Suurperhe kuumeilijat

Niin nyt on menossa 14+4 ja tuntuu että nämä viikot vaan matelee :grin Olot on samat kuin ennemminkin eli ei tässä ole pahemmin tehnyt edes lenkille mieli. Mutta eipähän tule herkkujakaan syötyä :grin Ja paino on pysynyt laskussa. Ehkä pahin hajuherkkyys on laantunut. Ja öisin ei ole enää tarvinnut oksentaa niin pystyn silloin juomaan vettä. Ehkä tämä tästä, johan mä olen neljä kertaa tästä samasta selvinnyt :)
 
Tervetuloa Muska ja mommyme :)
Mun mielestä suurperhe on 4+ lasta, mutta tosiaan, miten kukakin sen kokee.
Mielenkiintoinen toi sperma-altistus, muistatko mistä luit aiheesta? Omalla kohdalla ei kyllä pidä paikkaansa, ei myrkytyksiä mutta ei paljoa altistustakaan etenkään kahdessa viimeisessä raskaudessa (joskus jopa ihmettelen, että miten ihmeessä Nelonen pystyi saamaan alkunsa sillä seksimäärällä... :smiley-ashamed008).

Täällä siis edelleen kasassa. Laskettu aika tänään. Vauva sais alkaa tulemaan, edellistenkin kanssa oltu kotona jo vaikka kuinka kauan näillä viikoilla :meh: Supisteluja päivittäin, säännöllisiä ja kipeitäkin, mutta loppuvat aina ennenkuin saavat reilusti vauhtia. Kai tää joskus tulee, viimeistään kai sitten käynnistyksellä joskus parin viikon päästä.
 
Zeni jännittäviä aikoja! Suosittelen seksiä, jumppa palloa, pitkiä kävelyitä ja rentoutumista, näillä ollaan vika maila isketty mun raskauksien arkkuun:wink olen ehkä myös kieltäytynyt olemaan raskaana rv 40+ ja tämä on pitänyt ja pitää :p Niinpä niin, niinku sitä vois itse vaikuttaa siihen milloin vauva on valmis :D :D ps mä oon jo ihan kypsä olemaan raskaana ja valmis synnärille! Jos vielä 14-15 viikkoa hautois niin sit saa kyl alkaa tulemaan ulos musta :wink
Äippä ja tsirppa rv 22+4
 
ps mä oon jo ihan kypsä olemaan raskaana ja valmis synnärille! Jos vielä 14-15 viikkoa hautois niin sit saa kyl alkaa tulemaan ulos musta :wink
Äippä ja tsirppa rv 22+4

Täällä samat fiilikset, tosin viikkoja kasassa vasta nippa nappa 11+0 :welcome:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Että jos nyt reilu puol vuotta vielä rauhassa hautoisin kumminkin.....
 
Mä luin siittä joskus aiemminkin ja löysin juttua nytkin. Wikipediasta. Siis altistuksesta :-) Mun kohdalla sopis pitään paikkansa. Koitan ottaa screen syötin tekstistä.
 
Tässä
 

Liitteet

  • wp_ss_20170122_0001.png
    wp_ss_20170122_0001.png
    123.5 KB · Katsottu: 168
Mielenkiintoista! Jospa se tosiaan olisi noin. Altistusta oli kyllä kovasti paljonkin ennenkuin eka (1,5kk seurustelua takana ennen plussaa...) ja toka (pari kuukautta häiden jälkeen) saivat alkunsa. Ehkä se on vaikuttanut seuraavissakin vielä :D

Kaikki mahdolliset ja mahdottomat kikat on kokeiltu. Jos joku enää edes suunnittelee vihjaavansa ässistä tai mistään tahansa muusta kotikonstista, niin aion hutkia sitä istukalla. Ja juu, olin päättänyt, että tämä(kin) syntyy rv39 (tarkemmin 38+4-5), mutta ei. Ei ei ei. Kohta kieltäydyn kokonaan synnyttämästä.
 
Musta ei ainakaan tunnu, että tää neljä olisi suurta :D voihan se olla, tai ehkä viidestä eteenpäin, kuusi on varmasti :D

Meillä ei tuo eka tjotilla vedetty kierto tuottanut tulosta, ovis oli 4pv myöhässä näemmä. No katotaan uskalletaanko ottaa uutta riskiä, ehkä mäkin kohta lämpenen ajatukselle :D kyllä ainakin hieman ärsytti, kun oli niin normikierron oireet ja tiesi, että ei ole raskautunut :O

Zeni tsemppiä viimeisiin rutistuksiin!
 
Oih luin tuolta toisesta ketjusta: Onnea kovasti tytöstä Zeni :Heartred
Hauska kun juuri eilen meinasit että kieltäydyt koko synnytyksestä kohta; tais typy ymmärtää viestin :'D
 
Onnittelut Zeni!

Tilda mulle on kans puhuteltu tämän vauvan olevan mun viimeinen. Anoppi ja jopa neuvolalääkäri sanoi loppuraskauden tarkastuksessa että nauttia nyt kun on viimeinen. Silloin en ihmetelly asiaa mutta nyt kun miettiny vielä yhtä raskautta niin tuntuupa hassulta. Tosin mulla ikää jo 40 ja tosiaan neljä lasta. Ehkä se yhtälö "kertoo" ihmisille näin...

Mitenkähän sitten suhtautuvat jos tulisin vielä raskaaksi?! Tulisko itelle fiilis ettei halua kertoa.
Soitin muuten neuvolaan niin lekuri oli kirjoittanu et vuosi tulis olla väliä. Terv.hoitaja sanoi ettei ollu kirjoittanu soi leikannu lääkäri mitään kohdun kunnosta. Mut arpikudoksen vuoksi pitäs olla vuosi väliä
 
Kiitos :) Tyttö syntyi tosiaan tiistaina iltapäivällä melkein housuihin :nailbiting: Vedet meni klo 13, supistukset alkoi 13.15, mies tuli töistä 13.30, sairaalan parkkiksen parkkilappu on otettu 13.47 ja tyttö syntyi 13.55. Mies kiikutti pyörätulilla juosten saliin ja nipinnapin ehdin saada housut pois ja kiivetä sängylle ja sit saikin kätilö ottaa kopin :grin Tänään päästiin kotiin :Heartred
 
No jo oli nopea synnytys :eek: onnea vielä ihanasta pikku prinsessasta :Heartred innolla odotan että tulisi vuoro lähteä, mut siihen asti nautin kun meidän pikku lilliputti paukauttaa menemään mun virtsarakkoon :p
 
Onnea zeni! :Heartred
Hui tuli oma viimeinen synnytys mieleen tuosta sun :D samalla kaavalla mentiin. Milläs fiiliksillä jälkikäteen tuosta nopeudesta? Mulle jäi vissiin pieni trauma, pelottaa ihan hulluna mahdollinen seuraava, tekis mieli perua koko homma :nailbiting: ei se siinä tilanteessa jännittänyt, mut mulla tuli jälkeen se pelko kun tajus kuin hilkulla oli lapsi syntyä autoon :nailbiting:
 
Tosi hyvä fiilis jäi! Mulla oli koko ajan turvallinen olo, tiesin että mies osaa kyllä hätätapauksessa ottaa kopin ja hallitsee tilanteen, vaikka vähän meinasi sairaalan aulassa yrittää hiipiä paniikki päälle kun alkoi kunnolla ponnistuttaa :rolleyes: Noin muuten synnytys meni juuri niinkuin halusin; ei lääkkeellistä kivunlievitystä, ei turhia sisätutkimuksia tai synnytyksen kulkuun puuttumista, ei kanyyleja käsissä, napanuora sai rauhassa sykkiä loppuun opiskelijan harjoitellessa ja kotiuduttiin 2vrkn iässä :)
 
Mitäs mammoille täällä kuuluilee? :grin

Se on minullakin NT-ultra vihdoin takana ja NT oli 0,8 ja kuulemma, oikein hyvältä näytti pikkuinen. Ultrattiin sekä päältä että sisäkautta jotta saatiin mahdollisimman tarkkaan mitattua.
LA11.8 :Heartred
Rakenneultra on sitten maaliskuun lopulla. Huh, olen aika helpottunut tuosta että kaikki oli hyvin pikkuisella :Heartpink
 
Mahtavia uutisia mamaminion:)
Mä sain äskön tehtyä vanhempain vapaa/avustus hakemukset kelaan/pomolle, kävin tänään hakemassa lastentarvikkeesta babyboxin ja siskolta äitiyspakkausen verran vauvan vaatteita ja rintapumpun, pääseekin kohta pesemään pikkusia vaatteita kaappiin:wink torstaina olis sokerirasitus osa2, mahtaakohan tulla tuomio? Lapset vein tänään mummolaan pariksi päiväksi et pääsen sinne rasitukseen ja saa pikkasen vapaata... verenpaineet ottanut kiitettävää nousukiitoa joten lepo tulee kyl tarpeeseen vaikka kova ikävä pikkusia:/
Äippä ja tsirppa 23+5
 
Ai niin mamaminion meinasitko kysyä RUssa kysyä sukupuolta tai onko sulla fiiliksiä et kumpi siellä masussa köllöttää?:)
 
Takaisin
Top