Suurperhe kuumeilijat

Kiva kuulla sinisiipi että teillä ultrassa kaikki hyvin :)

Niin ne viikot vaan vierii vaikka tuntuu että päivät matelee. Ensi viikolla neuvolaan ja sitten odotellaan milloinkas 2-3 viikon päästä olisi nt-ultra meillä :)

Mulla myös tekee mieli kaikkea terveellistä, ei niinkään salaatteja mutta hedelmiä. Appelsiinit, omenat banaanit, koko ajan saa olla kuorimassa ja pilkkomassa :D
Myös fetajuustoa himoitsen jostain syystä?! Mutta sitä en juurikaan ole syönyt. Jonkin verran makeanhimoa on päivisin koska olen väsynyt mutta ei kuitenkaan mitään suurempaa että pitäisi kaupasta lähteä hakemaan suklaata.
Mulla kuitenkin sitä ylipainoa on niin olisi ihan hyvä pitää tää hedelmälinja makean osalta ihan koko raskauden ajan... Ja sen jälkeenkin.

Me aiotaan kyllä kysyä rakenneultrassa että kumpi tulee jos suostuu vauva sen näyttämään, meiltä löytyy kumpaakin sukupuolta mutta tyttöjen vaatteita ei juuri varastoissa ole eli niitä joutuisi sitten hankkimaan etukäteen.

Kohta Äippäx4 sulla on ultra, voi miten jännittää sun puolesta että tuleeko sieltä 5. "spice girls" jäsen :D
Eiks sitä aina nimetä sen mukaan jos samaa sukupuolta on kaikki, esim 4poikaa on Beatlesit jne.

Ihanaa alkavaa vuotta kaikille :Heartred
 
Mamaminion tiedäppä häntä onko siellä samaa sarjaa :) tiistaina olis heti aamusta "tuomio" ja voih juma mikä jännitys :p
 
Täällähän on tapahtunut :)
Onnea plussasta Junibea :Heartred
Ja äippä kiva että kaikki oli hyvin ja onnea tyttölupauksesta :Heartred

Täällä on vietetty muutama uneton yö, tänään oli nt-ultra ja kaikki oli hyvin! Viides kerta jo, voi tätä onnea :Heartblue Toivottavasti pysyis vaan loppuun asti matkassa.

Olot ei ole muuttuneet miksikään, pahoinvointia on 24/7 ja oksentaa saa melkein kokoajan. Mutta ehkä nyt jaksaa paremmin kun tietää että siellä on todella asukas. Mutta en kyllä tiedä jaksanko tähän enää uudestaan lähteä :grin On kyllä tuntunut jotenkin raskaammalta kuin tuota neljättä odottaessa. Muutenhan mulla ei mitään vaivoja ollut ainakaan viimeksi, ei supisteluja yhtään ennen synnytystä eikä edes liitoskipuja.

Mä toivoisin kyllä kovasti tyttöä mutta saa nähdä, tuntuu että tämä olis ennemmin poika. Vaikka tuo oireilu onkin ollut pahempaa kuin viimeksi. Mutta ei yhtä pahaa kuin tytöistä... Rakenneultra on vasta 15.3, mikä ikuisuus!

Huomenna poksuu 13+0.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Äippä ja Tilda!
Toivottavasti hoidot sujuu Mannahari hyvin ja tuottaa pian tulosta :)

Täällä edelleen kasassa, rv 38+2. Mä olisin jo valmis synnärille, mutta pikkutyyppi on toista mieltä :grin
 
Mulla näköjään ajatus katkes kesken edellisen viestin [emoji3] 4 lasta on tosiaan edellisestä parisuhteesta ja nuorimmaisen kohdalla multa napsastiin piuhat poikki. Nyt uudessa parisuhteessa hellulla ei oo lapsia ja mua ei tarvinnu kauheesti houkutella projektiin [emoji23] siksi siis ivf hoidot.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista :Heartred
Junibea onnittelut plussasta muuten :Heartred muistan sut marraskuisista -15, silloin ei päättynyt hyvin, toivottavasti saatte vihdoin pienokaisen syliin!
 
Mitäs tänne leideille kuuluilee?
Jokos Zeni on saanut vauvan syliin? :happy::Heartred

Täällä jännäillään vajaa parin viikon päästä olevaa ultraa, mutta täytyy kertoa heti että nyt on menossa rv 10+5 ja olen kotidopplerilla kuullut sydämensykkeet rv9+0 alkaen, joka sinänsä rauhoittaa mieltä kun niin selkeästi kuuluvat, että jotain elävää siellä massussa on :love7

Yhdistelmäseulaan osallistuttiin myös, joten jännätään niitäkin tuloksia sitten tässä samalla.
Pahoinvointi on hellittänyt ja pahin itkuisuus ja herkkis kausi myös :love2

Nyt vaan lähinnä toivotaan että kaikki menisi hyvin.
 
Toivotaan mamaminion että siellä masussa on kaikki mallikkaasti:)
Täällä sitä vaan masua kasvatellaan, tiistaina ois neuvola niin pääsee täyttämään Kelan papereita :wink siinäpä ne kuulumiset oikeestaan on, kaikessa lyhyydessään:D
Rv 22+3
 
Moi kaikille! Jäin miettikää mikä lapsimäärä tekee suurperheen? Meillä miehellä yksi oma, mulla kolme omaa ja viime lokakuussa syntyi yhteinen. Tän uuden tulokkaan ja mun nuorimman välillä ikäeroa melkein 7v ja nyt mielessä ollu että tekis mieli "kaveri" tälle vauvalle pienellä ikäerolla. Mulla ikää jo 40v että senkään puolesta ei kovin kauaa viitsisi odotella jos vielä meitataan yrittää.
 
Moi kaikille! Jäin miettikää mikä lapsimäärä tekee suurperheen? .

Kai se on suhteellista minkä kukakin mieltää suurperheeksi, toisilla se saattaa olla 3 lasta mutta esim. itse kun olen maalta niin sellaiset perheet missä on enemmän kuin 5 lasta ovat mielestäni suuria :grin
Ja itse olen tällä hetkellä 3 äiti ja neljättä odotellaan, mutta haaveilen isosta perheestä :happy: Eli tervetuloa Muska mukaan! teilläkin jo iso joukkue kasassa :blob3
 
Mun mielestä 4+ lasta alkaa olla suurperhe, mut kaipa tämäkin suhteellista ja omasta maailman katsomuksesta kiinni:winkmeille on tulossa 5 lapsi niin kai me aletaan olla suurperhe:D muska tervetuloa kuumeilemaan :)
 
En kyllä tiiä kuulunko tänne mutta potkikaa pois jos ei sovi joukkoon :D
Olen 25 vuotias äiti ja kolme lasta löytyy, poikia kaikki. Neljättä on kuumeiltu jo tovi mutta ei oo vielä kuulunut.
Monet mun kaverit ainakin on sitä mieltä et meillä nyt jo suuri perhe mutta ei kolme lasta mun mielestä oo nii kovin paljon :)
Mies on suostunut siihen yhteen vielä mut sit on sanonu et se on siinä. Mä ite vähän salaa toivon et tulis kaks kerralla sit kun tärppää :p
Mutta kun nyt sen yhden vielä saisi niin kyllä mä sitten olisin tyytyväinen :)
Ison perheen oon halunnut aina ja mulle se on tarkottanut et haluun 4 tai 5 lasta :)
 
23 vuotiaaksi olin sitä mieltä etten halua yhtään lasta. Niin se mieli muuttuu.

Tässä vielä imetän ja vauva vasta 3kk ettei vielä olla aloitettu yritystä. Ja mulle tehtiin sektio et mietin sitäkin milloin olis turvallista alkaa yrittää. Kolme ekaa tullu alakautta.
Sit miettiny sitäkin kun luin jostain et jos nainen on altistunu miehen spermalle niin se vähentää r.myrkytyksen riskiä. Mulla tuntuis pitävän paikkansa. Ekaa yritettiin vuosi ja altistusta oli. Ei myrkytystä. Toinen tärppäs toka kierrosta, vähemmän altistusta ja lopussa m. oireita. Kolmannen aikaan ei juuri altistusta ja tärppäs eka kierrosta ja myrkytys 32 viikolta. Nyt vikassa tosi paljon altistusta eikä m oireita ollenkaan...
 
Mommyme Tervetuloa,toivotaan että se 4 pikkunen tärppäis mahd pian:wink
Muska kannattaa varmaan kysästä neuvolasta,ne varmaan osaa sieltä sanoa paremmin kun tietää enemmän sun tilanteesta :)
 
Mamaminion ihanaa että sydänäänet on jo kuuluneet :)

Mä en kyllä osaa ajatella meitä vielä suurperheenä vaikka sitä kommenttia ollaan sukulaisiltakin saatu jo kolmannen lapsen jälkeen :grin Tietty neljä on jo iso perhe, ehkä viidestä alkaa se suurperhe.

Kukaan ei muuten tiedä että meille on viides tulossa. Kaikki kyllä puhuttelee tuota neljättä viimeisenä lapsena eli saa nähdä miten suuri yllätys on tämä viides :grin

Muska Neuvolasta varmaan jos kysyy niin saattavat tietää :) Itse kysyin esikoisen sektion jälkeen leikkaavalta lääkäriltä milloin vois raskautua uudelleen. Mulle muistaakseni sanottiin että yleissuositus on 1v mutta jotkut raskautuu jo 6kk päästä, ennen sitä ei kai suositella raskautumista.
 
Takaisin
Top