Täällä olikin taas ihanan paljon tekstiä tullut :) En vaan enää muista mitä kaikkea mun pitikään kommentoida..
Täällä menossa rv18 :) Fyysisesti todella hyvä olo, en huomais olevani raskaana jos tätä jättimahaa ja pahoinvointia ja oksentamista ei olisi. Toivottavasti jatkuisikin näin, ainakaan aiemmissa raskauksissa ei ole ollut mitään vaivoja.
Äippäx4 Toivottavasti vauva pysyis vielä tosiaan mahassa :) Ja toivottavasti paine alapäässä vähän helpottais :)
Mäkin kuulun niihin "omituisiin" että sitä viimeksikin taas neuvolalääkäri ihmetteli tuota neljättä odottaessa että rv39 ja paikat kiinteät ja visusti kiinni
Se vielä ihmeissään kyseli että eikö mulla ole aika pienet välit noissa raskauksissa ollut. No onhan ne. Mutta mulla ei ollenkaan supistele ennen synnytystä eikä liitoskipuja eikä muitakaan, onneksi kroppa on hyvin kestänyt ainakin tähän asti nämä tiheät raskaudet. Kuulemma joillakin kroppa ei niitä oikein kestä
Pahoinvointia ja oksentelua on kyllä sitten kaiken edestä mutta varmaan helpompi kestää kun ei ole niin fyysistä haittaa.
Äippäx4 Eikös teilläkin mene muuten esikoinen syksyllä eskariin? Meillä tyttö täyttää tässä kuussa 6v ja elokuussa menee eskariin. Sain viimeviikolla selville että ollaankin haettu väärään eskariin, tämän alueen eskari on kuulemma kauempana oleva. No kiva
Miksi sitä ei voinut missään informoida kun ei tuota missään ole lukenut. No haettiin sitten paikkaa tuonne toiseen ja sinne kun on pidempi matka niin saa kuljetuksen sinne eli helpottaa mua kun täytyy vain saatella/hakea pysäkiltä ja sitten noiden neljän kanssa hoitaa vain kerhoon viennit siihen lisäksi.