Suurperhe kuumeilijat

Ihanaa junibea, tarra sukkia ja vauvaliimaa matkaan roppa kaupalla! Toivotaan että pikkunen pysyy matkassa seuraavat 9kk ja saatte vihdoin täytettä perheeseen :Heartred
 
Voi miten ihanaa Junibea :Heartred
Onnea onnea oikein paljon ja niin onnellista odotusaikaa :)
Toivotaan että meillä kaikilla raskaudet sujuisi hyvin!

Tuletko Junibea elokuu -ryhmään vai meneekö syyskuulle laskettu?
 
Mamaminion menkkojen mukaan elokuussa ovulaation mukaan syyskuussa la. Pitää miettiä.. =D katotaan mitä neuvolassa sanovat lasketuksi ajaksi. Soittelen ens viikolla varmaan tai sen jälkeen.
 
Mitäs tänne kuuluilee?

Täällä huomenna poksuu viikot 7+0
Ja nyt kun joulu on taputeltu niin odotan että vuosi vaihtuu, jotta sitten pääsisin sinne nt-ultraan!
Äippä x4 taisikin jo kysellä että milloin on mulla, en tosiaan tiedä vielä, ensin käyn tammikuun puolessa välin neuvolassa ja he sieltä sitten hoitavat sen ultra-ajan mikä mulle ilmeisesti tulee postissa sitten..
Oletan että menee tammikuun loppuun tai helmikuun alkuun. Anyways ei kauan enää :)
Suuremmilta pahoinvoinneilta toistaiseksi vältytty mutta koko ajan aamusta iltaan sellainen pieni etova fiilinki päällä. Tekis mieli vetää vaan kaikkia hedelmiä.
 
Täällä selvitty joulusta :wink se on niin ihanaa katsoa lasten intoa ja jännitystä:) onneksi on kohta tää vuos taputeltu niin pääsee ultraan, en malta odottaa!!!
Kiva kuulla mamaminion että oot selviytynyt pahemmalta ololta:)
Noi hedelmät himottaa täälläkin, voisin elää mandariineilla:p toinen on salaatit! Tyyliin salaattia ja joku proteiini, parhaillaan vedän texmex salaattia ja aijai kun on hyvää:wink
Joulupukki toi suklaata taas ihan älyttömästi ja ällöttää pelkkä ajatus o.O
Äippä ja vilpertti 18+4 puoliväli häämöttää :Heartred
 
Tervehdys kaikille :)

Onnittelut kaikille plussanneille :Heartred

Oon pitänyt matalaa profiilia enkä ole mitään tänne kirjoitellut, menkat ei vieläkään ole alkaneet ja tuskin alkavat ennenkuin lopetan imetyksen kokonaan. Ei siis niin mitään uutta mihinkään suuntaan. Saa nähdä plussaanko tänä vuonna ollenkaan vai meneekö ensi vuodelle :D
 
Pivv86 ja muut tärppiä odottava, toivotaan hedelmällistä uuttavuotta 2017:wink
Omaa napaa, enää viikko rakenne ultraan ja torstaina paukkuis puoliväli... Miten tämä aika juoksee:)
 
Ohhoh täällähän on oikein plussapauhu käynyt, onnea kaikille :)

mä käyn taustailemassa täällä aina välillä, viimeks taisin kirjoittaa useampi kuukausi sitten :D silloin ihmettelin sitä miehen ajatusmaailmaa ja lapsilukua. No niinhän se näkyi olevan, että kyllä hän vaan tahtoo vauvan vieläkin. On ollut vähän varomaton ja oon joutunut muistuttelemaan ehkäisystä, viimekuussa tuli sydämentykytyksiä yhden keskeytetyn vuoksi ja oltiin oireista ihan varmoja et nyt kävi vahinko. Mut menkat tuli ajallaan :D toi episodi sai ajattelemaan asiaa vakavasti ja nyt mies alkoi ehdotella viikonloppuna kesken touhun et josko mentäis vaan riskillä, et tulee jos tulee :O ja mä myönnyin :shy: että kai tässä katsellaan kuinka käy ja mietitään jälkikäteeen muut asiat:nailbiting:
 
Jääkukka kuin jännittävää, tiedä vaikka tärppi kävis:winkoliko teillä kuin monta lasta jo ennestään?
Toi miesten "vauvakuumeilu" on kyl jännä asia, toi mun ukko oli 4 jälkeen sitä mieltä että ehdottomasti ei tule enempää lapsia kunnes sitten yks päivä ilmoitti että antaa vaan 5 tulla jos on tullakseen ja tuleehan se...toukokuussa:wink
 
Haha, ihana :D en kyllä olis ikinä uskonut, et meillä mies on se vauvakuumeilija
:hilarious:

Meillä on nyt neljä, joista kaksi on jo reippaasti kouluikäisiä ja kaksi alle 3 vuotiaita. Toinen kyllä täyttää kohta kolme. Joten ei tää määrä nyt kovin isolta tunnu, paitsi autoillessa :D no vielä olis autossa yksi paikka vapaana :wink
 
Meillä vanhin täyttää tän syntyessä 6-v ja nuorin 1,5v, vaikka elämä aikamoista hulinaa niin aina on tilaa yhdelle:wink paitsi autossa jossa tän syntymän jälkeen on kaikki paikat varattuna :,) luulenpa vaan että tää jää meidän vikaks, alkaa kroppa antaa merkkejä pettämisestä o.O
 
Jaiks, niin täälläkin :shifty: kaks viime raskautta olleet vaikeita, supisteluja ja estolääkkeitä, lepoa ja hajoilua. Jos päämäärä ei olis vaivan arvoinen, niin ei kyllä huvittaisi :confused: viimeks kerettiin vain vaivoin sairaalan ovista sisään, se mua pelottaa, jos tässä viides tulee todelliseksi. Että minne hän syntyy :woot:
 
Mulla oli toi edellinen aivan kamala lopussa, supisteli taukoamatta melkein kuukauden ennenku synnytys käynnisty rv 39+ 5! Olin ihan poikki kun pääsin synnärille...niin ja 2 viimeisessä ollu Radi riesana joista viimeisin oli pirun vaikea hallinnoida... Nyt ei vielä oo radia napsahtanu (mut sillä dieetillä oon silti) mut varsinkin tälleen iltaisin maha ja alakerta kun liekeissä, liitos(?) kipujen takia... Kauhulla odotan mitä seuraavat 20 viikkoa tuo tullessaan... Tästä kaikesta huolimatta sitä vaan ollaan taas raskaana:D niin kai se vaan on et aika kultaa muistot ja vauvan kaipuu on kova vaikka joutuu mitä "kärsimään" odotus aikana:wink
Niin ja huomenna poksuu rv20, aika juoksee ja toukokuuta odotellaan malttamattomana...
Toivotaan että seuraava mahdollinen raskaus sujuu siellä paremmin ja synnyttämäänkin kerkiäisit sairaalaan sisälle:) onko teillä miten pitkä matka synnärille? Meillä on onneksi vaan semmonen 15 min ajo et sinäänsä sairaalaan kerkiäminen ei pelota, vaikka kyllä hyvin huomaa että synnytys nopeus senkun kasvaa jokaisen jälkeen o.O
 
Oho, pitkälle pääsit sitten edellisessä kumminkin vaikeuksista huolimatta, toivotaan että menisi hieman helpommin tällä kertaa :happy:
mä en oo päässyt kertaakaan 38 viikkoa pidemmälle o_O

onnea poksumisesta, puoliväli on kiva etappi, rakenneultrakin siinä teillä justiinsa. Meinasitteko kysyä sukupuolen?

Teillä on sitten tosi lyhyt matka sairaalaan, meillä on joku 45min :meh: me tosiaan päästiin lähteen viimeksi sairaalaa kohti aikalailla heti ku vedet meni ja just kerettiin. Luomuna tuli ja synnytyksen kokonaiskestoksi tuli 02:44min :nailbiting: eli semmoinen 5-10min kerkesin olla sairaalassa ja koko homma ohi. Mietin vaan että antaiskohan ne mulle seuraavalla kertaa käynnistyksen:shy: etenkin jos mahdollinen raskaus menis yhtään samaa kaavaa ku edelliset.
 
Noh huh, siinä on ollu nopea rutistus! Äkisti vois kuvitella että saisit käynnistyksen kun taipumus syöksysynnytyksen...
Ru olis sit ens viikon tiistaina ja todellakin kysytään sukupuoli:D mikäli hän sen suostuu paljastamaan:wink
Niin ja tosiaan pokspoks rv20:Heartred
 
Ennen joulua olin ekassa ultrassa ja hyvin näytti pikkusella olevan asiat, siellä hän otti rennosti kädet niskan takana ja jalat koukussa
Seuraava ulta-ajankin sain helmikuulle. Miehen kanssa keskusteltiin tuosta sukupuolen selvittämisestä, emme luultavasti katso, kun ei toisistaan olla.

Tämä raskaus on mennyt muuten hyvin, mutta selkä silloin tällöin vihoittelee, levolla menee onneksi ohi. Yöunet ovat lyhentyneet.

Etenkin kylmät hedelmät, salaatit ja paprika ovat niitä mitä voisi syödä koko ajan.

Meillä mies on jo uskaltanut aloittaa isomman auton katsomista, kun viikkoja on 16+3.
Ekasta mentiin aikoinaan liian aikaisin sairaalaan, lapsivesi menivät, joten toisen kohdalla meni vähän liian naftille. Päälaki näkyi jo,kun saivat käyrät lopulta katsottua. No, kolmannen kohdalla mentiin taas pikkuisen liian aikaisin, mies kerkesi katsomaan Suomen pelin loppuun. Täytyy katsoa,miten tämän neljännen kohdalla tapahtuu,kun matka sairaalaan on hiukan pitempi. Olen jo parina yönä nähnyt unta,että mies on joutunut kätilöksi
 
Takaisin
Top