olla menoa sitten taas..vaiko ennen aikojaan alkavat menkat...tai sit mä olen tosi tosi tosi luulotautinen. Tästä taitaa tulla todellinen piinaviikko vaikka ajattelin et ei mitään jakoo tässä kierrossa :nailbiting:
 
Toivotaan jääkukka että ois tärppi käyny! Ja äippä x4 tsemppiä että paikat pysyy tarpeeks kiinni ettei nyt viel sentäs syntymään ala.

Kaikille muillekkin tsemppiä tilanteisiin, tää puhelimella kirjoittelu niin ärsyttävää ku ei nää tekstejä ja ei muista mitä kaikkee halus kommentoida kenellekin :/
 
Mä kun odotin neljättä niin lääkäri sano et ihmeenki tiukka kohdunsuu ja muistaakseni sano et uudelleen synnyttäjäks. Joten oletin et on usein löysempi tai vähän auki uudelkeensynnyttäjillä.

Täällä vielä ootellaan aloituksen aloitusta...
 
Joo niin toi lekuri sano että yleensä uudelleen synnyttäjillä kaikki paikat enempivähempi löystynyt mut vielä tarvii kuitenkaan sentti kaupalla auki olla... en sit tiiä, illat on kyl aika kamalia! Tuntuu et toosa räjähtää ja tyttö tippuu kyydistä, aivan kamala paine alakerrassa... vaikka siis suurimman osan päivästä makaan lastenhuoneen lattialla ja leikin lasten kanssa vuorikiipeiliää/nukkuvaa karhua:,)
 
Täällä olikin taas ihanan paljon tekstiä tullut :) En vaan enää muista mitä kaikkea mun pitikään kommentoida.. :grin

Täällä menossa rv18 :) Fyysisesti todella hyvä olo, en huomais olevani raskaana jos tätä jättimahaa ja pahoinvointia ja oksentamista ei olisi. Toivottavasti jatkuisikin näin, ainakaan aiemmissa raskauksissa ei ole ollut mitään vaivoja.

Äippäx4 Toivottavasti vauva pysyis vielä tosiaan mahassa :) Ja toivottavasti paine alapäässä vähän helpottais :)

Mäkin kuulun niihin "omituisiin" että sitä viimeksikin taas neuvolalääkäri ihmetteli tuota neljättä odottaessa että rv39 ja paikat kiinteät ja visusti kiinni :grin Se vielä ihmeissään kyseli että eikö mulla ole aika pienet välit noissa raskauksissa ollut. No onhan ne. Mutta mulla ei ollenkaan supistele ennen synnytystä eikä liitoskipuja eikä muitakaan, onneksi kroppa on hyvin kestänyt ainakin tähän asti nämä tiheät raskaudet. Kuulemma joillakin kroppa ei niitä oikein kestä :sad001 Pahoinvointia ja oksentelua on kyllä sitten kaiken edestä mutta varmaan helpompi kestää kun ei ole niin fyysistä haittaa.

Äippäx4 Eikös teilläkin mene muuten esikoinen syksyllä eskariin? Meillä tyttö täyttää tässä kuussa 6v ja elokuussa menee eskariin. Sain viimeviikolla selville että ollaankin haettu väärään eskariin, tämän alueen eskari on kuulemma kauempana oleva. No kiva :grin Miksi sitä ei voinut missään informoida kun ei tuota missään ole lukenut. No haettiin sitten paikkaa tuonne toiseen ja sinne kun on pidempi matka niin saa kuljetuksen sinne eli helpottaa mua kun täytyy vain saatella/hakea pysäkiltä ja sitten noiden neljän kanssa hoitaa vain kerhoon viennit siihen lisäksi.
 
Tilda joo lähtee, täyttää toukokuussa 6-v... Iso tyttö:) mulla sama että juoksua tietää elokuusta eteenpäin, jos hän pääsee eskariin missä sit aloittaisi koulun niin se on just vastakkaisessa suunnassa kun 2 lapsen kerho... Huoh! Mut onneks ei enää siinä kohtaa oo tota mahaa hidastamassa ;) tällä meidän alueella on aika monta päiväkotia ja muutama koulu jossa eskari järjestetään:) vähä kyl meinaa olla haikea olo että toi meidän eka vauva on jo noin iso että aloittaa koulutiensä :,D
 
Itse elän todellisia piinapäiviä. Väsymys on ihan kamala ja jotain etovaa oloa tulee ja menee. Tänään purskahdin itkuun kun en saanut junioria nukkumaan ja huomaan että olen aika haju herkkä. Lisäksi kun mulla on se typerä Andon digitesti niin oon sillä muutamana päivänä testannu. Negaa se on näyttänyt mutta kun ottaa puikon pois koneesta niin se testi viiva on selvästi tummunut muutamassa päivässä. En ihan tarkkaan tiedä miten toi testi toimii joten en ihan kovin suuria jaksa uskoa. One step liuskat antaa ihan puhtaan negan. No nyt on vasta kp 26 joten voi muuttua miksi vain.
 
Hena82 piinaillaan sitten yhdessä, vähän samanlaiset olot :rolleyes:
mulla nyt vasta kp23/28 menossa. Toi ärsyttävä pahoinvointi on musta lisääntynyt tässä parin päivän aikana ja tulee sellaisina aaltoina. Mietin viittinkö edes testata, kun oon pessimisti :shifty: mulla yleensä alkaa tiputtelu 2-3pv ennen menkkoja niin mietin, jollei sitä kuulu niin sitten vois harkita testailua. Vaikka voi olla että kärsivällisyys pettää :hilarious:
 
Saa nähdä tekeekö tuo digi taas kepposiaan kun aamulla näytti positiivista :o Huomenna testaan aamusta liuskalla jos menkat ei ala. Nyt on kp28/28

Viime kierrossa plussa kp27/28 ja nega 28/28 menkat alkoi normaalisti. Erona viime kiertoon nyt ei ole alkanut tiputtelemaan kuten viimeksi kolme päivää aiemmin. Saas nähdä. On mulla kylmä ja vähän paha olokin... väsymys on valtava mutta kuopus on nukkunut tosi huonosti.
 
Takaisin
Top